20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2010  (Lest 422707 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1680 på: 22. Juli 2010, 16:58 »
Vi er vist ute etter Gary Hooper (22 år) fra Scunthorpe. Spiss som har scoret 43 mål på 80 kamper for Scunthorpe, derav 30 forrige sesong.

Er ikke meg imot om vi henter han.  ;)

Vi er visstnok ikke det;)

?It?s natural that we get linked with players but none of those names are accurate,? ?Raul would have to take a huge pay cut to come here ? I don?t think he?s going to do that!?

?The Benjani rumour is just wrong ? he hasn?t been training with us and there is nothing in the Gary Hooper rumour either.?

?I read about Ben Arfa. He is a cracking player and it?s nice to see us linked with him, but there has been absolutely no contact there whatsoever.?

Ser han verken nevner Sol, Almunia eller Williams her, men det kan selvsagt være helt tilfeldig. Vel, utenom Sol. Hughton har visstnok hatt samtaler med ham, dog uten at noe konkret har kommet utav det - ennå.

Han nevnte Sol da :

Hughton has also sought to curb the rumours linking Newcastle with ex-England international Sol Campbell.
He added: "I think people have picked up on my relationship with Sol and him being available and come up with that one.

"He is a good player but at the moment there's nothing to say on it. There hasn't been any progress."
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1681 på: 22. Juli 2010, 17:26 »
Vi er vist ute etter Gary Hooper (22 år) fra Scunthorpe. Spiss som har scoret 43 mål på 80 kamper for Scunthorpe, derav 30 forrige sesong.

Er ikke meg imot om vi henter han.  ;)

Vi er visstnok ikke det;)

?It?s natural that we get linked with players but none of those names are accurate,? ?Raul would have to take a huge pay cut to come here ? I don?t think he?s going to do that!?

?The Benjani rumour is just wrong ? he hasn?t been training with us and there is nothing in the Gary Hooper rumour either.?

?I read about Ben Arfa. He is a cracking player and it?s nice to see us linked with him, but there has been absolutely no contact there whatsoever.?

Ser han verken nevner Sol, Almunia eller Williams her, men det kan selvsagt være helt tilfeldig. Vel, utenom Sol. Hughton har visstnok hatt samtaler med ham, dog uten at noe konkret har kommet utav det - ennå.

Han nevnte Sol da :

Hughton has also sought to curb the rumours linking Newcastle with ex-England international Sol Campbell.
He added: "I think people have picked up on my relationship with Sol and him being available and come up with that one.

"He is a good player but at the moment there's nothing to say on it. There hasn't been any progress."

Aha. De sitatene hadde ikke Ed tatt med i bloggen sin:) Er ingen stor fan av Sol, så det betyr forsåvidt ingenting for min del, forøvrig.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1682 på: 22. Juli 2010, 17:27 »
Ingen som har kommentert ryktene om Mahamadou Diarra enda?

Han selv har vel sagt at han vil bli i Madrid for å kjempe om en plass i førstelleveren.
« Siste redigering: 22. Juli 2010, 21:52 av 17Parker »

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1683 på: 22. Juli 2010, 19:37 »
Når det gjelder Diarra så må jo han først se om Mourinho ønsker å ha ham med videre. Der har man vel ikke fått noe klart svar enda? Uansett vil han neppe gå vesentlig ned i lønn og dermed er lønnstaket vårt et STORT PROBLEM.

pÅ nufcbloggen i går dukket det opp et rykte om Takayuki Morimoto. Linken var trolig falsk, men jeg mener dette hadde vært en utrolig spennende mann for Newcastle. Han spiller på Catania , har en ganske sterk fysikk og er veldig rask. han har lenge vært regnet som en av mest spennende unge i Italia.  Hadde han kommet tror jeg fort han kunne vært den perfekte makker for Carroll på topp. Han har ett år igjen av kontrakten sin med Catania og hadde vært et (realistisk) kupp om Houghton hadde fått øynene opp for han. Flere som har sett han?
« Siste redigering: 22. Juli 2010, 22:39 av kung_zlatan »

