20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2010  (Lest 423388 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #645 på: 13. April 2010, 20:41 »
Jeg mener det vil være galskap å kvitte seg med S Taylor, han kommer til å bli meget god. Selger vi han får jeg akkurat samme følelse som da Milner ble solgt.
an sparker ikke Bobby Robson??

trondie

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #646 på: 13. April 2010, 22:41 »
sitter og ser på chelsea-bolton kampen. wilshere ser ut som en spiller med stort potensial....en mann vi burde prøve å hente i sommer. lee på bolton og ser spennende ut.....kan disse to vere potesielle kjøp i sommer???

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #647 på: 13. April 2010, 22:45 »
sitter og ser på chelsea-bolton kampen. wilshere ser ut som en spiller med stort potensial....en mann vi burde prøve å hente i sommer. lee på bolton og ser spennende ut.....kan disse to vere potesielle kjøp i sommer???

Lee har vært strålende i de kampene jeg har sett av ham. Perverst god innleggsfot. Men det blir feil å hente inn ham. Å sette Lee bak Routledge i køa vil bare ødelegge førstnevntes progresjon. Dessuten tror jeg det er flere som har blitt imponert. Han er bare 21 og kommer garantert ikke til å bli billig.

trondie

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #648 på: 13. April 2010, 22:51 »
ja, han har en imponerande høgre fot. Flott teknikk og. kunne vert et spennande kjøp, men då komme jo probleme så du sier med routledge.....kan vel egentlig ikkje benke han etter som han stor spiller for oss. Men vi må jo ha dekning på ving plassane og.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #649 på: 13. April 2010, 22:54 »
Tolker jeg det dithen at du mener at Carrick vil slite benk i konkurranse med dagens sentrale midtbane, Inspector? :P
Og, jeg er ikke spesielt hypp på å gå inn i PL med 3 sentrale midtbanespillere tilgjengelig.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #650 på: 13. April 2010, 23:00 »
Vi kan jo ikke vrake Nolan eller Barton. Begge mener jeg kan være like gode som Carrick. Det er jo skummelt å hente inn en spiller som skal konkurrere med Nolan og Barton. Uansett hvem av de 3 som kommer til å spille ender vi opp med en sentral midtbanespiller for god til å slite benken i castle. Som sagt er det bare sentralt og keeperplass vi har god nok dekning, så fremt Barton slår til og holder seg skadefri. Alle andre plasser bør forsterkes først og så får vi heller hente inn en midtbanespiller i julevinduet hvis det viser seg å være nødvendig.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #651 på: 13. April 2010, 23:04 »
Carrick er selvsagt en klasse over alt annet vi har sentralt på midten per dags dato. Det som også er fint med han er at han er en ganske komplett midtbanespiller, så han kunne spilt sammen med alle de vi har fra før. Dog kanskje mest lik Danny Guthrie i stilen, så det hadde vært størst ulempe for han.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #652 på: 13. April 2010, 23:07 »
Enig kø1. Dessuten - vi skal satse på å holde oss i PL neste sesong, da må vi ha en kompetetiv stall! Nå tror jeg jo Carrick er usannsynlig, men hadde det vært en mulighet - takk skal du f.. meg ha! Kunne faktisk gått med på å selge Smith dersom vi hadde henta Carrick Inspector ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #653 på: 14. April 2010, 14:59 »
The Mirror says Newcastle boss Chris Hughton wants Portsmouth?s Wilson to boost his squad for the Premier League.
Spennende

West Ham have joined the group of clubs pursuing Jamie O?Hara.
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1265790/West-Ham-join-Wolves-Newcastle-hunt-5m-rated-Jamie-OHara.html?ITO=1490
Ikke sagt nei takk

Newcastle manager Chris Hughton is considering handing Swindon?s Charlie Austin a fairytale switch to the Premier League
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1265774/Newcastle-catapult-Swindons-Charlie-Austin-Premier-League.html?ITO=1490
Kan bli et kupp og røverkjøp
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #654 på: 14. April 2010, 15:43 »
Sier definitvit ja takk til Austin. Er en risiko selvsagt, men hvis han lykkes kan gevinsten på banen og utenfor mangedobles. Vil vel koste oss rundt £1 mill. Og gjør han det bra sitter vi har vi en spiss verdt £20 mill.

