20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2010  (Lest 423565 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #975 på: 10. Mai 2010, 13:05 »
Jeg vil tro at den fem-årsplanen antakeligvis er basert på fem år i PL. Jeg sier ikke at vi dømt til nedrykk med dagens stall - men har vi litt utur med skader, blir vi fort ekstremt sårbare. Skal også huske på at free agents krever litt i sign-on-fee blant annet. Jeg hadde aldri forventa at vi kom til å bruke dunger av cash, men jeg håper ikke den derre statementen skal tas 100% bokstavelig!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #976 på: 10. Mai 2010, 14:18 »
Vi må nok ut på lånemarkedet i år. Spillere som er interessante er:

- Mame Biram Diouf (Om Man Utd er villig til å låne han ut).
- Welbeck (Om Man Utd er villig til å låne han ut).
- Obertan (Slitt med spilletid i Man Utd).
- Fabio Borini (Kunne trengt et års utlån fra Chelsea) (Nb. Scoret 11 mål på 10 kamper for juniorlaget.)
- Van Aanholt (Ikke mye å si her).
- Sam Hutchinson (Ung midtstopper, som spiller i Chelsea) (Grei Backup).
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #977 på: 10. Mai 2010, 15:47 »
Ikke bare i den italienske ligaen. Man kan finne gull rundt om i de forskjellige ligaene vist vi er smarte. Gjelder og være tidlig ute iallefall.

Sunderland and arch-rivals Newcastle United are both watching Paris Saint Germain striker Guillaume Hoarau.
Toon boss Chris Hughton and Sunderland chief scout Ricky Sbragia saw the 6ft 4ins 26-year-old score the winner in last Saturday?s French Cup Final against Monaco, says the People.
PSG are prepared to sell Hoarau for the right price

Har aldri hørt om han?
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #978 på: 10. Mai 2010, 15:53 »
Ikke bare i den italienske ligaen. Man kan finne gull rundt om i de forskjellige ligaene vist vi er smarte. Gjelder og være tidlig ute iallefall.

Sunderland and arch-rivals Newcastle United are both watching Paris Saint Germain striker Guillaume Hoarau.
Toon boss Chris Hughton and Sunderland chief scout Ricky Sbragia saw the 6ft 4ins 26-year-old score the winner in last Saturday?s French Cup Final against Monaco, says the People.
PSG are prepared to sell Hoarau for the right price

Har aldri hørt om han?
Hourau er en brukbar spiller, men blir altfor lik Andy Carroll. Vi trenger ikke en slik spiller.
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #979 på: 10. Mai 2010, 15:58 »
Da er det bestemt, for jeg er enig i det. Vi har Carroll, Ranger og Ameobi og det holder.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #980 på: 10. Mai 2010, 16:17 »
Du mener vel ikke at det holder med tre spisser, hvorav den ene knapt nok var god nok for Championship denne sesongen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #981 på: 10. Mai 2010, 16:28 »
Du mener vel ikke at det holder med tre spisser, hvorav den ene knapt nok var god nok for Championship denne sesongen.

Hvis du leser litt over så var det snakk om store spisser med kompetanse i lufta og som targetmann.. Må ikke være så fryktelig trangsynt  ;)
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Are

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #982 på: 10. Mai 2010, 16:34 »
Faktisk, når jeg tenker meg om, så kan denne uttalelsen om klubbens økonomi også være litt taktisk spill.

Det er jo bra hvis andre klubber ikke forventer at vi har allverdens av midler, slik som tidligere, og at de deretter forsøker å presse prisene oppover når vi begynner å by på spillere.

De sier jo ikke "vi kommer ikke til å bruke noen penger på nye spillere".

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #983 på: 10. Mai 2010, 16:38 »

Hvis du leser litt over så var det snakk om store spisser med kompetanse i lufta og som targetmann.. Må ikke være så fryktelig trangsynt  ;)
Jeg greide ikke å se av diskusjonene over at det var snakk om targetspisser.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Siste redigering: 11. Mai 2010, 09:14 av Lars Arild Stordal »

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #985 på: 11. Mai 2010, 09:37 »
Med Williamson, Colo og Kadar på midstopperplassene kan et salg av Taylor gi oss penger vi sårt trenger. Tayls vil vel innbringe rundt £8-9 mill og for 4-5 mill kan vi hente inn et talent på samme nivå som Dorrans på WBA, som kan ta høyrebacken. Og vi kan bruke rundt 3 på å hente inn en ung spiss. Eller hvis vi sikter på å hente inn kontraktsløse spillere vil Tayls beløp dekke mange sign-on fees.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #986 på: 11. Mai 2010, 11:26 »
Med Williamson, Colo og Kadar på midstopperplassene kan et salg av Taylor gi oss penger vi sårt trenger. Tayls vil vel innbringe rundt £8-9 mill og for 4-5 mill kan vi hente inn et talent på samme nivå som Dorrans på WBA, som kan ta høyrebacken. Og vi kan bruke rundt 3 på å hente inn en ung spiss. Eller hvis vi sikter på å hente inn kontraktsløse spillere vil Tayls beløp dekke mange sign-on fees.

Sorry, men det der er en jævla dårlig ide spør du meg. Steven Taylor er en spiller som har spilt masse i PL og som stadig er i utvikling, så det er helt latterlig hvis vi selger han  og isteden henter inn to talenter.

Jeg har sagt det mange ganger nå, Steven Taylor kan ta den høyreback-plassen neste sesong.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #987 på: 11. Mai 2010, 11:44 »
Hvis taylor tar høyrebackplassen må vi få inn en god midtstopper. Jeg ser helst at vi får inn en ny HB, og lar Taylor,Colo, Willyboy konkurere om stopperplassen, med Kadar som 4.valg.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #988 på: 11. Mai 2010, 11:54 »
Er uenig med deg der Kø. I dagens moderne fotball kommer Tayls til å ramle gjennom på høyreback. Han er ikke spesielt teknisk og heller ikke spesielt rask. Skal vi få det meste ut av Routledge neste sesong er vi helt avhengige av å ha en høyreback med god utholdenhet som hele tiden kommer på overlapp og hjelper Routledge i det offensive spillet.

Det er greit at Tayls har premier league erfaring, men han har nesten aldri spilt godt over en lengre periode. At han er en local lad gjør det selvsagt mindre gøy å selge ham. Men et salg kan forsvares hvis det innebærer at vi får inn 2-3 nye spillere.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #989 på: 11. Mai 2010, 12:19 »
Er uenig med deg der Kø. I dagens moderne fotball kommer Tayls til å ramle gjennom på høyreback. Han er ikke spesielt teknisk og heller ikke spesielt rask. Skal vi få det meste ut av Routledge neste sesong er vi helt avhengige av å ha en høyreback med god utholdenhet som hele tiden kommer på overlapp og hjelper Routledge i det offensive spillet.

Det er greit at Tayls har premier league erfaring, men han har nesten aldri spilt godt over en lengre periode. At han er en local lad gjør det selvsagt mindre gøy å selge ham. Men et salg kan forsvares hvis det innebærer at vi får inn 2-3 nye spillere.

Steven Taylor har jo spilt mye høyreback for Newcastle og gjort det med bravur!! Han har tatt mye på innsats, han løper opp og ned, og er faktisk brukbar god offensivt. Virker ikke som du har fått med deg det..