20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2010  (Lest 423512 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1275 på: 07. Juni 2010, 16:17 »
Det er jeg enig i. Rent statsmessig er det nok bedre å være på et større lag, gitt at spillet ikke er lagt opp om at den spilleren skal score i den mindre klubben. Du skal likevel ikke undervurdere at det er lettere å bli lagt merke til i et mindre lag om du gjør gode prestasjoner en gang i blandt.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1276 på: 08. Juni 2010, 12:12 »
http://www.nufcblog.com/2010/06/08/hughton-players-available-we-never-expected-to-be-available/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+nufcblog+%28The+Newcastle+United+Blog%29

Sitat fra: Chris Hughton
"It?s slow at the moment and that is to be expected,??There isn?t going to be the same amount of money knocking around and I think everyone is trying to be that little bit wiser at the moment, because the market has changed.?

?We don?t want to leave things until the last minute, and I don?t think that will happen, but we are also mindful of the fact everybody is waiting at the moment and assessing what they need. I don?t expect anything to happen in the next couple of weeks.?

?The fact this is a World Cup year has not helped things move quickly because everybody is waiting to see what happens there as well. The situation is constantly changing though. It?s slow, but things are moving the whole time.?

?There are players out there who are available who we never expected to be available, so that changes your thinking as well.

Synes det siste der ser lovende ut. Men så spørs det jo hva han legger i det da..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Peter

• Gjest
« Svar #1277 på: 08. Juni 2010, 14:52 »
http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=10001308

Celtic vil kjøpe Marcus Pedersen for 20 millioner.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1278 på: 08. Juni 2010, 16:57 »
No har City frigitt eit knippe spelarar, deriblant Benjani og Sylvinho. Benjani er god når han er i slag, og representerer eigenskapar som vi ikkje har flust med i vår spelarstall. Sylvinho er ein fin utfordrar til Enrique.

Men så spørst det igjen kor mykje desse er villige til å gå ned i lønn. Alderen til dei to, spesielt Sylvinho, er også eit spørsmålsteikn og indikerer i beste fall korttidskontrakter.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1279 på: 08. Juni 2010, 17:04 »
Sylvinho er jeg positiv til som en nødløsning. Ikke utfordrer, men nødløsning hvis det skulle skje noe. Hvis vi da ikke får inn andre alternativer.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1280 på: 08. Juni 2010, 17:07 »
Om vi handler han inn, blir han vårt andrevalg, og ein med rutine og ferdigheiter nok til å yte eit visst press på Jose. Det er sjølvsagt ønskeleg at Jose skal spele 38 kampar til neste sesong, men om det ikkje går er Sylvinho absolutt ein god nok mann til å steppe inn.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1281 på: 08. Juni 2010, 17:12 »
Martin Petrov er også frigitt. Han er en bra spiller vi bør vurdere.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1282 på: 08. Juni 2010, 17:21 »
Benjani ville jo vert kanonbra å fått inn. Petrov er en spiller eg også tror har mer å gi. Sylvinho er eg dog meir usikker til...

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1283 på: 08. Juni 2010, 22:05 »
Martin Petrov er også frigitt. Han er en bra spiller vi bør vurdere.

I utgangspunktet ja. Men jeg er skeptisk pga de voldsomme skadeproblemene han har hatt de siste 2 sesongene. Petrov i god gammel form er derimot en veldig god spiller. Han senket jo Newcastle på egenhånd i sin første sesong i PL.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1284 på: 08. Juni 2010, 22:17 »
Ilan blir linket på Skysports. Gjorde det vel ok i West Ham.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1285 på: 08. Juni 2010, 22:38 »
Senderos har signert for Roy Hodgson og Fulham. Nok en spiller jeg mener CH burde prøvd å hente, spesielt siden han sto klubbløs.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1286 på: 08. Juni 2010, 22:43 »
Enig Frode. Må si det overrasker meg og skuffer meg at vi er såpass passive. Sånn virker det for oss supportere ihvertfall. Nå hentet West Ham Hitzlsperger, og Fulham hentet Senderos. To spillere jeg gjerne skulle sett i Newcastle. I tillegg har vi Boyd som Hughton nå flere ganger har avkreftet at han er interessert i. Så har vi Joe Ledley fra Cardiff. Greit nok, her må vi vel kanskje betale en liten kompensasjon, men her har vi jo virkelig en mann for fremtiden!

Kunne sikkert fortsatt på lista også, men det gidder jeg ikke nå! ;D

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1287 på: 08. Juni 2010, 23:11 »
Same procedure as every year, Daniel! ;)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1288 på: 08. Juni 2010, 23:45 »
Hehehe! Nå sa Hughton i går at han var overrasket over hvor mange flere som var tilgjengelige enn han hadde forutsett - så bør vi kanskje føle at han har kontroll....?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1289 på: 09. Juni 2010, 00:02 »
Er flere av de som er frigitt av City, som kan fungere godt på vårt lag, men de passer vel ikke inn i innkjøpspolitikken til klubben, eller i lønnspolitikken til klubben.

Petrov har mange gode år igjen, og er helt klart en mann som vi kan i troppen.
Sylvinho kan presse Enrique på venstreback, og til og med være backup på midten om det skulle trengs.

Talent finnes det masse av, og det behøver ikke koste så fryktelig mye heller, men som jeg har skrevet før, så vil jeg heller at hele budsjettet vi kan få, brukes på kvalitet fremfor kvantitet. Håper på en eller to spillere som kan styrke laget, det være seg om de kommer gratis eller vi betale litt for det. Håper på det i alle fall, så kan vi heller hente inn et par spillere som kan fylle opp stallen, eventuelt hente opp noen talenter fra akademiet!!
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!