20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2010  (Lest 423539 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1755 på: 27. Juli 2010, 22:55 »
Jeg veit ikke jeg - men skulle tro Mackems kunne tilby vel så god lønn som oss til både Gosling og Campbell! :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1756 på: 27. Juli 2010, 23:20 »
Ja, det jeg sier Kristoffer ;)
Men var sagt på en litt spøkefull måte da, dog med litt seriøsitet i det :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1757 på: 28. Juli 2010, 08:56 »
Jess, takk Christian - skulle lime inn den derre! Ser at Telegraph skriver at vi antakeligvis har vunnet kampen om Sol mot blant andre klubber som Celtic, St. Pauli og Sunlun. Han skal få en lønn på 35 000, ifølge avisa akkurat det lønnstaket vårt lyder. St. Pauli skal ifølge samme avis ha tilbydt over det dobbelte i lønn.

Kilde: http://www.telegraph.co.uk/sport/football/leagues/championship/newcastleunited/7913387/Newcastle-on-verge-of-signing-Sol-Campbell.html?

Det betyr isåfall at vi nok en gang i sommer har slått mackems i jakten på en spiller! Og at han ikke kommer på noen idiotlønn.

Står forøvrig i samme artikkel: "The fact he is about to signed means that he will probably play first-team football. At 35 years of age I don?t think he is going to sign anywhere just to sit on the bench and warm his backside. He will want a guarantee and if his form is good and he keeps performing then he will be in the side.?

Synes det er helt greit. Campell skaderfri er en klassemidstopper og kan virkelig lime forsvaret vårt sammen. At vi overlever er førstepri. Så får heller Colo, Tayls og Williamson kjempe om midstopperplass nr 2, forutsatt at Campell leverer selvsagt :)

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1758 på: 28. Juli 2010, 10:49 »
Pålitelige The Sun melder av vi er interessert i Ara: "Newcastle hope to beat Werder Bremen and Galatasaray in the £6million race to sign Hatem Ben Arfa from Marseille. "

Potensialet er vel såpass stort at hvis vi får ham for £6 mill er det kanskje verdt risikoen, til tross for at han er en  urokråke...? Jeg sier ja takk..

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1759 på: 28. Juli 2010, 11:06 »
Det at han er en urokråke, tror ikke jeg blir noe stort problem, nettopp på grunn av at CH er vår manager. CH er utrolig god på man management, og jeg tor vi kan få Ben Arfa på rette veier! Jeg sier også ja takk!

Are

• Supersub
    • Vis profil

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #1761 på: 28. Juli 2010, 11:50 »
Overgangene så langt har vært utrolig bra. Håper det kommer inn flere gode kjøp/lån før sesongen begynner.

Å få inn Hatem Ben Arfa er et steg i riktig retning.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #1762 på: 28. Juli 2010, 11:52 »
Ben Arfa + en spiss og vi er komplette etter mitt syn.  ;)
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1763 på: 28. Juli 2010, 11:56 »
Herlig! =D
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Shearer9

• Benkvarmer
  • **
  • Prowd to be a GEORDIE!
    • Vis profil
« Svar #1764 på: 28. Juli 2010, 12:23 »
Ville bare si at Campbell har signert for oss! 1 års kontrakt. Han blir nr 5!
Hvis dere vil lese resten av saken så er linkene her:
http://www.nufc.co.uk/articles/20100728/campbell-completes-transfer-to-newcastle_2240137_2104178
http://www.skysports.com/story/0,19528,11670_6283050,00.html

Glad jeg var der!

Shearer9

• Benkvarmer
  • **
  • Prowd to be a GEORDIE!
    • Vis profil
« Svar #1765 på: 28. Juli 2010, 12:30 »
http://go.dagbladet.no/ego.cgi/dbf_henv/http://www.dagbladet.no/2010/07/28/sport/raul/real_madrid/fotball/schalke_04/12737341/

Og Raul gikk til Schalke.

Det er kanskje like greit siden han begynner å trekke på årene. Men hadde jo så klart ikke sakt nei til Raul!

Glad jeg var der!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1766 på: 28. Juli 2010, 13:18 »
Vi har signert tre spillere siden overgangsvinduet åpnet 1.juli, Campbell, Gosling og Perch (midtstopper, sentral midtbane og hback).
Fortsetter det i dette tempoet, skal jeg si meg utrolig fornøyd ;)

Vi må fortsatt ha backup/utfordrer til Enrique, minst en ving og en spiss som virkelig kan score mål.
Backen og vingen kan lånes, mens spissen må kjøpes!
Så støtter med litt til SuperAlmeida. Får vi inn Ben Arfa og en spiss, er vi bortimot komplette. Da får vi bare låne inn resten.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Simmio

• Gjest
« Svar #1767 på: 28. Juli 2010, 13:36 »
Campbell er et godt kjøp, men fantastisk er det ikke. Han er rett og slett for gammel og holder maks to år til tror jeg da. Men siden han er en kvalitetsspiller (noe han beviste i Arsenal i fjor) og har masse erfaring skal jeg ikke akkurat klage ;D ;D
Også er han jo gratis da  8)

Shearer9

• Benkvarmer
  • **
  • Prowd to be a GEORDIE!
    • Vis profil
« Svar #1768 på: 28. Juli 2010, 13:46 »
Ja, det hadde vært sykt bra og få en backup for Enrique vi har egentlig ingen som er veldig gode backups akkurat der. Vis vi får Ben Arfa er det kryss i taket! Har jo også vært snakk om at vi skal kjøpe Annan, Huseklepp (som vanelig) og Wright-Phillips. Hunterlaar, Keane, Jo, Gyan, Utaka og Santa Cruz er bare noen av spissene som aktuelle på transfermarkedet. Kanskje vi henger oss på i kampen om en av dem.  ;)

Glad jeg var der!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1769 på: 28. Juli 2010, 14:36 »
Ben Arfa sier Hughton i dag at er "unlikely". Det vil vel med andre ord si at ikke har utelukka han 100%, husk at han sa for ei uke siden at det ikke er "made no progress on that one" eller noe slikt angående Campbell :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida