20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2010  (Lest 421717 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1965 på: 10. Aug. 2010, 15:28 »
Ifølge Tynetime skal vi ha fått nok et bud på Erding avslått i dag pålydende 6 millioner euro. Tenk om vi hadde fått inn Erding og Ben Arfa før manunited kampen!? Deilig å leve i en drømmeverden er det uansett. Gleder meg til å se Ben Arfa snurre rundt med norske landslagsspillere i morgen!  ;D

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1966 på: 10. Aug. 2010, 15:35 »
http://www.youtube.com/watch?v=GXBgw7wrdJA

Erding virker ganske god han, utifra hva jeg har sett på youtube da. Hadde vært spennende hvis vi hadde fått han, og ikke minst Ben Arfa. Da er jeg mer en godt fornøyd med sommerens overgangsvindu.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1967 på: 10. Aug. 2010, 16:16 »
Har ikkje tru på nokon nye inn før eg ser dei i Nufc-drakta...

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1968 på: 10. Aug. 2010, 16:33 »
Slik jeg har forstått det, er det kun sluttforhandlingene som gjenstår, så Ben Arfa blir forhåpentligvis snart presentert som Newcastlespiller. Synes det er rart dersom forhandlingene ikke går igjennom, ettersom at alt tyder på at alle ønsker at overgangen skal skje, og det vil være gunstig for alle som er involvert.
Jeg gleder meg til å se Ben Arfa herje med vårt kjære landslag imorgen. Hadde vært utrolig gøy om han gjorde en god kamp ;)

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1969 på: 10. Aug. 2010, 17:08 »
Kommer nok ikke til å skje noe som helst før torsdag, etter landskampen mot norge... kort tid å gå rett inn på laget mandag da.. men vi får håpe!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1970 på: 10. Aug. 2010, 18:29 »
Tror faktisk jeg kan ta han tilbake nå, jeg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1971 på: 10. Aug. 2010, 19:40 »
Bellamy er en idiot i hodet, men en meget fotballsmart spiller. Han jobber mye, tar de rette løpene og skaper rom for andre. Det var ikke tilfeldig at Shearer blomstret da han fikk Bellamy som partner. Bellamy dro med seg forsvarsspillere og ga rom til Shearer som fikk mer rom til å hamre inn mål.

Bellamys dissing av Shearer skal selvsagt ikke glemmes. Samtidig er han så god, han vil passe perfekt sammen med Carroll og i tillegg er vi en fotballmessig situasjon til at vi ikke kan si nei takk hvis vi får ham billig. Likevel tror jeg han kommer til å havne i Tham. Han er bedre enn Defoe spør dere meg.

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1972 på: 10. Aug. 2010, 20:52 »
Hva er problemet, Marseille vil jo kvitte seg med Mamadu Niang, få med han i avtalen med Ben Afra så ser det meget lysst ut :)

Forøvrig kan jeg melde om det er mulighet for en nordmann dukker opp i NUFC trøyen innen utgangen av august. Kan ikke si hvem det er, men kildene er sikkre, og Newcastle har forhørt seg om ståa rundt denne spilleren. Det er ikke Per Ciljan Sjelbred.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1973 på: 10. Aug. 2010, 20:56 »
Og hvorfor kan man ikke si hvem dette er?  :P
Får mafian etter deg?
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #1974 på: 10. Aug. 2010, 21:00 »
Hva er problemet, Marseille vil jo kvitte seg med Mamadu Niang, få med han i avtalen med Ben Afra så ser det meget lysst ut :)

Forøvrig kan jeg melde om det er mulighet for en nordmann dukker opp i NUFC trøyen innen utgangen av august. Kan ikke si hvem det er, men kildene er sikkre, og Newcastle har forhørt seg om ståa rundt denne spilleren. Det er ikke Per Ciljan Sjelbred.
Huseklepp? Moa? Pedersen?
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1975 på: 10. Aug. 2010, 21:09 »
Kanskje Vadim Demidov, som snart står uten kontrakt i RBK. Er jo ikke bekreftet at han er klar for Sociedad...
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1976 på: 10. Aug. 2010, 21:10 »
Kanskje Vadim Demidov, som snart står uten kontrakt i RBK. Er jo ikke bekreftet at han er klar for Sociedad...
Trodde det var bekreftet jeg nå?

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1977 på: 10. Aug. 2010, 21:15 »
Fordi det ikke er heldig om det kommer ut......Plutselig snapper noen andre d opp, og jeg lovet og ikkje si noe..... Men dere skal tidsnok få vite det.

Skal høre nærmer om det i overmorgen om det blir noe av.....
« Siste redigering: 10. Aug. 2010, 21:17 av Tommen »

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1978 på: 10. Aug. 2010, 21:18 »
Nei, NUFC har bare forespurt hvordan det ligger an med denne spilleren....Og Newcastle har sagt di er intresserte....

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1979 på: 10. Aug. 2010, 21:24 »
Skal prøve å finne ut mer i morgen, og om det ikke blir noe av skal dere få vite det med en gang....Samme vis det blir noe av ...