20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2010  (Lest 422628 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2490 på: 25. Aug. 2010, 14:57 »
Skal bli intrs. å se hvem som er villig til å gi han 60 000 pund i uken og ikke minst hvem som kommer med bud.

Føler også Taylor sin utvikling ikke har tatt den retningen som en håpet for 2-3 år siden.

Uansett så er dette en situasjon som jeg ikke håpet på da Taylor er en av mine favoritter.. Håper ikke Fat Mike bare skal hente tilbake de 3,5 mill pund. som ble brukt på Tiote no da!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2491 på: 25. Aug. 2010, 15:07 »
Selg sier jeg bare. Det må være sammenheng mellom lønn og prestasjoner. Her vil han ha 60 000 i uka. Det blir bare helt feil når han nå har omtrent i 1 sesong gått mer eller mindre skadet. I tillegg har han, til tross for at han har en del PL-erfaring, aldri levert spill på et godt gjennomsnittlig nivå (over tid).

Williamson klarte seg godt mot Scum, og var rett og slett stor mot Villa. Har aldri sett Taylor være i nærheten av det Williamson presterte i sistnevnte kamp. Og han kostet oss £1 milll og tjener kanskje £20 000, maks! Dessuten tror jeg Colo og Williamson, pga kroppsbygning og fysikk, i langt mindre grad vil være skadet, sammenlignet med Tayls. Og i dekning på midtstopperplass har vi i Kadar, Tavernier og Sol. På Tayls andre posisjon har vi allerede nok dekning i Perch og Simpson.

Hvis vi med et salg av Taylor kan finansiere et evntuelt kjøpt av Ben Arfa og Van Aanholt er det absolutt ingenting å tenke over. Det viktigste er at vi overlever, at Tayls er local lad driter jeg rett og slett i, spesielt med det absurde lønnskravet han nå har fremmet.  FOrøvrig mener jeg ikke Tayls er verdt 40 heller..
« Siste redigering: 25. Aug. 2010, 15:11 av InspectorC »

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2492 på: 25. Aug. 2010, 15:16 »
Faen. Taylor er i mine øyne klubbens beste midtstopper, så hvis han krever like mye i lønn som feks Coloccini(usikker på hvor mye han har) så mener jeg klubben burde gå med på det. Må da vel tjene mer på og gi han en ny kontakt og evt selge han for en høyere sum senere, enn å selge han for 2-3 mp nå. Nei, dette var dårlige nyheter.
Lokale spillere som Taylor, Carroll osv burde beholdes. Ung er han og.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2493 på: 25. Aug. 2010, 15:26 »
Blir feil å påstå at han er lagets beste midtstopper. Han har vært skadet hele tiden i det siste. Han er den eneste som har lengre PL-erfaring ja, men til tross for dette har hans spill aldri imponert meg.

Synes det er flott at Castle endelig setter foten ned for absurde lønnskrav. Ingen spiller  er større en klubben og dens helse, local lad eller ikke spiller liten rolle for meg når det kommer til lønnskrav. Tror resten av spillergruppa også hadde blitt rimelig forbanna hvis så hadde skjedd at Tayls fikk ekstra god ukeslønn pga at han er local lad. Det prestasjonene PÅ banen som først og fremst teller.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2494 på: 25. Aug. 2010, 15:26 »
Ser noen sammenligner det med Coloccini, men hans avtale ble signert da vi var i PL og hadde større omsetning. Det siste året har vi prøvd å få ned utgiftene, blant annet ved lønn. Så hvis Colo ville forhandle om ny kontrakt nå måtte han nok gått ned i lønn, hvertfall ikke opp. Hvis vi får en grei pris så er salg OK, men sier mer om spilleren enn klubben når han ikke synes 400.000 i uka er nok for å spille i sin barndomsklubb.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #2495 på: 25. Aug. 2010, 15:34 »
Statement:
Newcastle United have today placed defender Steven Taylor on the transfer list.

The Club will be making no further comment at this time.

http://www.nufc.co.uk/articles/20100825/club-statement_2240137_2134344?
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2496 på: 25. Aug. 2010, 15:34 »
men sier mer om spilleren enn klubben når han ikke synes 400.000 i uka er nok for å spille i sin barndomsklubb.