Chrols87

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1684 på: 23. Juli 2010, 01:00 »
http://tribalfootball.com/west-ham-target-gyan-discuss-future-rennes-management-991601

Står her at vi visstnok skal være interessert i Asamoah Gyan.
Hadde vel vært spennende nok, men da det kommer fra tribalfootball holder jeg ikke
pusten med det første.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #1685 på: 23. Juli 2010, 09:32 »
Vil tru Gyan er eit heit namn i Europa, mtp vm og at han er ein komplett spiss i mange tilfelle. Han kjem ikkje til Newcastle.  ;)
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1686 på: 23. Juli 2010, 13:39 »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #1687 på: 23. Juli 2010, 14:17 »
Argentina defender Nicolas Otamendi has welcomed interest from Newcastle United.

The Sun says Newcastle are ready to bid for £8.5million-rated Otamendi from Velez Sarsfield.

The 22-year-old played at the World Cup and is expected to head for Europe, with Toon boss Chris Hughton at the head of the queue.

Otamendi said: "I wouldn't think twice about moving."

Hadde ikke sagt nei takk. Men veldig pålitlig avis :D
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1688 på: 23. Juli 2010, 14:20 »
Tror aldri vi kommer til å betale 8 mill for en spiller, så dette er bare oppspinn. Bortsett dekning for Enrique begynner når forsvaret å ordne seg. Eneste scenarioet kan være at Tayls ikke vil signere ny kontrakt og vi dermed må selge ham.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1689 på: 23. Juli 2010, 17:30 »
TheSun er vel like mye til å stole på som tribalfootball da, så er nok bare bullshit det der, ja.

Leser at Darius Vassell går gratis i sommer, hvordan har han vært de siste sesongene?

Peter

• Gjest
« Svar #1690 på: 23. Juli 2010, 17:52 »
TheSun er vel like mye til å stole på som tribalfootball da, så er nok bare bullshit det der, ja.

Leser at Darius Vassell går gratis i sommer, hvordan har han vært de siste sesongene?

Elendig! :P

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1691 på: 23. Juli 2010, 20:00 »
http://www.journallive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2010/07/23/newcastle-united-in-line-to-tie-up-tom-cleverley-deal-61634-26913450/?

....men det gjør antakeligvis Tom Cleverley. For et år da, skal vi tro The Journal.

Jeg tipper Cleverley blir i Manure tiltross for alle ryktene. Jeg kan ikke fatte og begripe at det skal være mer ønskelig å sitte på benken for Newcastle, enn for dem.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1692 på: 23. Juli 2010, 20:06 »
Så lenge vi ikke får opsjon på kjøp, kan han råtne på benken i Scum for meg. Pga situasjonen klubben befinner seg i mener jeg en kjøpsopsjon ikke er et must, så lenge spillerene vi låner inn ÅPENBART er en forsterkning.

Men av prinsipp vil jeg overhodet ikke at en scummer skal tilbringe ett år i Castle, hvor vi spiller ham god. Og hvor han så returnerer og Scum høster fruktene av vårt arbeid. Aldri!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1693 på: 23. Juli 2010, 20:53 »
Så lenge vi ikke får opsjon på kjøp, kan han råtne på benken i Scum for meg. Pga situasjonen klubben befinner seg i mener jeg en kjøpsopsjon ikke er et must, så lenge spillerene vi låner inn ÅPENBART er en forsterkning.

Men av prinsipp vil jeg overhodet ikke at en scummer skal tilbringe ett år i Castle, hvor vi spiller ham god. Og hvor han så returnerer og Scum høster fruktene av vårt arbeid. Aldri!

Er et lite dilemma det der. Jeg skjønner selvsagt hva du mener og hadde vi vært et god etablert PL lag, så ville jeg aldri gått med på å låne han uten opsjon jeg heller. Men vi er i en situasjon hvor vi trenger gode spillere for å overleve i PL neste sesong, og om han kan komme her å gjøre en god jobb for Newcastle så er jeg egentlig fornøyd med det, selv om vi gjør manutd en tjenste..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1694 på: 23. Juli 2010, 20:59 »
Alle andre klubber enn Scum og vi hadde vært enige :)