20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2010  (Lest 421998 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #945 på: 09. Mai 2010, 09:58 »
Portsmouth are to try and sell their entire first team and youth team squads after the FA Cup final in an attempt to cut their 34.2million annual wage bill.
http://www.telegraph.co.uk/sport/football/leagues/premierleague/portsmouth/7696806/Portsmouth-set-to-sell-entire-first-team-and-youth-squads-to-cut-crippling-wage-bill.html
Her må det finnes noen spillere som kan forsterke oss.

West Ham will begin their rebuilding process by signing Bulgarian winger Martin Petrov on a Bosman free transfer from Manchester City
Hadde ikke sagt nei til Petrov. Bare fått ned lønnen hans en god del.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Ameobi

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #946 på: 09. Mai 2010, 10:37 »
Tviler sterkt på at han ser seg om etter en ny utfordring. Tror han er utrolig fornøyd med tilværelsen i Italia, noe jeg skjønner veldig godt.
Dessuten, engelske artikler uten direkte sitat tar jeg med en klype salt. Spesielt fra NoTW og Sunday Sun.
Jeg tror personlig at Daily Star kanskje ikke er verdens mest seriøse avis :P

Ville tro at han er fornøyd med tilværelsen, og engelske aviser skriver nok slike artikkeler for å få lesere.

Norway international Riise wants a new challenge after a good season at Roma, who trail Jose Mourinho?s league leaders Inter by two points.
Patrick Walker: "Det er ingen jævla kuk i dem!"

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #947 på: 09. Mai 2010, 10:39 »
Portsmouth are to try and sell their entire first team and youth team squads after the FA Cup final in an attempt to cut their 34.2million annual wage bill.
http://www.telegraph.co.uk/sport/football/leagues/premierleague/portsmouth/7696806/Portsmouth-set-to-sell-entire-first-team-and-youth-squads-to-cut-crippling-wage-bill.html
Her må det finnes noen spillere som kan forsterke oss.

West Ham will begin their rebuilding process by signing Bulgarian winger Martin Petrov on a Bosman free transfer from Manchester City
Hadde ikke sagt nei til Petrov. Bare fått ned lønnen hans en god del.

Petrov er 31 år og ingen mann å satse på.

Når det gjelder Portsmouth så mener ihvertfall jeg at O`Hara (Tottenhams eie), Boateng og kansje også Belhadj bør være aktuelle.
Interessante er kansje også noen av ungguttene Avram Grant har måttet bruke gjennom denne sesongen. Mark Wilson har jo fått spille mye og er kansje en mann for fremtiden. En annen er den 17 år gamle venstrebacken Lennard Sowah. Billig backup for Enrique?

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #948 på: 09. Mai 2010, 11:56 »
?What we needed was bigger and better players ? like a Modric. Modric was in our training ground, having a look around. He was top of our list.?

- Big Sam

For en spiller vi kunne hatt.

Så forresten at Big Sam omtrent mente det var fansen sin skyld at laget spillte så dårlig under ham. Hva da bitter?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #949 på: 09. Mai 2010, 12:41 »
Ja, han er bitter.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #950 på: 09. Mai 2010, 13:35 »
Ville tro at han er fornøyd med tilværelsen, og engelske aviser skriver nok slike artikkeler for å få lesere.

Norway international Riise wants a new challenge after a good season at Roma, who trail Jose Mourinho?s league leaders Inter by two points.

Jada, vet at det sto i den linken :)
Jeg stilte bare spørsmål ved det som sto i den artikkelen, ikke det du sa ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #951 på: 09. Mai 2010, 13:41 »
Kilde?

Jeg fikk aldri no link, men det kom fra en som virkelig følger med på overganger og sjeldent tar feil.
100% kan man jo uansett ikke være før klubbene bekrefter det da.
http://www.tribunefeber.com/Article.aspx?ContentId=1543

Er er verdt fall ein link, men kanskje ikkje den mest seriøse sida  :P

Hehe, nei. Har jo hørt de samme ryktene jeg også, spesielt i januar. Derfor ville jeg se en offisiell bekreftelse på det :P

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #952 på: 09. Mai 2010, 14:08 »
http://www.kicker.de/news/fussball/bundesliga/startseite/524766/artikel_Kuranyi-bestaetigt-Wechsel.html

Kuranyi til dinamo moskva, litt spesielt og litt synd.
Det er en spiller jeg kunne tenkt meg i Newcastle, en "målgarantist" skulle jeg helst sett vi kjøpte før neste sesong.

Chrisnr.9

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #953 på: 09. Mai 2010, 14:24 »
Eneste grunnen til at han drar til Moskva må jo være penger....

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #954 på: 09. Mai 2010, 19:30 »
Hadde likt å sett Whittingham i Newcastle neste sesong, men Cardiff selger han neppe om de rykker opp. Blir litt vanskelig å finne plass til han i laget.
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #955 på: 09. Mai 2010, 19:47 »
Kuranyi har vel ikke helt den kompetansen vi er ute etter heller. Jeg ser på Kuranyi mer som en hold-up spiss enn en rask bevegelig en. han er riktignok ikke den mest stasjonære og ingen vil vel tvile på om han har kvaliteter, men jeg mener vi bør lete etter en type som er enda mer gjennombruddshissig. Vi trenger en spiss som er lynhurtig og som er målgarantist. Tror vi kunne vunnet utrolig mye på å ha en slik type spiller i vårt kontrings-spill også. Mot de store lagene kunne vi ligget defensivt kompakt og kontret hurtig ved å bruke Carroll og min våte drøm ;) Loic Remy! hehe

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #956 på: 09. Mai 2010, 20:11 »
Skal ikke påstå at Kuranyi hadde vært perfekt, men det er nå hvertfall en spiss som scorer mye mål på et høyt nivå.
Jeg ønsker meg også en lynkjapp spiss med målteft, men de er dyre og ikke minst vanskelig for oss å få tak i.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #957 på: 09. Mai 2010, 20:24 »
I verste fall får vi bare sikte på en lynrask spiss, som har litt dårligere scorings-stats. Juan Albin (bosman) som vi tidligere har blitt linket til er kanskje ikke noe dårlig alternativ. Huseklepp tror jeg heller ikke hadde vært det verste...

Ameobi

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #958 på: 09. Mai 2010, 20:57 »
Ikke at jeg ser mye på Skotsk fotball, men Derek Riordan har scoret 14 denne sesonge, og 12 i sesongen før der, så han er en som putter bra med mål. Har også kamper for landslaget til Skottland. Kunne han vært noe? :)
Patrick Walker: "Det er ingen jævla kuk i dem!"

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #959 på: 09. Mai 2010, 20:59 »
Sebastian Larsson har fått ny kontrakt. Leste et sted av Birmingham benyttet seg av opsjonen på å forlenge med 1 år. Men blir sikkert ikke dyr uansett.
Mener vi burde forsøkt å hente Inzaghi. Gammel, men scorer mål. 1års kontrakt, med opsjon på 1 til hadde vært ideelt.
Ellers hadde jo Joe Cole vært et særs våt drøm  8)