20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2010  (Lest 422634 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1050 på: 13. Mai 2010, 19:54 »
haha. Hadde glemt ut Luke Skywalker Young.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1051 på: 13. Mai 2010, 21:56 »
Petrov hadde vært konge, så lenge han ikke skal ha for mye i lønn. Men han begynner jo å bli litt gammel, tror han er 30 eller noe, så det spørs om han passer inn i den nye transferpolitikken vår.

Ser at Villa har lagt ut bla. Reo-Coker, Davies og Young til salg. Kunne godt tenke meg disse tre! Reo-Coker og Davies er jo ikke så gamle heller.
Har du kilde? Kan ikke fatte at de vil selge Young.
Tipper det er snakk om Luke Young og ikke Ashley Young! :)
Hvorfor er Luke Yong har jo vært fast på Villa i flere sesonger, og spilte godt før Villa kjøpte Warnock.. Er vel Cuelliar villa bruker på høyreback nå og jeg synes ikke han er noe særlig god egentlig..Sier ja takk til Yong, blir sikkert ikke dyr heller..Alt er bedre enn Simpson ..
« Siste redigering: 13. Mai 2010, 21:57 av Daniel »

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1052 på: 14. Mai 2010, 07:01 »
Luke Young vil være et helt unødvendig kjøp. Han er 31 år og er så avgjort ingen mann for fremtiden.
Hvorfor har Young mistet plassen på denne sesongs Villa lag? Er han skadet?

Jeg synes heller ikke at Reo-Coker er så vanvittig god. Han var et talent for noen år siden men en sær personlighet har nok ødelagt mye av det. Han har jo falt ut med samtlige managere som han har hatt, også O`Neill. Slike spillere vil jeg for alt holde meg unna.

Curtis Davies er vel en ganske skadeplaget spiller, eller? Uansett en brukbar spiller å ende opp med, men jeg synhes det er flere bedre alternativer som i tillegg vil være mye billigere.
« Siste redigering: 14. Mai 2010, 07:06 av Frode »

Kjartan

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1053 på: 14. Mai 2010, 09:14 »
Er jo no vi skulle kjørt på med daukjøttet fra Manchester City som ifølge ryktene skal være Adebayor,  Bridge, Wright-Phillips, Ireland og Bellamy. Men dessverre har vi vel ikkje råd.
For min del håper eg inderlig vi klarer å hente O'Hara.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1054 på: 14. Mai 2010, 12:02 »
Helt klart positiv til det!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Filla

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1055 på: 14. Mai 2010, 16:15 »
Jeg må ærlig innrømme at jeg nesten ikke har hørt om Boyd, ihvertfall aldri sett han spille. Hva slags spilletype er han? Har han potensiale til å bli god nok for oss?

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1056 på: 14. Mai 2010, 16:24 »
101 mål på 144 kamper for Rangers siden 2006.
26 år, fyller 27 i august. Kommer gratis.
Ja takk! :D
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

trondie

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1057 på: 14. Mai 2010, 17:23 »
hvilken type spiss er han? hurtig, teknisk, eller stor / sterk alla shearer???? noen som vet?

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #1058 på: 14. Mai 2010, 17:28 »
http://en.wikipedia.org/wiki/Kris_Boyd#Style_of_play

Her står det en ganske bra forklaring på hvilken spillertype han er.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1059 på: 14. Mai 2010, 17:41 »
http://en.wikipedia.org/wiki/Kris_Boyd#Style_of_play

Her står det en ganske bra forklaring på hvilken spillertype han er.

Det er akkurat en slik type spiller vi trenger. Van Nilstelrooy var jo av Scumsupporterne hypet som verdens beste spiller da han herjet på sitt verste (latterlig selvsagt) Mannen var ubrukelig utenfor 16m. Derimot  hadde han en to spissferdigheter: Genial til å lure offsidefella, men først og fremst ekstrem på å være på rett plass til rett tid. Hvis vi skal bruke Boyd er vi helt nødt til å ha en midtbane og backer som gjør jobben, hvis ikke vil en slik spiss gjøre alt verre. Men hvis resten av laget evner å få ballen innenfor 16m tittog ofte, kan en spillertype ala Boyd putte inn (bokstavelig talt) mange mål i løpet av en sesong. Det var nettopp en slik spiss vi manglet i nedrykkssesongen. Både Owen og martins var jo håpløse til å sette åpenbare sjanser. Owen fungerte forøvrig kun i bakrommet..Drittspiller  ;)
« Siste redigering: 14. Mai 2010, 17:43 av InspectorC »

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #1060 på: 14. Mai 2010, 20:35 »
som spiss i Rangers og Celtic har du en ekstremt mye enklere oppgave enn som spiss i Newcastle, men Kris Boyd kunne nok gjort en bra jobb i Newcastle likevel.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1061 på: 14. Mai 2010, 23:11 »
Hehe. Høres jo ut som Owen slik han etterhvert ble som spille for oss. At Owen forøvrig bomma på mange sjanser på oss er like korrekt som å si at Jose Enrique gjennom denne sesongen har vært et av lagets akilleshæler.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

trondie

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1062 på: 14. Mai 2010, 23:35 »
wikipedia?? nei, lese ikje meg opp fakta om spillera på wikipedia;)

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1063 på: 15. Mai 2010, 09:13 »
Owen er en elendig avslutter, det var vel noe tom. Solskjær sa.. Problemet med Owen for oss var at han satte noen ekstremt vakre headinger, men klarte å bomme på åpenbare store muligheter som MÅ inn hvis kampen skal vinnes.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1064 på: 15. Mai 2010, 09:22 »
Owen er en elendig avslutter, det var vel noe tom. Solskjær sa.. Problemet med Owen for oss var at han satte noen ekstremt vakre headinger, men klarte å bomme på åpenbare store muligheter som MÅ inn hvis kampen skal vinnes.

Vi vet du liker å hakke på Owen, med det der blir bare jævla usaklig. Tror ikke jeg gidder å forklare deg hvorfor. Det virker forøvrig som du dømmer spillere etter hvor mye de har i lønn, og ikke ut fra prestasjoner. Owen scoret noe sånn som 30 mål på 80 kamper i Newcastle, det er ikke dårlig og når man i tillegg blir hentet av Sir Alex Ferguson så sier det seg selv at noen må ta feil her, og det er deg Inspector.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM