20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2010  (Lest 423368 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2205 på: 16. Aug. 2010, 13:47 »
Intressant med denne unge Hollenderen, men jeg kjenner ikke noe til denne karen, noen som har sett han spille ? Da er nok Smith ferdig i klubben, vis han kommer, men tviler på det.....

Etter hva jeg hørte i dag er kassa vår skåltom , så det blir nok lite transfers før deadline. Men en 2-3 bør vel gå.

Når det gjelde han Nordmannen vi hadde forhørt oss om, så kommer han ikke, men han går nok på lån til en annen klubb i PL. Han har jo hatt sukess med det før, når han var leid ut til tyskland. Så da regner jeg med at dere tar hvem det har vært snakk om.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2206 på: 16. Aug. 2010, 13:52 »
Med tanke på hvordan den franske VM-troppen oppførte seg under VM og hvordan N`Zogbia oppførte seg før han dro er jeg veldig skeptisk til å få inn en ny sutrete fransk drittunge!!

Så nå at N`Zogbia hadde begynt å lage trøbbel i Wigan også for å tvinge frem en overgang...

Disse spillerne skaper bare uro og dårlig stemning! Men hvis det kun bli på lån kan jeg gå med på det, siden han kan slå til når han får nye impulser. Men jeg er ikke interessert i å kjøpe han, for det tar nok ikke lang tid før han begynner å bli rastløs og begynner å sutre igjen.

Selvom jeg absolutt ser poenget ditt, så er ikke situasjonen så svart-hvit. Situasjonene til Ben Arfa og N'Zogbia er forøvrig ikke like. Ben Arfa har fått høre at han er uønsket og har måttet sitte endel på benken blant annet. Det skulle ikke tilsi en så drastisk oppførsel som nå Ben Arfa tyr til, men det er ingen lett situasjon. Det er ingen tvil om at Ben Arfa er og alltid har vært en litt vanskelig personlighet, men fotballmessig er han så bra at vi bør gjøre mye for å få tak i ham.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2207 på: 16. Aug. 2010, 13:54 »

Etter hva jeg hørte i dag er kassa vår skåltom , så det blir nok lite transfers før deadline. Men en 2-3 bør vel gå.

Når det gjelde han Nordmannen vi hadde forhørt oss om, så kommer han ikke, men han går nok på lån til en annen klubb i PL. Han har jo hatt sukess med det før, når han var leid ut til tyskland. Så da regner jeg med at dere tar hvem det har vært snakk om.

I hvilket ordlag fikk du høre at kassa var skåltom? Det virker jo langtifra slik.

Og angående nordmannen: flott!

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2208 på: 16. Aug. 2010, 14:00 »
Som at 200 000 kan velte en overgang.

Vi har ikke penger, men det er nå intet nytt. Tipper det blir 2  lån og en permanent (liten sum) før det stenger, eller det er i hvertfall det jeg håper på.

Selger vi Smith , åpner vel det for Hollenderen.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2209 på: 16. Aug. 2010, 14:08 »
Som at 200 000 kan velte en overgang.

Vi har ikke penger, men det er nå intet nytt. Tipper det blir 2  lån og en permanent (liten sum) før det stenger, eller det er i hvertfall det jeg håper på.

Selger vi Smith , åpner vel det for Hollenderen.

Er det bekreftet noe sted da? At det var en så liten sum som var avgjørende? Tviler.

Ellers tror jeg nok heller ikke at vi selger Smith i all den tid han er nyutnevnt visekaptein.

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2210 på: 16. Aug. 2010, 14:13 »
Det var bare ett eks for å vise at det ikke er mye å rutle med i kassen vår ;)

nemiarwen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2211 på: 16. Aug. 2010, 14:23 »
"Meanwhile, reports in Majorca claim that Newcastle have made a bid for Real Mallorca and Guinea striker Alhasane Keita."

