20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2010  (Lest 422537 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #915 på: 08. Mai 2010, 00:06 »
Veloso skal vi fiske utrolig lenge etter!
Han er en ettertraktet spiller!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #916 på: 08. Mai 2010, 07:39 »
Nja, vet ikke hvor ettertraktet han faktisk er jeg. Har liksom vært rykter om han til storklubber i mange år nå, uten at noe har skjedd. Hadde han vært så god som det tidligere ble påstått, hadde han ikke spilt i Sporting fortsatt.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #917 på: 08. Mai 2010, 07:48 »
Jeg synes vi aller helst bør se etter spillere som har erfaring fra PL, da vet man hva man betaler for og hva man kan forvente av vedkommende.
Lag som ManCity og Tottenham kommer til å handle, det betyr jo at noen også må ut. Spillere som Stephen Ireland, Michael Johnson, Nedum Onuoha, Garrido, Bentley, Jenas (vil nok være vanskelig), er jo spillere som har slitt mye med å få spilletid denne sesongen. Noen av dem er jo også veldig gode og ville forsterket NUFC betydelig.
Også lag lenger nede på tabellen som Portsmouth, Burnley, Hull og West Ham kommer til å gjøre utskiftninger for å lette litt på økonomien. Det er da en og annen god spiller der også som ville forsterket NUFC.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #918 på: 08. Mai 2010, 10:33 »
Jeg synes vi aller helst bør se etter spillere som har erfaring fra PL, da vet man hva man betaler for og hva man kan forvente av vedkommende.
Lag som ManCity og Tottenham kommer til å handle, det betyr jo at noen også må ut. Spillere som Stephen Ireland, Michael Johnson, Nedum Onuoha, Garrido, Bentley, Jenas (vil nok være vanskelig), er jo spillere som har slitt mye med å få spilletid denne sesongen. Noen av dem er jo også veldig gode og ville forsterket NUFC betydelig.
Også lag lenger nede på tabellen som Portsmouth, Burnley, Hull og West Ham kommer til å gjøre utskiftninger for å lette litt på økonomien. Det er da en og annen god spiller der også som ville forsterket NUFC.

Heilt einig. Samtidig må det vera veldig gjennomteinkte kjøp, slik at me ikkje endar opp med dyre avdanka PL spelarar. Hadde vore utruleg å fått Ireland foreksempel, må vel kanskje ned i løn. Eagle frå Burnley og O`hara frå Pompey trur eg og kunne vore gode kjøp.

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #919 på: 08. Mai 2010, 10:38 »
Har sett litt på videoer av nevnte Gignac og Remy, jeg sier som Ole Brum, ja takk begge deler.
Remy som den kjappe, mens Gignac virker ut som en panserspissa ala mr BIGAL på sine eldre dager.

Får vi inn disse to, kan vi kvitte oss med Best og Amøben, tror vi kan komme ut av det, med en 8 mill for begge, vis vi trekker fra det vi kunne fått for ameobi og best.

Hutton inn på Høyreback er jeg også for, Simpson er ikke god nok.

Eagles har jeg nevnt lenge, han kan spille begge kanter og er en god spiller, selv om han er klein som få....

Vil også hente Veloso vis det er mulig, er vel ikke alt for lenge til kontrakten hans går ut ?

Altintop sin kontrakt er også ute, prøve oss på han også, han kan spille flere plasser.

Så konklusjonen blir :

Remy, Gignac, Eagles, Hutton og Veloso  = 20 mill vis vi selger ett par av daukjøttet.
Skal også være mulig å hente noen på Free Transfer.....

Drømme Drømme :)
jeg drømmer med!! ;D

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #920 på: 08. Mai 2010, 12:32 »
Føler det blir litt vel mye fm-tankegang i diskusjonen her.  :P
Jeg har egentlig liten tro på at det blir lagt mye penger i en spiller i år, dessverre.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #921 på: 08. Mai 2010, 12:50 »
Har sett litt på videoer av nevnte Gignac og Remy, jeg sier som Ole Brum, ja takk begge deler.
Remy som den kjappe, mens Gignac virker ut som en panserspissa ala mr BIGAL på sine eldre dager.

Får vi inn disse to, kan vi kvitte oss med Best og Amøben, tror vi kan komme ut av det, med en 8 mill for begge, vis vi trekker fra det vi kunne fått for ameobi og best.

Hutton inn på Høyreback er jeg også for, Simpson er ikke god nok.

Eagles har jeg nevnt lenge, han kan spille begge kanter og er en god spiller, selv om han er klein som få....

Vil også hente Veloso vis det er mulig, er vel ikke alt for lenge til kontrakten hans går ut ?

Altintop sin kontrakt er også ute, prøve oss på han også, han kan spille flere plasser.

Så konklusjonen blir :

Remy, Gignac, Eagles, Hutton og Veloso  = 20 mill vis vi selger ett par av daukjøttet.
Skal også være mulig å hente noen på Free Transfer.....

Drømme Drømme :)

Tror nok ikke disse spillerene er så veldig sannsynlig, ettersom det er interesse fra enda større klubber enn Newcastle. Men haddev i fått disse hadde jeg blit kjempeglad, så jeg drømmer med deg jeg også, men tviler på at det kommer til å skje.