Det har du jammen meg rett i.  Og nå har vi faktisk mer enn god nok dekning i forsvaret, bortsett fra på venstreback. Og der spiller ikke Taylor likevel.

Brukes gryna ved et evnt salg til å hente Ben Arfa, blir Tayls fort glemt tror jeg. 

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2497 på: 25. Aug. 2010, 15:39 »
Jeg mener vi må ha inn en ny midstopper hvis Taylor drar. Vi trenger fire gode stoppere pluss talenter. Og Kadar er ikke i den første kategorien. Ergo trenger vi en ny midtstopper, og det kan bli vanskelig å få tak i en på nivå med Taylor. Dette er ikke krise, men det er ekstremt dårlige nyheter.

Når det er sagt, er jeg selvsagt veldig skuffet over at Taylors representanter krever en så vanvittig høy lønn for ham. Han skal naturligvis ikke være klubbens best betalte spiller, noe han åpenbart er i nærheten av hvis han skulle få 60 000 i uka.

Nå ble jeg trist og lei meg, og veldig, veldig, veldig, veldig skuffet. Både på spillerens og klubbens vegne. Nå trenger jeg tid til å gråte noen skvetter for meg selv. Vi kan bare ikke tillate oss å miste en spiller av Taylors kaliber sånn helt uten videre.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2498 på: 25. Aug. 2010, 15:41 »
Mer enn god nok dekning? Vi har Williamson og Coloccini i forsvaret pr nå. Så har vi en unfit 36 åring. Bortsett fra det så er det tynt med stoppere baki der. Vet ikke om Kadar og Tavernier er gode nok, eller Perch hvis han ved en anledning blir plassert i midten.

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2499 på: 25. Aug. 2010, 15:43 »
Ser at Roy Hodgson vil hente Ben Arfa til Liverpool, hvis Mascherano går til Barca. Da står det vel mellom L`pool, Werder og oss. Synes denne Ben Arfa-saken tar i overkant lang tid, og eg er stygt redd for at han går til en an klubb. Blir hvertfall pissed hvis han går til Liverpool!

Synd dette med Taylor, men er enig at vi ikke skal gi etter alt for lett! Satser på at klubben ordner opp i dette.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2500 på: 25. Aug. 2010, 15:45 »
Nettopp. Bak en høyst usikker Coloccini, og en lovende Williamson har vi en pensjonist og totalt uerfarne tenåringer. Vi trenger en ny midtstopper hvis vi skal selge Taylor.

Hvis Ben Arfa havner i Liverpool når overgangsvinduet stenger, da blir jeg ikke bare pissed.
Da er jeg troende til å gjøre skumlere ting enn å kjefte på Ca$hley.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2501 på: 25. Aug. 2010, 15:47 »
Jeg mener vi har tilstrekkelig dekning ja. Colo er nesten aldri skadet og tror ikke Williamson er så mye skadeutsatt heller, han er ikke akkurat av den eksplosive typen. Og vi har Campell som snart er match-fit. Og etter det jeg har sett av Kadar, er han i stand til å fylle skoa til Tayls.  Dekningen er derimot ikke ekstremt god, som på sentralt i midtbanen. Derimot mener jeg vi bør konsetrere oss om å få inn spillere på plasser vi har mye dårligere dekning enn i midtforsvaret. Dvs. venstreback og en rask offensiv midtbane som kan også fylle en kantrolle.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2502 på: 25. Aug. 2010, 15:53 »
Se for deg scenarioet!

"Steven Taylor is undergoing a medical at Stadium of Light, Steve Bruce is proud to announce his new signing, making Taylor the best paid player in the squad"

Da hadde det blitt lynsjestemning i Newcastle..

Edit: håper Ashley åpner lommeboka og henter Hangeland, ereksjon!
« Siste redigering: 25. Aug. 2010, 15:56 av Panzer Stormo »
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2503 på: 25. Aug. 2010, 15:56 »
Kanskje, men det hadde vært litt tidig om de hadde signert en middelmådig stopper for £60 000 i uka. Det var jo nettopp fordi vi delte ut slike kontrakter til sånne type spillere at vi havnet der vi gjorde.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2504 på: 25. Aug. 2010, 15:56 »
Også er det så typisk om Tayls er SOLID AS ROCK i en den klubben han måtte ende opp i. Tipper han dra til Tottenham eller Arsenal. Begge er visst ute etter midtstoppere.