Står på Evening Chronicle, nederst i denne artikkelen:

http://www.chroniclelive.co.uk/newcastle-united/nufc-news/2010/08/16/chris-hughton-impressed-by-toon-approach-72703-27071368/

Noen som kjenner til denne karen?
Ah me lads, ye shud only seen us gannin',
We pass'd the foaks upon the road just as they wor stannin';
Thor wes lots o' lads an' lasses there, all wi' smiling faces,
Gawn alang the Scotswood Road, to see the Blaydon Races.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2212 på: 16. Aug. 2010, 14:28 »
En ting som taler i Ben Arfas forsvar, er jo at enkelte kilder skal ha det til at klubbene var enige seg i mellom. Arfas agent sa jo at Castle hadde imøtekommet alle OMs krav. Men så bestemte sistnevnte å snu på hælen i håp om å melke kua ytterligere. Hvis dette stemmer, har OM også oppført seg utrolig uprofesjonelt. Så jeg kan dermed forstå litt av Arfas frustrasjon. Nå ser det ut som om at OM går tilbake til den opprinnelige avtalen (lån + opsjon). Er ikke sikkert det hadde vært utfallet hvis det ikke var for Arfas streik. Den eneste parten som faktisk litt profesjonalitet i denne sagaen er jo CH og AShley, thumbs up!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2213 på: 16. Aug. 2010, 15:05 »
"Meanwhile, reports in Majorca claim that Newcastle have made a bid for Real Mallorca and Guinea striker Alhasane Keita."

http://www.chroniclelive.co.uk/newcastle-united/nufc-news/2010/08/16/chris-hughton-impressed-by-toon-approach-72703-27071368/

Så ikke så veldig mye til Mallorca i Primeraen ifjor, men mener Keita er en rask spiss med brukbar teknikk og skuddfot, tror det var han som scoret et kjempemål mot Real Madrid et par år tilbake for Mallorca.

Absolutt en spennende spillertype, hvis han takler overgangen til Premier League. Burde ikke bli altfor dyr heller da laget fra ferieøya sliter med økonomien.

En spennende partner til Carroll, og utfordrer til Løven.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2214 på: 16. Aug. 2010, 15:05 »

Virker til å fotballmessig være den typen spiss vi ser etter, men jammen holder det å signere en spesiell personlighet i dette overgangsvinduet.

1. Han signerte for en eller annen jallaklubb mens han hadde kontrakt med Mallorca.
2.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2215 på: 16. Aug. 2010, 15:07 »
Feil tråd men ;P Fant den på transferrykter på nufcblogen..

. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2216 på: 16. Aug. 2010, 15:15 »
http://www.chroniclelive.co.uk/newcastle-united/nufc-news/2010/08/16/hatem-ben-arfa-summoned-back-to-marseille-72703-27072406/?

HATEM BEN Arfa's hopes of a move to Newcastle United look unlikely after he player was summoned back to Marseille ? according to sources in France.

The 23-year-old French international, along with his advisors, attempted to protract his own transfer to the Premier League by making a shock appearance in Newcastle on Friday night.

However, the player, who remains under contract with Marseille, has left Tyneside and returned to France where he must face Velodrome officials to thrash out his future.

With just two weeks of the transfer window left and United understood to be unable to come to a loan agreement last week it leaves any potential move shrouded in serious doubt.

The Chronicle understands that Toon boss Chris Hughton is now considering other options in the transfer market with a fortnight left in the summer trading window.

- Faen

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2217 på: 16. Aug. 2010, 15:21 »
Herre fred. Denne sagaen vil ingen ende ta.
Jeg tror fremdeles dette blir en deadline day transfer. Den som vi har venta på hele sommeren, men som først blir bekreftet et par timer på overtid av overgangsvinduet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2218 på: 16. Aug. 2010, 16:08 »
Dette her behøver vel strengt tatt ikke å endre så veldig mye? Det fungerer jo ikke sånn at en spiller bare stikker dit han ønsker seg, og så ordner ting seg. Forutsatt at representanter fra OM, enten det er Deschamps eller denne Dassier (som jeg begynner å bli lei av), kan sitte rundt samme bord og i samme rom som Ben Arfa, og hans representanter, UTEN at det blir slåsskamp da kan kanskje denne saken løses en gang for alle. Men som Jokke sier: det lukter 'deadline day' lang vei av dette.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2219 på: 16. Aug. 2010, 16:14 »
får vondt i magen av Ben Arfa-sagaen. Det er så innlysende at vi trenger hans kvaliteter og at han er tilgjengelig for en meget billig sum til den kvalitetsspiller å være. Håper så inderlig at ikke feite Ashley står på krava hvis det dreier seg om å komme Marseille litt i møte :-[

Nederlenderen virker kjempespennende! Krysser fingrene for en herlig innspurt på transfer-fronten, men må innrømme jeg har mine tvil. Vil forresten tipse om at det går ann å spille på at Alan Smith får gult kort i kveld mot gamle lagkompiser. Nå regner jeg ikke med at han starter, men gjør han det så burde det være STORE muligheter for cash inn da en litt smårusten gira Smith skal forsøke å henge med i svingene sentralt ;)