20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2010  (Lest 422529 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1395 på: 20. Juni 2010, 16:44 »
og ikke glem at vi har en høyreback i vm ;)

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1396 på: 20. Juni 2010, 18:26 »
Bolton are set to sign £1m-rated 21-year-old Everton striker James Vaughan.

Synes vi burde prøve oss her jeg. Ung, engelsk og vil sikkert greie seg bedre enn Best :) Eneste minuset er at han har vært en del skadet tror jeg.

Jeg synes det er greit vi holder oss unna. Vaughan har vært skada omtrent nesten hele tida siden han debuterte i 2005. Kunne blitt vanvittig god, men har dessverre stagnert kraftig.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Peter

• Gjest
« Svar #1397 på: 20. Juni 2010, 18:59 »
Det er faen stor forskjell på å stagnere og å være skada! Dessuten er han bare 22 år gammel. Han har klart ikke stagnert.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1398 på: 20. Juni 2010, 19:02 »
Det er faen stor forskjell på å stagnere og å være skada! Dessuten er han bare 22 år gammel. Han har klart ikke stagnert.

Jasså??

Utviklinga hans har stagnert som følge av skader. Stagnere = Stoppe opp. Nå må du tenke deg om før du skriver, junior!!!

Peter

• Gjest
« Svar #1399 på: 20. Juni 2010, 19:07 »
Han er jo faen bare 22 år gammel! Når han er 25 kan jeg gå med på det, men 22?!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1400 på: 20. Juni 2010, 19:15 »
Han er jo faen bare 22 år gammel! Når han er 25 kan jeg gå med på det, men 22?!

James Vaughan scoret i PL i en yngre alder enn f.eks Wayne Rooney. Han var regnet som et nesten like stort talent. Har han utviklet seg i en slik retning som f.eks Rooney....NEI! Altså, så har han ikke utviklet seg så mye som han kanskje kunne..

Det sier seg jo også selv at utviklingen stopper opp(som betyr det samme som STAGNERE, Peter) når man er skadet så mye i ung alder. Fotballspillere utvikler seg ofte best i årene fra man er 15-20(gjelder ikke nødvendigvis alle), og med Vaughan som debuterte som 16 åring så er det klart at han har mistet mange viktige år med trening og matching.

Han kan forstatt utvikle seg, ikke det jeg sier, men han kunne uten tvil hatt en bedre utvikling hadde det ikke vært for alle skadene. Altså har han stagnert. Nå fikk du et utfyllende svar Peter, så regner med du forsto nå..?

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #1401 på: 20. Juni 2010, 19:16 »
Skadene han har hatt i det siste har gjort at han har stagnert. Han var jo regnet som ein av dei meste talentfulle spissene før skademarerittene begynte i 2005! Så eg vil si at skadene har gjort at utviklingen hans har stagnert
Newcastlesupporter siden 1992

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1402 på: 21. Juni 2010, 18:55 »
http://www.shieldsgazette.com/nufc/United-wait-on-Weiss-move.6374718.jp

Mulig vi leier Vladmir Weiss ut sesongen. Vet ikke hvor sikre disse kildene er heller.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1403 på: 22. Juni 2010, 09:16 »

Mulig vi leier Vladmir Weiss ut sesongen. Vet ikke hvor sikre disse kildene er heller.

Vet ikke helt om jeg vil ha han til castle. I VM-kampen jeg så, virket han god teknisk. Samtidig hadde han kanskje en tendens til å gå seg fast? For å overleve i PL trenger vi ikke først og fremst spillere med blendende teknikk, men de som springer som slaver og som vet å spille ballen til rett tid. Vi må ta vare på overgangene vi får. Og er det en ting som ødelegger overganger så er det spillere som er litt for glade i ballen: Ghana var et veldig godt eksempel på hvordan det ikke skal gjøres.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1404 på: 22. Juni 2010, 11:25 »
Magpies eye Samuel swoop
Toon want Bolton defender

Newcastle are looking to broker a deal for Bolton's Jlloyd Samuel, skysports.com understands.

The 27-year-old has been with Bolton since 2007 after leaving his first club Aston Villa.

He has been a first-team regular at The Reebok, playing anywhere across the back four.

Now he has emerged as a target for Newcastle boss Chris Hughton - who is hoping to strike a deal for the Trinidad & Tobago international.

Samuel, 29, has one-year left on his current contract and Newcastle are hoping they can land their man for less than £1.5million.

