20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2010  (Lest 423208 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2250 på: 17. Aug. 2010, 18:49 »
Jeg lurer på hvem den norske spilleren Tommen snakket om her om dagen er jeg?

Tror det var Håvard Nordtveit om jeg ikke tar helt feil ;)

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2251 på: 17. Aug. 2010, 19:47 »
Football - Transfers
Ben Arfa far from Newcastle

While Hatem Ben Arfa still want to join England, including Newcastle, Olympique de Marseille on Tuesday to wait always offers Magpies. "We expect the new Newcastle, for the moment, we do not," said Olympian President Jean-Claude Dassier. They were asked the minimum because I do not intend, I say and I repeat, to break the career of Ben Arfa, this is not my style. " (With AFP)

http://www.lequipe.fr/Football/breves2010/20100817_193329_ben-arfa-loin-d-etre-a-newcastle.html

Seriøse l'equipe mener vi er langt unna så da ser det ut som vi må vente lengre. Kanskje det er noe i det Chronicle sier om at i ser etter andre spillere?

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2252 på: 17. Aug. 2010, 20:07 »
tror det er en fordel mtp hva cashley vil punge ut for nye spillere for at vi ble slakt i den første kampen. vil jo være krise for ham om vi skulle gå ned igjen.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2253 på: 17. Aug. 2010, 20:43 »
Vi må ikke slakte Perch etter en opptreden. Det kan virkelig hende at han hever seg. Vil som sagt vil mye mer bekymret om han fortsetter å drite seg ut mot antatt svakere lag..Må gi ham litt tid, noe castlesupportere generelt ikke er flinke til å gi sine spillere...
Absolutt, litt vel strengt å dømme en spiller ut ifra en enkelt kamp, spesielt hvis den kampen er mot MænJu på Old Trafford.

Newcastle imponerte vel ikke veldig mange igår, men som jeg antydet i kamp-tråden, jeg hadde faktisk fryktet verre.

Igår benyttet vi bare en av våre tre nye spillere, og Taylor er fortsatt et stykke unna. Når alle bitene begynner å falle på plass, så tror jeg vi skal kunne bite brukbart fra oss mot en del PL motstandere.

Men for all del, det hadde vært veldig hyggelig å kunne diskutere langt mer "on-topic" relaterte saker i denne tråden, altså potensielle nyervervelser.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2254 på: 17. Aug. 2010, 20:46 »
Routledge var no minst like svak som Perch i går. Perch hadde vel vore på benken hadde Simpson vore skadefri.

Håpar me får inn Arfa og denna nederlendaren. Bellamy er eg glad me sleppe sjå i Nufc-drakt att, synst folk tilgir for lett.
Syns ikke Routledge vår så ille egentlig. Han var mye nede og støttet Pearch, og det var i det hele tatt vanskelig å skape noe fremover for spillerne våre. Manglende bevegelser fremover gjorde det vanskelig for de som hadde som oppgave å prøve. Selv om vi klarte oss bra den første halvtimen så kom nervene fort, dessverre.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2255 på: 17. Aug. 2010, 21:18 »
Herregud så god Annan har vært i dag. Internasjonal klasse over den mannen. Hvis Newcastle har sjans på Annan så må de gjøre alt de kan for og signere han.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Daffen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2256 på: 17. Aug. 2010, 21:41 »
Routledge -  Perch diskusjonen kan dere ta inne på "kamper" elr en annen plass, dette er transfer tråden...gidder ikke lese alt der dere diskuterer om de, HVERTFALL ikke inne her!!!Hvis noen er intresert i å lese om hvordan kampen var o.l går de inn på "kamper"  ;) TAKK....

Tippe det ikke kommer noen mer inn jeg,typiskt newcastle det ja!!! Men kan håpe ;) jeg går og drømmer om Jermaine Jenas  ;D
Joey Barton 7

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2257 på: 17. Aug. 2010, 22:15 »
så fælt! :'(

nemiarwen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2258 på: 17. Aug. 2010, 22:18 »
Ser ut til at Ben Arfra får gå. Mulig vi må vente til OM får inn en erstatter. De har allerede solgt Niang.

Kilde:
http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_6318339,00.html
Ah me lads, ye shud only seen us gannin',
We pass'd the foaks upon the road just as they wor stannin';
Thor wes lots o' lads an' lasses there, all wi' smiling faces,
Gawn alang the Scotswood Road, to see the Blaydon Races.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2259 på: 17. Aug. 2010, 22:25 »
http://www.francefootball.fr/FF/breves2010/20100817_220805_ben-arfa-vers-le-werder-breme.html

Ben Arfa kan være på vei til Werder Bremen. De vil ha han som erstatter for Özil.

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2260 på: 17. Aug. 2010, 22:35 »
Da var det og en lost case, ser ut som han går der vis di har bydd det han er værdt.
Kreativitet- Nei takk, det trenger ikke vi.

Huff huff, nå ser det virkelig mørkt ut....

Skjønner ikkje hvorfor disse kjøpmennene som f eks vil ha blackburn nå, hvorfor vil di heller ikke ha Newcastle ?

Er så dritt lei av nedtur på nedtur.....

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2261 på: 17. Aug. 2010, 22:41 »
Ja takk til indisk milliardær med midler og ambisjoner. Samme som deg Tommen. Drit lei.
Who else...... Alan Shearer

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2262 på: 17. Aug. 2010, 22:46 »
Konge kommentar fra det engelske forument, som har utrolige 206 sider om ben arfa saken .

"The guy would definitely have came here. It's like having Cheryl Cole turn up on your doorstep asking for a meat dinner and you refuse."

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2263 på: 17. Aug. 2010, 22:59 »
Få håpe MA kaster inn litt i siste liten. Skulle likt å visst hvor mye penger det egentlig er snakk om.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2264 på: 17. Aug. 2010, 23:02 »
Fy faan Christian, Mike Ashley gjør en god jobb? Hva faan gjør han som er bra egentlig?

Vi er i desperat behov etter nye spillere. Vi har hentet inn en utrent Sol Campbell, Dan Gosling som mest sannsynlig ikke kommer til å være på topp denne sesongen i det hele tatt og James Perch som sålangt har vist seg å være shite.

Vi går inn i denne sesongen med et forsvar med store spørsmålstegn, spesielt i midtforsvaret og høyrebacken. Midtbanen vår har null tempo og kreativitet og vi har kun en spiss som vi kan ha litt trua på i PL.

I Ben Arfa har vi en spiller med en ENORMT potensiale. ?8mill i dagens marked er småpenger for en slik spiller og bare på en sesong kan denne verdien lett dobles! Det er jo slike spillere vi må jakte!

Chris Hughton er ute i media uke etter uke og prater om hvor sikker han er på å få inn forsterkninger. HVOR FAAN BLIR DET AV FORSTERKNINGENE? Vi er ikke i en posisjon hvor vi kan "drite" i de første kampene i sesongen og hente spillere på deadline day. Vi trenger spillere NU!

Så hva i alle dager Mike Ashley gjør bra, det lurer jeg noe jævli på!