20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2010  (Lest 423448 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1890 på: 06. Aug. 2010, 17:52 »
Jonas & Enrique var fantastiske sammen i fjor.. Jeg håper han blir i Newcastle ;)

. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1891 på: 06. Aug. 2010, 18:19 »
Newcastle hadde én mann i VM. Greit nok, Maradona er kanskje litt eksotisk, men dog; å selge vår eneste VM spiller syns jeg blir et steg i feil retning.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1892 på: 06. Aug. 2010, 23:59 »
Mulig jeg er naiv, men har mer lyst til å bruke Kadar enn Shorey. Tror Kadar er en spiller som plutselig kan ta store steg! 

Selger vi Jonas hadde jeg personlig blitt veldig lei meg. Han har riktignok ikke fantastiske avslutteregenskaper eller en spesielt god innleggsfot, men han har et fantastisk driv med ball og en innstilling som smitter over på de andre. Dessuten oppfyller han en veldig viktig rolle i det han er veldig dyktig til å holde på ballen og dermed gir det oss mulighet til å flytte opp spillet.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1893 på: 07. Aug. 2010, 00:05 »
Jonas er en av våre spillere eg tror kan skille oss fra "røkla" på nedre halvdel, og hjelpe oss til å holde plassen. Ergo; han skal ikkje selgast !

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1894 på: 07. Aug. 2010, 00:09 »
Jeg er stor fan av Jonas, så han kan selvfølgelig ikke bli solgt. Lett min favoritt!
Nei.

Daffen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1895 på: 07. Aug. 2010, 16:51 »
Ronaldinho's agent Roberto De Assis has offered the latest view on his Milan future, excluding all talk of an exit this summer.Linking him to a record move to Newcastle United

Hadde vert fett :D mn lite sannsynligt!
Joey Barton 7

Daffen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1896 på: 07. Aug. 2010, 18:20 »
komme han reise eg gledeligt over og tar ein fest hver dag med han  :P
Joey Barton 7

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1897 på: 07. Aug. 2010, 18:22 »
Den feite latsabben der vil jeg ikke ha i klubben..
Fra å være verdens beste og mest kjente spiller til å nærmest fordufte fra stjernehimelen sier litt om holdningene hans... Ikke klarte han å komme i VM-troppen til brasil heller!

Nei, drit og dra ronaldinho :(

Daffen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1898 på: 07. Aug. 2010, 18:29 »
Den feite latsabben der vil jeg ikke ha i klubben..
Fra å være verdens beste og mest kjente spiller til å nærmest fordufte fra stjernehimelen sier litt om holdningene hans... Ikke klarte han å komme i VM-troppen til brasil heller!

Nei, drit og dra ronaldinho :(

At han ikke ble med i Vm-troppen til Brasil var ein skandale!!! han spilte jo bra for Milan før VM.. Han kan komme inn å snu en kamp lett syns nå eg!! har sitt mange Milan kamper i år, å han har ikke vert så dårlig at han ikke burde komme med i troppen!! Han må ha gode spillere rundt seg slik han hadde i Barca men det har han ikke i Milan, styste drit fotballen så fins!!
Joey Barton 7

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1899 på: 07. Aug. 2010, 18:45 »
Har blitt en lat slabbedask... rett og slett

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1900 på: 07. Aug. 2010, 18:49 »
Guardiola ville ha han ut fra Barcelona fordi han sto for en ukultur innad i laget sammen med noen andre spillere som også forsvant, visstnok var Gio dos Santos en av de andre.. Dunga droppa han av samme grunn vil jeg tro. Selv om han har mye bra fotball i seg, så er han ingen spiller som virker å ta trening og livsstil altfor seriøst. Nå er han akkurat rundet 30 år, og vil sannsynligvis forfalle som fotballspiller de neste to årene. Han var veldig bra for Milan før jul forrige sesong, men dabbet litt av mot slutten. Så jeg kan godt skjønne at enkelte trenere ikke vil ha med seg de typene som drar med seg inn en ukultur inn i laget..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Peter

• Gjest
« Svar #1901 på: 07. Aug. 2010, 19:06 »
Jeg er ofte på fest nede i Milano sammen med sønnen hans som ble adoptert bort til Norge. Ronnie eller Parte do Leão som vi kaller han arrangerer himla bra fester. Å nei, jeg kan aldri tenke med at kjære Ronnie lager disharmoni. Sammen med nevø eller sobrinho som det heter så fint, Gio er han nok mors beste barn, til og med i nyere tid. :P

Nós amamos o grande campeão Ronaldinho! Que ele viva! :P

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1902 på: 07. Aug. 2010, 19:25 »
Guardiola ville ha han ut fra Barcelona fordi han sto for en ukultur innad i laget sammen med noen andre spillere som også forsvant, visstnok var Gio dos Santos en av de andre.. Dunga droppa han av samme grunn vil jeg tro. Selv om han har mye bra fotball i seg, så er han ingen spiller som virker å ta trening og livsstil altfor seriøst. Nå er han akkurat rundet 30 år, og vil sannsynligvis forfalle som fotballspiller de neste to årene. Han var veldig bra for Milan før jul forrige sesong, men dabbet litt av mot slutten. Så jeg kan godt skjønne at enkelte trenere ikke vil ha med seg de typene som drar med seg inn en ukultur inn i laget..

Forfalle som spiller har han vel allerede gjort i ganske stor skala!?!
Er jo noen år siden han dominerte i klubb og landslagslagsammenheng, og er jo ikke i nærheten av å være en verdens beste spillere som han flere ganger har vært kåret som.
Det sier egentlig det meste om en spiller når han forfaller så mye selv om han hadde sine beste år foran seg. Egentlig ganske synd, for han hadde kvaliteter på samme nivå som Messi på sitt beste.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1903 på: 07. Aug. 2010, 19:38 »
Joda, han har forfalt en god del siden da han var på topp i 2005-2006 rundt der. Han er fortsatt god nok til å dominere kamper i Serie A, så han er fortsatt en bra spiller, men poenget mitt var at jeg tror ikke vi ser han i noen Europeisk toppklubb om to år.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1904 på: 07. Aug. 2010, 21:06 »
Presidenten til Marseille har i kveld bekreftet at Ben Arfa er i forhandlinger med oss og at en deal kan skje tidlig til uka!

http://www.espoirsdufootball.com/13590-dassier-confirme-le-depart-de-ben-arfa-a-newcastle.html
« Siste redigering: 07. Aug. 2010, 21:32 av Daniel »