Filla

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #922 på: 08. Mai 2010, 13:12 »
Om vi beholder den stallen vi har nå, så har vi ganske mange spillere med PL-erfaring; Harper, Colo, Saylor, Enrique, Raylor, Smith, Barton, Nolan, Jonas, Guthrie, Carroll, Løven, Ameobi og Routledge(om jeg ikke tar feil,så har han det med Crystal Palace eller Tottenham). Dette gjør at vi ikke er nødt til å handle altfor mange "rutinerte" PL-spillere..
Syns også at det er mange spennende unge spillere på vei opp og 1 eller 2 av dem bør kunne ta steget til å bli en stabil PL-spiller..Tenker da kanskje først og fremst på Kadar, Ranger, Krul og muligens Vukic og Innman om de har så stort talent som det snakkes om.

Derfor kan vi kanskje legge litt mer penger på færre, men kvalitative, innkjøp.
Spennende spillere som har blitt nevnt her, som f.eks Loic Remy, Gignac, Jose Sosa, Huseklepp er kanskje noe vi må gamble litt på...mens spillere som Hutton, O`Hara og Ireland blir ikke like mye gambling.

Jeg syns i utgangspunktet at vi først og fremst må legge pengene på 2 sentrale midtbanespillere, en offensiv og en defensiv, 1 spiss(kan koste litt mer) og eventuelt 1 venstreback(ung og lovende som kan utfordre Enrique) og 1 høyreback(som kan ta plassen til Simpson)

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #923 på: 08. Mai 2010, 13:20 »
Føler det blir litt vel mye fm-tankegang i diskusjonen her.  :P
Jeg har egentlig liten tro på at det blir lagt mye penger i en spiller i år, dessverre.

Dette gjelder nok for de aller fleste engelske klubbene siden veldig mange av dem sliter med mye gjeld og heller må stramme inn litt. Vi så litt av det i januarvinduet, veldig få overganger og omtrent ingen med store penger involvert. NUFC derimot hentet 4 spillere på fast kontrakt og 2 leiesoldater. Det var ikke værst.

Det viktigste er uansett ikke hvor mye penger vi legger i en spiller. Man kan gjøre smarte kjøp og hente gode spillere for en rimlig penge. Spillere som jeg og Igrinde nevnte over her synes jeg er gode eksempler på spillere som nødvendigvis ikke vil koste så altfor mye, som er unge og som vil forsterke laget veldig foran PL sesongen.

Chrisnr.9

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #924 på: 08. Mai 2010, 14:55 »
Hva med Reo-Coker eller Sidwell? Ingen av de spiller fast på Villa, ihvertfall ikke Coker. Vet at Coker hadde en bust-up med O'neill, men han har masse PL erfaring og kan være dynamoen på midten vi trenger med hans løpskapasitet som en box-to-box spiller eller som defensiv midtbane! kan også vikariere på høyreback om nødvendig.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #925 på: 08. Mai 2010, 18:25 »
Beckford viste nok engang hvor viktig han er og har vært for Leeds denne sesongen. Ble nok engang matchvinner idag da de slo Bristol Rovers 2-1 i en meget spennende kamp. Gradel ble utvist etter halvtimen og Leeds fikk deretter et mål imot. Da både Millwall og Charlton ledet og til slutt vant sine kamper måtte Leeds også vinne sin for å unngå playoff. Det ordnet Beckford, som forøvrig var dagens kaptein for Leeds, med sin 2-1 scoring midtveis i 2. omgang.

Jeg tror at Beckford ville passet ypperlig sammen med Carroll på topp i NUFC. Carroll som den store sterke som vinner alt på hodet, Beckford som den hurtige som snuser på offsidegrensen hele tiden og jager ballene etter Carroll sine dueller. Beckford er jo i tillegg gratis siden kontrakten hans med Leeds går ut nå. Er jo null risiko å hente en gratis spiller. Slår han ikke til kan man selge han for en liten slump med penger.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #926 på: 08. Mai 2010, 18:27 »
Syns også det er verdt forsøket. Noen enorm lønn kan han heller ikke kreve - og jeg syns han ser langt mer spennende ut enn det Leon Best har gjort i vår drakt!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #927 på: 08. Mai 2010, 18:36 »
Synes absolutt ikke vi skal satse på Beckford som ikke har bevist noe som helst annet enn i League One. Til og med Shola Ameobi har bevist at han er god i CCC denne sesongen, men vi vet alle hvordan han sliter i PL. Uten å sammenligne de to altfor mye, men jeg mener vi trenger spisser som har levert så godt at vi vet nøyaktig hva vi får. Løven og Carroll skal være gode nok i PL, så må vi finne minst en til som vi vet tar nivået. Slappe Beckford gidder jeg ikke en gang se som fjerdevalg, da kan vi likesågodt ha Shola.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #928 på: 08. Mai 2010, 18:41 »
Jeg er litt enig med deg der, kø1. Kunne tenkt meg Beckford i januar da han kunne fått noen måneder å tilvenne seg et høyere nivå, men å hente han rett fra League One til PL er jeg meget skeptisk til, spesielt i den situasjonen vi er.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #929 på: 08. Mai 2010, 18:48 »
Everton have reached a pre-contract agreement with Leeds striker Jermaine Beckford which will see him join them in the summer.

Ikke helt uventet, men skal bli spennende og se hva han får til i Everton.