20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2010  (Lest 423214 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #855 på: 02. Mai 2010, 13:16 »
Franske spillere har jo vært gode, dog med et veldig elsk-hat-forhold til vår klubb!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #856 på: 02. Mai 2010, 14:51 »
Jeg håper vi selger Ryan Taylor til Bolton. Han kommer ikke til å bli brukt til neste år. vi trenger å styrke begge back plassene, og bør egentlig ikke selge før vi kjøper... men i dette tilfellet så synes jeg like godt vi kan bruke de urutinerte unguttene på b laget framfør Raylor.

Han kom, ble mett og dett var dett....

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #857 på: 02. Mai 2010, 14:56 »
Håper ikkje vi selger Raylor, selv om han aldri vil bli god nok til å ta en plass i 11'eren. Kan spille overalt, og det kan vere gull verdt neste sesong. Høgrefoten hans er også verdifull NÅR han spilla  :)

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #858 på: 02. Mai 2010, 15:37 »
Ryan Taylor er en spiller som kan selges om prisen er riktig, det er min mening. Han er ingen spiller som er uvurderlig. Hvor godt holder han nivået i PL?

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #859 på: 02. Mai 2010, 15:41 »
Han holder nivået greit nok.
Ikke noe mer..

Selg han hvis vi får inn noen andre som dekker enten begge backene eller begge vingene...
« Siste redigering: 02. Mai 2010, 15:43 av Anders »
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #860 på: 02. Mai 2010, 16:12 »
Ryan Taylor har ikke fått spesielt mye spilletid i Championship, hvordan skal han kunne få mer spilletid i PL? Vi bør helt klart forsterke begge backene. Finne en konkurrent til Enrique og et nytt førstevalg på høyrebacken. Greier vi det, så kan vi glatt selge Ryan Taylor til de som måtte ønske hans tjenester.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #861 på: 02. Mai 2010, 16:14 »
Kommer veldig an på - men han er en grei backup å ha førstesesongen tilbake i PL på backplasser og til nøds ving. Men, som sagt, kan godt selges dersom vi får inn backup på back.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Peacock

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #862 på: 02. Mai 2010, 16:23 »
Hva med Eren Derdiyok? Ung sveitser, er vel 22-23 tror jeg. Står med 12 seriemål denne sesongen for Leverkusen, noe som er helt greit. Men ikke minst var det vel slik at han før EM for to år siden, da spilte han vel i Basel, linket seg selv til favorittklubben sin, nemlig Newcastle.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #863 på: 02. Mai 2010, 16:26 »
Vi var linka ganske heftig til ham ja, samt landsmannen på midtbanen hvis navn jeg ikke klarer huske akkurat nå!

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #864 på: 02. Mai 2010, 16:31 »
Inler ! Sie ikkje nei til han ! Kor var det han gikk ?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #865 på: 02. Mai 2010, 16:34 »
Han ble vel i Udinese den sommern der, selv om både vi og Arsenal var heftig linka!

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #866 på: 02. Mai 2010, 16:38 »
Kjenner jeg er rimelig spent på hvilke som kommer i sommer, og hvem som går. Hadde vært moro med en sjokkovergang.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #867 på: 02. Mai 2010, 16:38 »
Ville hverfall vert perfekt for oss! Stor, sterk, taklingsterk og har gode passninger. I grunn det vi mangler no som Butt har lagt opp  8)

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #868 på: 02. Mai 2010, 18:42 »
Han ble vel i Udinese den sommern der, selv om både vi og Arsenal var heftig linka!
Gökhan Inler tenker du på ;) Han får vi aldri. Ikke nå lenger.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #869 på: 03. Mai 2010, 11:15 »
Inler får vi nok ikke nå nei.

Blir spennende å se hva vi kan få inn i sommer!
Som nevnt før, håper jeg vi får inn en ny høyreback. Hadde vært fantastisk å fått inn van der Wiel, men tror han er ganske vanskelig å få. Arsenal er vel også etter han? I tillegg ønsker jeg en backup på venstrebacken, en ving og en målgarantist på topp!

Uansett - det viktigste i sommer, blir å hente spillere som er sugne på å spille for Newcastle. Henter vi spillere som kun er ute etter pengene, kommer vi til å slite i år også!
« Siste redigering: 03. Mai 2010, 11:19 av Vegard9 »