20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2010  (Lest 422779 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2460 på: 23. Aug. 2010, 17:29 »
Ameobi er ikke god nok. Resten er meget usikre kort. Vi trenger en klassespiss, og da gjerne en annen enn en ikke så veldig rask og skadeforfulgt spiller som Santa Cruz. Om vi derimot ikke skulle kjøpe en ny spiss (som Hughton har sagt vi skal), håper jeg Ranger i det minste får benkplass etterhvert.

Best håper jeg vi selger om vi får noenlunde den samme summen som vi kjøpte han for.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #2461 på: 23. Aug. 2010, 17:46 »
Synes Ameobi gjorde en godkjent innsats i går (til han å være). Han ble vel ikke avvinket for offside en eneste gang? Og det i en kamp vi presser... Smått utrolig.
Føler vi har to spisser vi kan kvitte oss med, såfremt vi får inn en god spiss. Det er Ameobi, og Ranger. Ameobi skal selges, og Ranger bør lånes ut. Best imponerte meg i sommer, og bør få en helt sesong med laget før en endelig dom faller. Han har vel ikke spilt PL før, så skal bli interessant å følge han.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2462 på: 23. Aug. 2010, 19:09 »
Kan Carroll og Santa Cruz spille sammen på topp i et 4-4-2 system? Hadde håpet på en med fart jeg da som kan jage ballene som Carroll vinner.

Blir hvertfall ikke kjekt for midtstoppere å møte Newcastle med 2 fyrtårn der framme som gir juling i 90 min. ;)

Blir ikke trivelig for noen å møte NUFC! Med Campbell, Williamson, S. Taylor og Enrique i forsvaret er det veldig mye muskler å komme forbi. Når midtbanen i tillegg har noen villmenn som Smith, Barton, Nolan og nå også Tiotè skal vi nok ikke se bort ifra noen stygge taklinger og suspensjoner denne sesongen. Carroll på topp er jo en egen klasse. Blir nok mange midtstoppere som vil kjenne det på kroppen etter 90 min med han som motstander. Xisco, Best og Ameobi er heller ingen smågutter. Det er heller ikke Ranger, han må bare lære seg å bruke fysikken slik som Carroll gjør, da kan han også bli meget god.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2463 på: 23. Aug. 2010, 20:23 »
Fra N-O;
Cwarris on twitter reckons caicedo is coming in

Vet ikke hvem denne Cwarris, men jeg sier ja takk til caicedo på lån med oppsjon....

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2464 på: 23. Aug. 2010, 20:30 »
Fra N-O;
Cwarris on twitter reckons caicedo is coming in

Vet ikke hvem denne Cwarris, men jeg sier ja takk til caicedo på lån med oppsjon....

Ikke noe bra scoringsstatistikker de siste årene...
Samtidig likte jeg det lille jeg så av ham i City.

Skeptisk.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2465 på: 23. Aug. 2010, 21:09 »
Til de av dere som snakker om Lescott, så tror jeg det er svært usannsynlig at vi får han, mtp at han er i startoppstillingen mot liverpool. Tviler på at vi får låne han, når han er en del av planene til mancini.

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2466 på: 23. Aug. 2010, 23:58 »
Jeg kunne IKKE tenkt meg Santa Cruz. Tror det er andre spisstyper ute i verden som ville kanskje passa bedre. Hughton sier at Newcastle ikke nødvendigvis kommer til å spille 4-4-2 fordi om de spiller hjemme. Uansett, skulle sett noen med hakket mere sprut i beina.
Ja heia gutta!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2467 på: 24. Aug. 2010, 01:21 »
Om vi ikke har andre alternativer, og ikke penger til kjøp sier jeg at Santa Claus er et greit nok lån.
Gjør meg ikke noe om han råtner på benken vår istedenfor City sin. Vi er ikke NØDT til å skaffe en ny spiss. Om den rette spilleren ikke er tilgjengelig nå er jeg glad for at vi ikke kjøper for å kjøpe, men venter til vi finner den rette.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2468 på: 24. Aug. 2010, 15:45 »
@annern: egentlig helt enig, bedre å låne Santa Cruz enn å kjøpe feil spiller. Men jeg mener Santa Vruz egentlig er litt feil spiller for oss. Vi trenger en med fart, og litt flair. Men bedre med han enn med ingen, da har vi i alle fall dekning på spissplassen om det skulle hagle med skader og suspensjoner.

Btw: suspensjoner kan jo være en av grunnene til Tioute kjøpet, da to av våre midtbanespillere allerede er oppe  to gule. For det stopper nok ikke der, med en midtbane bestående av Smith, Barton :)
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2469 på: 24. Aug. 2010, 16:19 »
Suspensjoner blir det nok litt av ja:)
Og tar jeg ikke FULLSTENDIG feil, kommer det nok skader på noen newcastlespillere også iløpet av sesongen:)

David 7

• Supersub
  • Goliath
    • Vis profil
« Svar #2470 på: 24. Aug. 2010, 18:14 »
eg fatta lite av detta me santa cruz. eg trur ameobi kan jera ein lika go jobb.

NEI te cruz.

+ at han e ein typiske spiss så ligna på både ameobi, carroll, best og ranger. ville heller hatt inn ein raske spiss ala løva.

men helst ville eg hatt inn ein ben arfa på kanten !!  ;D
Gutten fra Karmøy var 8 år,
 og Keegan hadde fremdeles 80-talls hår

Mitt hjerte ble svart og hvitt,
 samme år som Ginola ga sitt

Som Alan Shearer har jeg vært lojal,
 heldigvis fikk jeg oppleve en pokal

HOWAY!

nikman@SJP

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2471 på: 24. Aug. 2010, 18:35 »
eg fatta lite av detta me santa cruz. eg trur ameobi kan jera ein lika go jobb.

NEI te cruz.

+ at han e ein typiske spiss så ligna på både ameobi, carroll, best og ranger. ville heller hatt inn ein raske spiss ala løva.

men helst ville eg hatt inn ein ben arfa på kanten !!  ;D
helt enig  :) og mer enn det vil bare ødelegge laget!
Gan canny doon Toon!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #2472 på: 24. Aug. 2010, 20:13 »
Btw: suspensjoner kan jo være en av grunnene til Tioute kjøpet, da to av våre midtbanespillere allerede er oppe  to gule. For det stopper nok ikke der, med en midtbane bestående av Smith, Barton :)

Barton og Perch som har to gule, Smith har bare et. *pirke* :D
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2473 på: 24. Aug. 2010, 20:33 »
Perch tipper jeg kommer til å dra på seg MYE gule kort i år! :P

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein