20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2010  (Lest 422428 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #480 på: 04. April 2010, 15:42 »
Hvorfor vil du ha en backup på VB Anders? jeg vil heller ha en back som er BEDRE enn simpson?
Fordi Enrique spiller på VB kanskje?

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #481 på: 04. April 2010, 15:57 »
Jeg påpekte også hele to ganger at jeg vil ha en utfordrer til Enrique, ikke en backup ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #482 på: 04. April 2010, 16:00 »
ok... så tydligvis er simpson bedre enn enrique og vi har sjansen til å hente en bedre VB enn vår kjære spanjol... jaja.. ???

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #483 på: 04. April 2010, 16:03 »
ok... så tydligvis er simpson bedre enn enrique og vi har sjansen til å hente en bedre VB enn vår kjære spanjol... jaja.. ???
HÆ? Hvordan er det du resonnerer? Tror du Simpson er venstreback?

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #484 på: 04. April 2010, 16:06 »
Hahha nei :)
men poenget er, jeg mener vi trenger en høyreback mer enn en venstre.... makan til oppstyr...

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #485 på: 04. April 2010, 16:09 »
Hahha nei :)
men poenget er, jeg mener vi trenger en høyreback mer enn en venstre.... makan til oppstyr...
Åja. Med VB mener han venstreback, ikke vingback. ;) Men uenig i at vi trenger en ny høyreback. Simpson har potensiale, og Raylor er en grei backup.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #486 på: 04. April 2010, 16:48 »
Vi trenger en utfordrer til Enrique på venstreback ja. Riktig Mats.
Vi har bare en ren venstreback i hele stallen, og skulle Enrique bli skadet, er vi virkelig ute å kjøre.
Vi har nok ikke muligheten til å hente en bedre vb, men det finnes mange talenter som er gode nok pr dags dato.

Hb burde kanskje ha blitt forsterket, men er langt nede på min prioriteringsliste.

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #487 på: 04. April 2010, 19:21 »
Vi trenger
1 HB
1 VB
1 Kreativ Midtbane
1 Defensiv midtbane
1-2 spisser
1-2 stoppere
Mulig det er dette vi trenger, men vi kan vel ikke forvente at vi skal få et såpass lass inn i klubben?

Si ikke det. Vi fikk jo inn en del spillere i dette vinduet selv om vi bare er en Championship klubb. Jeg håper virkelig at Newcastle har speidere på plass i årets VM. Der finnes det mye kvalitet og hente

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #488 på: 04. April 2010, 21:04 »
O'Hara ville vært fint. En rask spiss også, kanskje Martins? Ser for meg at vi kunne fått ham for £1m mindre enn hva vi solgte ham for. Belhadj bør være innen rekkevidde.

Hvordan har Vanden Borre vært i år?

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #489 på: 04. April 2010, 22:21 »
Noen som har tenkt tanken på å hente tilbake Scott Parker? Om West Ham rykker ned, hadde jeg gjerne sett at vi snappa enten Mark Noble eller Scott Parker. Faubert er også en god spiller som kunne gitt Simpson kamp om høyrebacken. Er også enig med dere som ønsker Jamie O'Hara. Han bør vi absolutt forsøke å hente, mål scorer han også.
« Siste redigering: 04. April 2010, 23:03 av SuperAlmeida »
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #490 på: 04. April 2010, 22:43 »
Scott Parker kunne jeg tenkt meg. Irriterer meg fortsatt over at vi solgte Parker for og få råd til Barton. Men gjort er gjort. Newcastle kunne jo også ha prøvd seg på Shaun Wright Phillips? Han får jo ikke spille i City, og etter sommerens overgangsvindu så har han vel enda tøffere konkuransse. Samme med Stephen Ireland, men han er jo såppas ung og god at flere av toppklubbene ville kjempet om signaturen hans. Men jeg mener at vi må sikte ganske høyt til sommeren når vi skal forsterke laget. De 4 store sammen med lag som Tottenham, Aston Villa, Everton, Man City og et par andre er allerede milevis foran oss når det kommer til kvalitet på spillerne sine. Selv Sunderland begynner og få et sterkt lag, så hvis vi skal klare oss med god margin så må det handles inn kvalitetspillere. Også har vi jo lag som Birmingham, som kommer til og handle inn masse kvalitet til sommeren.
Vi kommer til og få en kjempe hard sesong til høsten når vi er tilbake igjen.

Jeg mener vi trenger spiss som scorer på bestilling, en som passer inn godt ved siden av Carroll, en defensiv midtbanespiller og offensiv med litt fart og teknikk i beina sine, og en ving. Samtidig trenger vi en backup på venstreback og en ny høyreback som holder et høyere nivå enn Danny Simpson. Sentralt i forsvaret er det jo også ganske tynt. Jeg forventer ikke at vi skal få inn nye spillere på alle disse posisjonene, men jeg mener at vi trenger det.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #491 på: 04. April 2010, 23:01 »
Spillere som Faubert, parker, ireland og SWP er jo dødsgode forslag...
Og er enig i med dere om at vi må hente mange spillere, bare håper vi slipper overbetalte dilledanter som vi har hatt mange av før..

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #492 på: 04. April 2010, 23:05 »
Spillere som Faubert, parker, ireland og SWP er jo dødsgode forslag...
Og er enig i med dere om at vi må hente mange spillere, bare håper vi slipper overbetalte dilledanter som vi har hatt mange av før..
??? ??? ???

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #493 på: 04. April 2010, 23:06 »
SWP får vi nok ikke. Hva med Gamst? Om han ikke undertegner ny kontrakt med Rovers. Dunn har jeg også sansen for, men det spørs om han vil dra.
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #494 på: 04. April 2010, 23:26 »
Morten Gamst Pedersen blir 29 8. september.
Julian Fubert blir 27 1. august.
Shaun Wright Phillips blir 29 25. oktober.

Ingen av de passer inn i den nye transferpolicyen vår, og som Daniel henter frempå, de skal nok alle ha sin del av lønningene. Jeg ville gjerne ha tatt i mot alle tre, men blir nok for mye i transfer, bortsett fra MGP, og lønninger.

Ireland blir 24 i år, og er dermed litt mer aktuell. Men her er nok lønninger og transfer-fee litt over det vi kan tenkte oss.