20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2010  (Lest 423420 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Filla

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2190 på: 15. Aug. 2010, 12:36 »
Anichebe ER et stort talent, som dessverre p.g.a. skader ikke har slått til i Everton enda..De kampene jeg så i forrige sesong med han, så var han en konstant trussel for motstanderen..syns ikke dette hadde vært en dum signering i  det hele tatt..Men, det er jo klart, vi er et topplag som kan velge og vrake blant spillere på øverste hylle 8)

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2191 på: 15. Aug. 2010, 12:42 »
Anichebe har vært gjennom 5 sesonger i Everton nå...hvor lenge skal man egentlig få lov til å være "ung og lovende"? Han har stagnert, er ikke altfor lovende lenger, og i en alder av 22 år er man nødt til å bevise noe. Tipper han snart ender opp i en Championship klubb for å få fast førstelagsspill.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2192 på: 15. Aug. 2010, 12:44 »
Hvis anichebe er et alternativ, ville jeg heller bare kasta inn på harris vuckic så ofte som mulig... vi har nok av spisser som kan gjøre en middelmådig jobb

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2193 på: 15. Aug. 2010, 12:47 »
Hvis anichebe er et alternativ, ville jeg heller bare kasta inn på harris vuckic så ofte som mulig... vi har nok av spisser som kan gjøre en middelmådig jobb

Absolutt et godt poeng.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #2194 på: 15. Aug. 2010, 12:55 »
Ben Arfa prepared to miss full season

Newcastle target Hatem Ben Arfa claims he will not play again for current employers Marseille as he bids to force through a move.

The France international has refused to train with OM, though he played 34 minutes of the opening Ligue 1 clash of the season against Caen, and club president Jean-Claude Dassier insisted earlier this week he "remains part of the workforce".

Ben Arfa has other ideas, though, even if it means writing off his season.

He told L'Equipe: "I will not return to La Commanderie (OM's training ground). It's over. I am ready to not play this season. I have my pride, my dignity. I am not a stop-gap.

"Over time, people will see that I was right. Just because we are paid does not mean we are slaves."

The 23-year-old put himself in the shop window on Wednesday as part of Laurent Blanc's shadow France squad, scoring a stunning long-range goal within three minutes of his introduction at half-time against Norway.

Står i LEQUIPE.
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2195 på: 15. Aug. 2010, 20:34 »
Må faktisk være helt ærlig å si at jeg hadde forventet at vi skulle forsterke stallen med en eller to spillere til. Og dukker det ikke opp noen flere i dette transfervinduet, så får vi håpe vi unngår skadeproblemer, for denne stallen er tynn!!

HBA og en spiss i løpet av måneden, så tror jeg at jeg sier meg fornøyd!!
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #2196 på: 15. Aug. 2010, 23:03 »
Marseille president Jean-Claude Dassier insists he remains open to talks with Newcastle target Hatem Ben Arfa.

France international Ben Arfa has reached a stalemate with the French champions after they rejected his plea for a move to St James' Park this summer.

Ben Arfa, who has refused to train over the last few days and was dropped for Saturday's Ligue 1 defeat at Valenciennes, has said he will not return to the club and insists his future lies with the Magpies.

However, while condemning his attitude, Marseille chief Dassier has left the door open for negotiations with the temperamental 23-year-old forward.

"We cannot accept Hatem Ben Arfa's attitude," Dassier told French radio station RTL. "A professional player must honour his contract.

"That said, I don't want to be the man who ruins Ben Arfa's career."

He added: "Let's try to talk and see if we can find a solution."

Marseille have endured a dismal start to their title defence, losing their first two league matches of the season.

Skysports
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2197 på: 16. Aug. 2010, 03:29 »
Ben Arfa:

?It?s because the club officials don?t give a damn about me that today I announce that I am prepared to put my career on hold if they do not accept the offer from Newcastle as agreed at the start.??I am prepared not to play all season.?

