20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2010  (Lest 423453 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1725 på: 26. Juli 2010, 21:43 »
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1726 på: 26. Juli 2010, 21:46 »
Får vi ben arfa inn skal vi være lykkelige!
Han har litt mer kreative fibre og har noe annet enn det vi har fra før.. Dette er bare knallbra...
Vi har spillere som kan løpe, hyggelig med noen som kan gjøre det uventede også!
og guttenhar jo potensiale i beina sine, det er helt sikkert :)

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1727 på: 26. Juli 2010, 21:48 »
Meanwhile, Hughton dismissed fresh talk of United tabling a bid for Marseille?s Hatem Ben Arfa.

French daily sports paper l?Équipe claimed Newcastle and Werder Bremen have made offers for the international midfielder.

But the United boss maintained that the club have not made contact with Marseille.

?It?s a name that we are aware of ? probably more so because it?s in the French papers than anything,? he said. ?On our side there?s been no contact.?

http://www.journallive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2010/07/26/shola-ameobi-vows-to-get-goals-in-top-flight-61634-26929746/2/

Ville blitt svært overasket om han kom, og Hughton bekrefter vel det han har sagt tidligere idag. Dog ville det sikkert vært en fin mann å fått inn...

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1728 på: 27. Juli 2010, 10:17 »
Skysports melder at Sol Campell er på vei til å undergå medisinsk undersøkelse hos Castle

http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_6281043,00.html

En midtstopper som viser at han fortsatt holder høyt nivå. Vil klart være en forsterkning for oss, både på banen og utenfor.  Bra jobba Chris!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1729 på: 27. Juli 2010, 10:34 »
Har vært mange år med mye rykter (blant annet burde vel Roeder ha signa han) så morsomt at det endelig ser ut til han signerer hos oss. Veldig bra at vi handler så raskt. Viste sist sesong at han fortsatt holder PL nivå og vel så det så dette var en positiv start på dagen.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1730 på: 27. Juli 2010, 10:56 »
HATEM Ben Arfa's agent has claimed that Newcastle United do have an interest in the Marseille midfielder.

Chris Hughton has offered a series of denials about well-sourced stories in the French and Italian sports newspapers that United are the leading English contender for Ben Arfa?s signature, but that hasn?t doused any of the speculation.

But he is on record as professing some admiration for the talented but troubled left-sided midfielder (left); if United could find a way to recruit him within their tight budget, Hughton would take him.

http://www.journallive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2010/07/27/hatem-ben-arfa-may-join-newcastle-united-61634-26936582/

Hvsi dette stemmer må vi se på alle muligheter. Ben Arfa vil sikkert bidra mer enn Ryan Taylor og Xisco så hvis det er mulig å selge disse for å spare lønnsutigfter og kanskje få inn noen millioner må dette vurderes.

Det har vært mye rykter fra Frankrike og nå også England. L?Equipe skal jo være seriøse så det virker rart at de er så sikre på at vi er interessert om vi ikke er det (selv om det sikkert har skjedd før). Det hadde hvert fall vært veldig fint å fått inn en ny ving.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1731 på: 27. Juli 2010, 11:29 »
Det hadde vore knall.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1732 på: 27. Juli 2010, 12:45 »
Jepp, jeg vil fly i flere dager, spesielt hvis Arfa kommer. Kan hende Chris prøver å dempe ryktene. Hvis han bekrefter at han er ute etter Arfa, kan flere britiske klubber komme etter f.eks....

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1733 på: 27. Juli 2010, 13:01 »
Ok, hvis City får inn enda en spiss sitter de med Bellamy, Ade, Sanat Cruz, Tevez, Ballotelli og sikkert flere toppspisser jeg glemmer. En av disse må vi vel kunne prøvd oss på med et lån med opsjon? Adebayor-Carrol på topp, med Ben-Arfa, Campbell + + +
Det er et lag langt bedre enn nedrykk, det er sikkert og visst. Kan snuse på en 10.plass vi da...
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

trondie

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1734 på: 27. Juli 2010, 13:04 »
hehe...trur du leve i en drømme verden;)

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1735 på: 27. Juli 2010, 13:24 »
Vel realiteten er jo sånn, at City henter inn 5 superspisser hvert eneste transfervindu, og det sender signaler til de andre, gjør det ikke? Fotballspillere vil spille fotball, ikke benkes, og Citys spissresverver er gode nok til å spasere inn på de fleste andre lag i serien.

Om du mener jeg lever i en drømmeverden utifra spissønsket mitt, eller plasseringen jeg nevner er jeg usikker på. Men med vinner-mentaliteten til gutta fra i fjor samt kolloasle forsterkinger som vi ser ut til å få utover nå, så kan jeg objektiv sett se at vi har bedre sjanse enn mange andre lag. West Brom, Wolves, Bolton, Blackburn, Blackpool, Stoke og Wigan kan vi lett hamle opp med, og med litt flask i skadesitausjonen, noe resultater favør oss osv, ser jeg ikke på dette som umulig
« Siste redigering: 27. Juli 2010, 13:26 av Romance »
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1736 på: 27. Juli 2010, 13:48 »
Utrolig digg å våkne opp til Sol-nyhetene! Akkurat det jeg bestilte :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

trondie

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1737 på: 27. Juli 2010, 14:04 »
Vel realiteten er jo sånn, at City henter inn 5 superspisser hvert eneste transfervindu, og det sender signaler til de andre, gjør det ikke? Fotballspillere vil spille fotball, ikke benkes, og Citys spissresverver er gode nok til å spasere inn på de fleste andre lag i serien.

Om du mener jeg lever i en drømmeverden utifra spissønsket mitt, eller plasseringen jeg nevner er jeg usikker på. Men med vinner-mentaliteten til gutta fra i fjor samt kolloasle forsterkinger som vi ser ut til å få utover nå, så kan jeg objektiv sett se at vi har bedre sjanse enn mange andre lag. West Brom, Wolves, Bolton, Blackburn, Blackpool, Stoke og Wigan kan vi lett hamle opp med, og med litt flask i skadesitausjonen, noe resultater favør oss osv, ser jeg ikke på dette som umulig

neida....mener at spissønska dine er litt urealistiske. Er enig i at det hadde vert kjempe greie å fått noen av dei spillerane du nevner til klubben, men sannsynligheten for det trur eg er liten. Sant nok at det blir en del spillere tilgjengelig i city men har min tvil til at vi har økonomi til å lønne noken av dei....dessuten vil jo chris ha spillera som er stolt over å dra newcastle drakta over seg.....ser ikkje for meg at noen av dei du nevner her har et brennande ønske om å få spille for newcastel....men kem veit:)

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1738 på: 27. Juli 2010, 17:42 »
Utrolig digg å våkne opp til Sol-nyhetene! Akkurat det jeg bestilte :)

Enig! Sol og Colo. Høres fantastisk ut.  :) Viktig med en rutinert kar ved sidan av våre andre midtstopparar som enten har a) manglande erfaring frå PL (Williamson, Kadar) eller b) slite med å levere stabilt over lang tid i PL (Tayls, Colo).

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1739 på: 27. Juli 2010, 18:02 »
Er litt småskeptisk til Sol og Colo, er rett og slett litt redd vi kommer til å slite mot raske spisser  :-\

Tipper han og Xisco kommer godt overens forresten :)
« Siste redigering: 27. Juli 2010, 18:04 av HÃ¥vard »
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.