20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2010  (Lest 423136 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #345 på: 17. Mars 2010, 21:30 »
Adel Taarabt hatt et brukbart utlån i QPR.

Han er nok utlånt fra Tham og ikke fra Pompey.

Er jo det jeg skriver også om du leser alt.

Oops, men det er jo ikke noe artigt..   :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #346 på: 17. Mars 2010, 23:08 »
Belhadj har vært nevnt før og er en spiller vi kunne trengt siden ahn både kan spille back og ving på venstresiden. Marc Wilson har vel hatt en brukbar sesong og er lovende, men vi burde nok bruke penger andre steder enn på stopperplass.

Første jeg kommer på som jeg vil ha fra Pompey er nettopp Belhadj! Liker spillestilen - og er egentlig litt overraska over at ingen har snappa han opp fra Pompey allerede! Kunne vært en fin utfordrer til begge plassene langs siden!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #347 på: 18. Mars 2010, 20:52 »
Prisantydning på Belhadj? Hadde vært konge.'

Vet ikke om dette er lagt ut tidligere:

http://europeanboard.ephpbb.com/european-leagues-f4/2010-bosmans-t21376.htm

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #348 på: 18. Mars 2010, 21:21 »
Pompey rykker etter all sannylighet ned og hvis de greier å unngå konkurs må de nok selge mange spillere. Kan bli konkuranse om Belhadj, men når spurs henter Kranjcar for £2,5 m så bør det være mulig å få han billig.

Inuz

• Supersub
  • Demba Ba <3
    • Vis profil
« Svar #349 på: 20. Mars 2010, 13:54 »
http://www.chroniclelive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2010/03/20/newcastle-united-tracking-lille-ace-yohan-cabaye-72703-26073462/?

Dette er joh meget meget bra nyheter hvis det stemmer. En kjempte spiller som kunne tilført mye på sentrale midtbanen for oss i kommende sesonger. Blir redd han sikter høyere en Newcastle hvis han først skal flytte på seg.
Ba Ba Ba!!!

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #350 på: 20. Mars 2010, 17:44 »
SWEET... om det stemmer. Tror kanskje ikke vi har sjangs, men bra initiativ.

Peter

• Gjest
« Svar #351 på: 21. Mars 2010, 10:33 »
Robbie Keane? Noe for oss?
Sliter så stort med spilletid i Spudz at han blir lånt ut til Celtic. Nå har også Redknapp røpet at han vil ha Gudjohnsen på permanent basis, altså enda vanskligere for Keane å spille.
Spørs om ikke Keane er litt keane på og bytte klubb?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #352 på: 21. Mars 2010, 10:38 »
Kommer til å bli ganske så dyr, nærmer seg 30, og forlanger nok en ganske heftig lønn...Så nei, tror ikke Keane er noe for oss! :)

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #353 på: 21. Mars 2010, 12:16 »
Håper og tror at  ikke Keane kommer til oss. Så at Aston Villa & O'Neill var etter han. Er vel mer sannsynlig at det er han neste stoppested.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #354 på: 21. Mars 2010, 12:40 »
Keane? Nei takk. For gammel, bommer på for mange sjanser og krever sikkert en drøy lønn.
Vi bør satse på å raide O Hara fra Tham. Han springer utrettelig og det mangler vi sentralt.

Forslag til en høyreback vi bør hente inn? Bortsett fra den eminente hedenstad selvfølgelig  :D
I tillegg tror jeg vi kan ha gode muligheter til å hente i Van Aanholt. Chelsea spiller på så høyt nivå  spill at de ikke er villige til å ofre verdifulle poeng ved å spille med en urutinert venstreback. Selg Enrique for £5 mill. Kjøp Aanholt for £3. I tillegg kommer besparelser på lønna.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #355 på: 21. Mars 2010, 12:45 »
Det har ikke gått opp for deg at vi trenger KONKURRANSE om plassene da?

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg gidder å svare på dette egentlig, for det er jo helt tydelig at du du har noe i mot Enrique, men alikevel: hvorfor skal vi selge han? En spiller som fortsatt er ung og har et enormt potensiale. Stor sett alle jeg snakker fotball med er av den oppfatningen av at Enrique er den spilleren i vår tropp som kan nå lengst og har det største potensiale.

Jeg er helt enig i at det ville vært knall å få inn Van Aanholt, men å selge Enrique er helt på tryne, og heldigvis er nok trenerteamet i Newcastle av den samme oppfatningen som meg.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #356 på: 21. Mars 2010, 12:46 »
Selg Enrique for £5 mill. Kjøp Aanholt for £3. I tillegg kommer besparelser på lønna.

Vil du rett ned i CCC igjen eller er du bare ute etter å kverulere?

Synes det forslaget er noe så inni hellsikke på trynet.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #357 på: 21. Mars 2010, 12:49 »
Syntes det ikke er mange åpenbare kandidater på høyreback, men Hutton er nevnt før og syntes han er et bra alternativ. Fortsatt ung, har erfaring fra PL og kan tilføre høyresiden vår noe offensivt.

Og vi skal selvsagt ikke selge Enrique for £5m. Har enormt potensial, har vært veldig bra i år og fin alder fortsatt. Denne sommeren må vi beholde de beste spillerne denne sesongen og få inn spillere som forsterker laget. Se hvordan f.eks. Stoke har lykkes. Beholde de beste fra CCC og få inn spillere med erfaring fra PL.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #358 på: 21. Mars 2010, 12:54 »
Er ikke ute etter å kverulere. Sjekk mine innlegg på kampen i går hvorfor jeg vil at Enrique skal selges. Mannen har nå spilt tre sesonger og gjør fortsatt amatørfeil plasseringsmessig . Det er derfor Sholadinhio ikke har blitt noe god heller: Han manler smartness på banen. Enrique er ikke fullt nok konsentrert i en hel kamp. Og den evnen til å konsentrere seg er vanskelig å "lære bort."

Alle her er så opptatte av å se hvor god han er god mann mot mann, at de ikke ser hvor feil han plasserer seg av og til. Igjen, jeg forventer mer av en back som håver inn 60 store, og som er i ferd som har 2 PL-sesonger og 1 wankership sesong under beltet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #359 på: 21. Mars 2010, 12:56 »
Det som er merkelig er at du InspectorC, er kanskje den eneste som mener dette om Enrique. Jeg tråler igjennom 3-4-5 Newcastle-forum om dagen og jeg har vel enda ikke sett en med de samme meningene som deg.