?I am not just a sack of dirty washing or a piece of shit. I will do what it takes and I will organise myself to train physically.?  ?When he (Deschamps) talks to me I always have the feeling that there is something else going on inside his head.?

?The coach, Deschamps,  can say what he wants, it?s over. I was undesirable 3 weeks ago and now I am indispensable??  ?If I had any doubt I would have dropped Newcastle from the beginning.?

?I know what Chris Hughton thinks about me ? he understands who I am ? what kind of player I am. It?s for this reason that I?d like to join Newcastle.?  ?It?s over.?

?I?m ready to not play for OM this season. I have my pride, my dignity. I?m not a make-weight.?

Newcastle

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #2198 på: 16. Aug. 2010, 08:35 »
Hva med å legge inn et bud på Bellamy? Er ikke med i Troppen til Man City.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2199 på: 16. Aug. 2010, 09:23 »
Ryktene skal ha det til at Tham kan sikre seg ham for 2 mill. Latterlig lite for en så god spiller. Håper nesten han drar dit, unner ham CL igjen før han legger opp.

Takket være Arfas oppførsel tror jeg OM ikke har noe annet valg enn å selge til oss. Uhyre uprofesjonelt av Arfa han er jo under kontrakt. Samtidig er det ikke tvil om at det er pga nettopp denne oppførselen som gjør at vi i det hele tatt har mulighet til å signere ham. Hadde Ben Arfas oppførsel vært lik Kakas, tror jeg europeiske klubber ville ha stått i kø for å signere ham.

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2200 på: 16. Aug. 2010, 09:44 »
Da kan han bejynne med den gode oppførselen nå :) Vi kan sannsynligvis hente Bellamy nesten gratis, men han har jo en lønn på 900 000 i uken i City, så tror nok ikke vi kan matche d.
Eneste er om han får en kompensasjon fra City, eller om vi låner han og di betaler deler av lønna hans.
Jeg skjønner ikke helt hvorfor vi ikke er mer frempå her, men får håpe det ordner seg til slutt.

Ben Arfa sagaen får vi satse på kommer til en positiv ending på i morgen. Tror ikke det skjer noe i dag ettersom fokuset er på Manchester United

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2201 på: 16. Aug. 2010, 11:45 »
Vi trenger vel ikke matche lønnsnivået hans når han ikke får spille der.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2202 på: 16. Aug. 2010, 11:46 »
Closing in on Ben Arfa deal

MARSEILLE are expected to finally give Newcastle United the go-ahead to complete the season-long loan signing of Hatem Ben Arfa in the next few days.

http://www.thenorthernecho.co.uk/sport/football/8333776.Closing_in_on_Ben_Arfa_deal/

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
!
« Svar #2203 på: 16. Aug. 2010, 13:18 »
Håper at Ben Arfa sagaen snart er over, og at han ender hos oss!
Samtidig håper eg at vi får inn en ny spiss, og helst en med STOR fart!

Nettavisen melder også at vi kjemper med Fulham om den algeriske forsvarsspilleren Rafik Halliche. Noen som vet no om ham?

Hadde ikke vært helt feil å hentet inn en ny forsvarsspiller heller, så..

Are

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2204 på: 16. Aug. 2010, 13:20 »
Med tanke på hvordan den franske VM-troppen oppførte seg under VM og hvordan N`Zogbia oppførte seg før han dro er jeg veldig skeptisk til å få inn en ny sutrete fransk drittunge!!

Så nå at N`Zogbia hadde begynt å lage trøbbel i Wigan også for å tvinge frem en overgang...

Disse spillerne skaper bare uro og dårlig stemning! Men hvis det kun bli på lån kan jeg gå med på det, siden han kan slå til når han får nye impulser. Men jeg er ikke interessert i å kjøpe han, for det tar nok ikke lang tid før han begynner å bli rastløs og begynner å sutre igjen.