Kan sikkert fungere greit som backup for Enrique. Jeg er glad bare vi får inn spillere.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1405 på: 22. Juni 2010, 11:30 »

Vet ikke helt om jeg vil ha han til castle. I VM-kampen jeg så, virket han god teknisk. Samtidig hadde han kanskje en tendens til å gå seg fast? For å overleve i PL trenger vi ikke først og fremst spillere med blendende teknikk, men de som springer som slaver og som vet å spille ballen til rett tid. Vi må ta vare på overgangene vi får. Og er det en ting som ødelegger overganger så er det spillere som er litt for glade i ballen: Ghana var et veldig godt eksempel på hvordan det ikke skal gjøres.

Personlig mener jeg vi har spillerene som løper som slaver. Vi trenger noe annet også, noen som kan  kreere og utfordre. Weiss kan meget vel bli en slik spiller.

Angående Samuel som jeg så vi også var linket til..
Fungererer vel greit som backup, men det bør være det. Gammel og ikke noe spesielt god.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1406 på: 22. Juni 2010, 12:53 »
Samuel vil jeg ikke ha. Har aldri sett en god kamp av ham.

17Parker: Enig at vi trenger kreativitet, samtidig er det helt essensielt at overgangsmulighetene benyttes. Og da trenger man ikke nødvendigvis de mest teknisk brilliante spillerene. Jeg hater Alex Fucface som pesten, men årsaken til at Scum gjør det bra, til tross for begrenset spillermateriale er at de a) de er godt defensivt organsert og b) når de får overgangene så er dem forbanna nøyaktige: få touch brukes, og ballene går alltid i lengderetning. Og når innlegget da kommer er det fullt av scummere som kommer på løp inn i boksen.

Et av ankepunktene til vår sentrale midtbane er at vi ikke har en stor løpsmaskin. Dessuten har Jonas og Wayne også en stygg tendens til å bruke for mange touch i stedet for å gjøre det enkelt. Jonas har ødelagt mange overganger på den måten. Han ville ha blitt en mye bedre spiller om han hadde lært seg når han skal sentre og når han skal druble.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1407 på: 22. Juni 2010, 16:12 »
Det er jo flere måter å spille fotball på. Er jo ingen fasit på hva som er det beste. Ferguson, Wenger, Mourinho og Ancelotti er jo alle suksessfulle managere med hver sin måte å spille på, alt fra formasjoner, defensiv organisering og hvordan de angriper er jo ganske forskjellig.
Jeg synes CH må finne sin egen måte å spille på der han utnytter mest mulig av de kvalitetene NUFC besitter. Evt hente inn spillere som kan gjøre at han får flere valg å spille på i løpet av en lang PL sesong.

Weiss er jo en veldig talentfull unggutt. Kan vi hente han billig er jo ikke det noe å være særlig skeptisk til. Kan jo være en fremtidens spiller det.
« Siste redigering: 22. Juni 2010, 16:16 av Frode »

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1408 på: 22. Juni 2010, 18:05 »
Det som er litt spennende med Weiss er at et godt opphold hos oss kan gjøre det mye mer sannsynlig med en permanent overgang. Jeg tviler på at navnet hans vil være stort nok for city om et år. Da slår vi til og kan sikre oss et stort talent for en god pris ;) Akkurat ferdigsett sør afrika-kampen og må si at det hadde vært spennende å hente en spiller som Shabalala på prøvespill. Med den entusiasmen kan man lykkes med mye. Typisk at spillere som presterer i et vm flopper i klubbsammenheng, men typen spiller er kjempespennende og han spiller tross alt i en sør afrikansk klubb... nothin to loose...

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1409 på: 22. Juni 2010, 21:26 »
Tsabalala er en spiller jeg mener vi burde sjekke ut, i den andre kampen var han helt ordinær, men i dag og i første kampen var han meget god. Virker å ha en meget presis dødballfot, og det er jo alltid en grei egenskap å få inn i troppen, selv om vi har flere med det allerede.

Vladimir Weiss på lån, er også en mulighet vi bør sjekke ut muligheten for å hente. Teknisk meget god, og jobber faktisk en del også. Får vi de to, så kan vi heller bruke vårt minimale eller ikke-eksisterende transferbudsjett på en spiss eller en back, for da har vi god dekning på midten.

Vil også nevne tidligere RBK spiller, McBeth Sibaya, som jeg synes hadde en ekstremt god kamp i dag.
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!