Forøvrig må jeg bare kommentere at Beckford, som forøvrig har vært omtrent uten mål siden seiren mot Scum er blitt vraket i startoppstillingen. Forrige hjemmekamp ble han byttet ut til ironisk jubel fordi han ikke gadd å springe etter en løpeball. Da han ble byttet ut scora leeds to.  Og med Bechio - Gradel på topp storspilte de i går og vant 3-1. Alle målene de to siste kampene har blitt scora av det nye spissparet. Ser ut som de elendige holdningene til Becks kan torpedere hans fremtidige ønsker om PL-spill.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #655 på: 14. April 2010, 23:49 »
Enig kø1. Dessuten - vi skal satse på å holde oss i PL neste sesong, da må vi ha en kompetetiv stall! Nå tror jeg jo Carrick er usannsynlig, men hadde det vært en mulighet - takk skal du f.. meg ha! Kunne faktisk gått med på å selge Smith dersom vi hadde henta Carrick Inspector ;)

Carrick har jo blitt hudfletta av store delar av manure-fansen denne sesongen, og har unekteleg hatt ein langt svakare sesong enn dei foregåande åra. Eg hadde også tatt imot Carrick, at han er Geordie kan jo vere ein ting som talar til vår fordel?

Uansett trur eg det er mest realistisk, om han blir solgt (eg tvilar på akkurat det), at han går til Tottenham, og at sjansane dermed aukar for at vi kan få O'Hara. Som igjen kan bli fantastisk for oss.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #656 på: 15. April 2010, 10:05 »
Tror det er mye større sannsynlighet for at vi får inn O Hara ja. Og er det noe vi kanskje mangler på midten så er det en spiller med stor motor.

Men hva bør prioriteres først mener dere? Her er mine prioriteringer.

1. God Høyreback. Men hvem?
2. En ny spiss
3. Ung lovende venstreback
3. En kantspiller, som kan spille på begge sider
4. Sentral midtbane

Konklusjonen er at vi bør bruke pengene andre plasser først før vi investerer i ny midtbanespiller  :)

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #657 på: 15. April 2010, 12:34 »
Chelsea`s Juliano Belletti står uten kontrakt til sommeren. Belletti sier selv at han ikke tror han får ny kontrakt. Det kunne vært smart å fått en så rutinert spiller gratis. Han ville tatt Simpson sin plass med en gang. Han ville vært nyttig første sesongen, selv om han ikke er en mann for fremtiden. Håper selvsagt på en god 20 åring, men jeg hadde ikke blitt lei meg om vi signerte Belletti.
http://www.skysports.com/story/0,19528,11668_6092538,00.html

Noen som har følgt med på Van Anholt etter at han returnerte til Chelsea? Har han fått spille?
« Siste redigering: 15. April 2010, 13:01 av annern »
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #658 på: 15. April 2010, 12:37 »
Den er jeg enig.
Selvom vi skal ha en ny transferpolitikk Må vi ha inn litt rutine, på noen av lagdelene. En gjeng med ungutter er og blir en gjeng med ungutter, få inn "frisk" rutine, og bli kvitt den gamle møøka som Butt. Han er vel så og si den siste etter at Geremi flaksa videre til ny klubb...
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #659 på: 15. April 2010, 13:01 »

1. God Høyreback. Men hvem?
2. En ny spiss
3. Ung lovende venstreback
4. Sentral midtbane

1. God Høyreback. Men hvem? Alan Hutton eller Chris Gunter
2. En ny spiss
3. Ung lovende venstreback - Van Aanholt
4. Sentral midtbane - O'Hara

Er enig i at dette er plassene vi trenger nye spillere på. Usikker på hvilken spiss og kant jeg ønsker dog.

Ellers, om Hughton skulle finne på å kjøpe en midtforsvarer, håper jeg han går for Ragnar Sigurdsson (Gøteborg).