20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2010  (Lest 423140 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #660 på: 15. April 2010, 16:17 »
Konklusjonen er at vi bør bruke pengene andre plasser først før vi investerer i ny midtbanespiller  :)

Du vil selge/kvitte deg med 2 sentrale midtbanespillere (Smith og Butt, ref fra plenty andre tråder) uten at du synes det er viktig å få inn minst en erstatter.
Det synes jeg er helt håløst. Om vi går til PL med kun 3 sentrale midtbanespillere vil veien ned til CCC igjen være kort. Det vil heller ikke gi CH noen mulighet til å tenke taktikk og legge opp spillet etter motstanderne.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #661 på: 15. April 2010, 16:25 »
Hutton hadde vel vært spennende. Men jeg tviler på om vi får ham. Han har vel hintet frempå at han vil bli værende i Sland. Dog tror jeg vi skal ha muligheter om CH klarer å lokke ham til den imponerende St James Park  ;): Leste nemlig en herlig ting på Wikipedia om den:. Hvis de to gamle seksjonene hadde blitt påbygd (og man ignorere strukturelle utfordringer) slik at de har blitt identiske med de to store moderne tribunene kan den romme hele 84 000 tilskuere (og det er konservativt anslag). Dessuten må vi jo huske på at de nærmeste sitter kanskje en meter over banen. Mao kan murene fjernes og flytte tilskuerene enda lenger ned (som på Theatre of Scilence). Da er vi på 90 000 minst,hehe. Men seriøst, det sier litt om hvor enorme de to moderne seksjonene er.

Belletti er ikke en dårlig back. Han sa vel nei takk til oss og dro til Chelsea da vi var interessert i ham. Derimot synes jeg ikke han har vært dårlig for Chelsea de gangene jeg har sett ham. Hvis han ikke blir for dyr lønnsmessig og i forhold til sign on fee så sier jeg ja takk.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #662 på: 15. April 2010, 17:02 »
Belletti fyller 34 år til sommeren, så det er ingen ideel løsning synes jeg. Men hadde muligens funket som en nødløsning om vi skulle mislykkes med å få det vi er ute etter.

Slik situasjonen er per dags så har vi to gode stoppere i Williamson og Colo, så ville jeg benyttet Steven Taylor på høyrebacken. Han har faktisk vist seg som en knallbra høyreback til tider, uten at han har blitt rendyrket som det. Det kan faktisk være en bra løsning å bruke Taylor der neste sesong.
« Siste redigering: 15. April 2010, 17:07 av kø1 »
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #663 på: 15. April 2010, 17:22 »
Hvis de to gamle seksjonene hadde blitt påbygd (og man ignorere strukturelle utfordringer) slik at de har blitt identiske med de to store moderne tribunene kan den romme hele 84 000 tilskuere (og det er konservativt anslag).

De har laget planer for å utvide Gallowgate (tror det var den), men har ikke planer for når det blir.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #664 på: 15. April 2010, 17:33 »
Det var Freddie Sheperd sine planer, før Ashley kom å kjøpte klubben. Tror ikke det blir aktuelt nå. Da må SJP isåfall være fullsatt og konstant utsolgt i løpet av de par neste sesongene, ellers er det lite poeng i å utføre utvidelsene.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #665 på: 15. April 2010, 17:45 »
Nei, er ikke aktuelt nå.
Men det foreligger fortsatt planer om det.
Men som du påpeker, må være fullsatt i lang, lang tid før det blir realitet.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #666 på: 15. April 2010, 18:49 »
Ble det ikke sendt inn forslag til bystyret(?) eller de som gir godkjenning for en slik utbygging. Søknaden ble avslått mener jeg. Kanskje jeg husker feil.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #667 på: 15. April 2010, 19:23 »
Ble det ikke sendt inn forslag til bystyret(?) eller de som gir godkjenning for en slik utbygging. Søknaden ble avslått mener jeg. Kanskje jeg husker feil.

Litt usikker på hva du tenker på, men de har fått avslag fra kommunen på en evt. utbygging av East Stand pga at det ligger bygninger bak den tribunen som er fredet/vernet. Men om de sendte søknad eller ikke vet jeg ikke.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #668 på: 15. April 2010, 20:28 »
Det stemmer. Var det jeg tenkte på.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #669 på: 15. April 2010, 20:30 »
Gjør regning med at byråkratiet er omtrent likt som i Norge, slik at man må sende en offisiell søknad til kommunen om utbygging av en spesifikk del av stadion. Så har kommunen, sikkert i samarbeid med noe ala Riksantikvaren og andre mulige instanser vurdert det dithen at utbyggingen vil komme i konflikt med verneverdige bygninger, og dermed avslått søknaden.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #670 på: 15. April 2010, 20:31 »
Vi får sende Radar ut med fyrstikkene.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #671 på: 15. April 2010, 21:42 »
Grunnen må vel også forsterkes hvis det skal bygges ut, Metroen går vel under der i området (eller var det dersom Gallowgate End/Newcastle Brown Stand skulle bygges ut?).
Synes å huske fra omvisningen på SJP at guiden sa noe om det. Fat Fred hadde vel også hatt en drøm om hotell i forbindelse med stadionen(?)

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #672 på: 16. April 2010, 14:18 »
Vi får sende Radar ut med fyrstikkene.

Hehe, i tillegg til åpenbare sportslige restriksjoner har jeg også hørt at det er noen idiotiske verneverdige bygninger i veien også. Makan til tull   :D   Synes det er rart at det ikke har vært noen innbarket fans på "besøk" allerede. 

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #673 på: 18. April 2010, 11:34 »
Masse morsomme rykter idag !  :D Orker dog ikkje å linke, men ta en titt på newsnow  :) Elsker/hater søndager !

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #674 på: 18. April 2010, 11:37 »
Newcastle United midfielder Kevin Nolan is a shock target for Arsenal.

The Sunday Mirror says Gunners boss Arsene Wenger wants to add a combative edge and Nolan of Newcastle has made a huge impact in the Championship. He has been the inspiration behind the club?s immediate return to the Premier League.

At 28, Nolan is older than Wenger?s usual targets but he has a steely side to his game and that is what Wenger feels has been lacking.

http://www.tribalfootball.com/newcastle-hero-nolan-surprise-arsenal-target-778241

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D