20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2010  (Lest 423194 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2010 på: 11. Aug. 2010, 16:51 »
Da seiler vel Hovland og Demidov opp som mulige spillere, da!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2011 på: 11. Aug. 2010, 17:15 »
Da seiler vel Hovland og Demidov opp som mulige spillere, da!

Hovland er jeg likegyldig til, Demidov ønsker jeg absolutt ikke.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2012 på: 11. Aug. 2010, 17:21 »
Nei takk til begge to! ja takk til Hedenstad! men han trenger å utvikles litt til før han kan spille i PL

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2013 på: 11. Aug. 2010, 17:32 »
Hedenstad er litt for veik nå, men har stort potensial. Tror ikke det er han siden vi har en del høyrebacker.

The Sun's North East Football correspondent on Twitter:

"Ben Arfa a target for #nufc no matter what CH says.Playing for France 2nite,then talks continue.Toon finding Marseille tough to deal with."

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2014 på: 11. Aug. 2010, 17:54 »
Newcastle har vell også hatt sogndalspillere på trial. Husker flo var her.
Per Egil Flo også, men han har stangnert litt. Så trur neppe det er han, itilegg er han back.

Nei, jeg trodde ikke det var Per Egil Flo vi var interesserte i nå. Men hvis vi har hatt ham på treningsopphold, bør speiderne også ha kontroll på Hovland.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2015 på: 11. Aug. 2010, 18:03 »
Hovland på nivå med Nordtveit? Det må være dagens!

Det er vel derfor Nordtveit er 4 valget som stopper i en av de beste klubbene i PL, mens Hovland spiller i Sogndal.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2016 på: 11. Aug. 2010, 18:16 »
Med tanke på at Hovland har vært i flere klubber og prøvespilt nå, uten å få kontrakt, så må det jo være en grunn til det?

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2017 på: 11. Aug. 2010, 18:22 »
jeg vil absolutt ikke ha noen fra molde, og tviler en del på at noen fra sogndal kan styrke stallen vår på nåværende tidspunkt. Kjøper vi noen fra noen av disse klubbene, så håper jeg det er et talent som vi kan utvikle.

Rindarøy kan være backup, men skjønner ikke hvorfor vi skal bruke penger på han.

Absolutt ingen jeg vil ha fra Molde, med unntak av Thioune!!
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2018 på: 11. Aug. 2010, 18:52 »
HVorfor ikke smekke inn et 15 millioners bud på Lustig ;)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2019 på: 11. Aug. 2010, 19:06 »
Syns jo nesten det er litt rart at ingen andre større norske klubber har vært ute å prøvd seg på Hovland da? Jeg mener - klubber som Viking og RBK med endel fler har jo prøvd seg på Lædre Bjørdal i Glimt. Han vil jeg vel ikke se i PL med det første ivaffal :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2020 på: 11. Aug. 2010, 19:35 »
Hovland er sikkert en bra spiller han, men det er jo en grunn til at han er i Sogndal fortsatt. Det er vel to mulige grunner; 1. Ikke god nok 2. Mangler ambisjoner. Som 21-åring burde man minst ha spilt TL-fotball, om man skal være aktuell for en overgang til en større liga.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

trondie

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2021 på: 11. Aug. 2010, 19:47 »
ka e det eg lese....holde ben arfa på å glippe??  ville ha vert typisk visst det gjekk i vasken....

Glasvegas

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2022 på: 11. Aug. 2010, 19:50 »
Harry Redknapp på plass på ullevål, da er det bare å håpe på at Ben Arfa ikke kommer på banen!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2023 på: 11. Aug. 2010, 19:52 »
ka e det eg lese....holde ben arfa på å glippe??  ville ha vert typisk visst det gjekk i vasken....

Må ikkje tru på alle rykta veitu ;) CH seier det ikkje er noko på gong, og då reknar eg med han ikkje er aktuell og at han ikkje kjem.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2024 på: 11. Aug. 2010, 19:57 »

Må ikkje tru på alle rykta veitu ;) CH seier det ikkje er noko på gong, og då reknar eg med han ikkje er aktuell og at han ikkje kjem.

På samme måte som eg ikkje trodde Campbell skulle komme etter at Hughton tonet ned den signeringen :) Virka som at vi er veldig opptatt av å holde korta tett til brystet, og når Hughton får spørsmålet om han kan bekrefte at Ben Arfa er nær, så ser eg det ikkje som veldig usannsynlig at han drar ei kvit løgn for å begrense fallhøyden om han ikkje skulle komme. Det er jo ikkje sånn at Hughton har kalla inn til pressekonferanse for å medele dette.