20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2010  (Lest 422479 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #285 på: 07. Mars 2010, 17:02 »
http://www.dagbladet.no/2010/03/07/sport/fotball/premier_league/liverpool/jamie_carragher/10743739/ Løp og kjøp eller? Carragher er jo en strålende forsvarspiller dog han begynner å trekke på årene!

Neineinei. Både penger, alder og ferdigheter ville vært problemer med denne overgangen. Han har ikke spillt så bra for Liverpool...kan ikke tenke meg hvordan han ville spillt for Newcastle.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #286 på: 07. Mars 2010, 17:18 »
Dette hadde vært et kjøp for det gamle styret. Ender nok uansett opp hos Sam Allardyce i Blackburn om ikke LFC gir han ny kontrakt.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #287 på: 07. Mars 2010, 22:28 »
http://www.chroniclelive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2010/03/06/newcastle-line-up-move-for-tom-cleverley-72703-25974486/

Newcastle er fortsatt interessert i Cleverly. I denne artikkelen spekuleres det om en låneavtale til neste sesong. Jack Wilshire blir også nevnt. Jeg liker ikke at vi skal være en farmeklubb men Cleverly er en spiller vi kanskje kan få gratis etter et evt låneopphold. Han har spilt godt i CCC, men det spørs om han vil bli god nok for manu.

Synes vi burde kvitte oss med Butt, Barton og heller prøve å skaffe oss Cleverly permanent. 10 mål på 25 kamper er veldig imponerende.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #288 på: 07. Mars 2010, 23:42 »
http://www.chroniclelive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2010/03/06/newcastle-line-up-move-for-tom-cleverley-72703-25974486/

Newcastle er fortsatt interessert i Cleverly. I denne artikkelen spekuleres det om en låneavtale til neste sesong. Jack Wilshire blir også nevnt. Jeg liker ikke at vi skal være en farmeklubb men Cleverly er en spiller vi kanskje kan få gratis etter et evt låneopphold. Han har spilt godt i CCC, men det spørs om han vil bli god nok for manu.

Synes vi burde kvitte oss med Butt, Barton og heller prøve å skaffe oss Cleverly permanent. 10 mål på 25 kamper er veldig imponerende.

Er vel omtrent det Leon Best har  ;)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #289 på: 07. Mars 2010, 23:48 »
Som spiss ja - mens Cleverley er midtbanespiller :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Chrisnr.9

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #290 på: 08. Mars 2010, 14:58 »
Hva med å prøve å hente Mohamed Zidan...?virker som en spennende spiller! Mye fart, målfarlig og god med ballen i beina!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #291 på: 08. Mars 2010, 15:08 »
"I'd like nothing more than to stay and help the team get back to where it belongs but there is no chance of us being promoted the way things are going.

"Training has been good and no one is slacking or taking it easy. But there is a sense that everything is just drifting.

"This cannot go on it really can't. I feel for the good of my career I have to get away because it is dragging me down."

Beye believes the Magpies should be looking to reappoint Alan Shearer as manager but adds that not even the Toon legend knows what is going on.

"I'm really upset by what has or rather has not been going on this summer," he confessed.

"It was hard enough dealing with the disappointment of being relegated but things just seem to be going from bad to worse.
En takk til Habib Beye for å minne meg på hvilken fantastisk prestasjon vi er i ferd med å gjøre. Fra totalt kaos til suverent opprykk. Tilgir glatt de som dro på grunn av at klubben var det totale kaos sent i fjor sommer. Hadde jeg bare vært en helt vanlig arbeidstaker, så hadde jeg gjort det samme selv. Det sier seg selv at ingen trives med en jobb hvor alt bare er totalt kaos, og ingen vet opp og ned eller frem og tilbake på noe som helst. Hvor mange av oss var det ikke som spådde at vi kom til å ta en Leeds, så ille som situasjonen var over to måneder etter at nedrykket var et faktum?

En spennende spiller på 29 år? Zidan er ikke akkurat en ny stjerne. Han har vært der ganske lenge. Og hva er det som tilsier at Zidan skal være et realistisk mål for et nyopprykket lag med en eier som vil ikke vil bruke, bare tjene penger?

Vet særdeles lite om Cleverley, og har vel egentlig en følelse av at spillere med spesielle navn sjelden lever opp til navnet sitt. Dessuten noe usikker på om en offensiv midtbanespiller er det vi trenger. 10 mål på 25 kamper høres i hvert fall ikke ut som en defensiv midtbanespiller.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Chrisnr.9

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #292 på: 08. Mars 2010, 15:34 »
Visste ikke at man måtte være ung og lovende for å være en spennende spiller ??? Ja han er 29, men nå som vi mest sannsynlig rykker opp kan vi ikke bare kjøpe unge spillere, vi trenger noen som kan prestere med en gang! Ja jeg vet at Zidan ikke har noe erfaring fra PL, men er ikke så lett å få kjøpt sånne spillere med vår økonomi! Aner ikke hva markedsverdien hans er, men siden han er 29 og Bundesligaspillere ikke på langt nær er så dyre som britiske, kunne det jo være at man fikk han for en rimelig penge?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #293 på: 08. Mars 2010, 16:07 »
Ryktes jo i at vi ikke skal hente spillere over 26 år under Ashley da..
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #294 på: 08. Mars 2010, 16:34 »
Få en stjernespiller som Zidan for en billig penge? Bundesligaen er ikke i nærheten så dyrt som PL, men det betyr ikke at det ikke koster penger å kjøpe særdeles gode spillere.

Spennende er et ord jeg bruker om relativt mindre kjente spillere. Helst spillere som ikke har vist seg frem på høyt nivå. Jeg vil kalle flerfoldige landskamper og mål for Egypt, samt flere sesonger i Bundsesliga for høyt nivå. Og da vet jeg ikke helt om jeg vil bruke ordet spennende. Men det er da meg.

Det er nok sannsynligvis fordi spillere over 26 år kan regnes for å være etablerte spillere, og etablerte spillere koster penger. Totalt ukjente snørrunger på 13 år koster ikke penger. Derfor kan vi kjøpe, kjøpe, kjøpe og kjøpe slike spillere inn i evigheten. De trenger jo heller ikke mer enn et par pund i uka i lønn for å være fornøyd.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #295 på: 08. Mars 2010, 21:00 »
Kan være en meget fornuftig politkk å hente inn unge spillere, ala Cleverly på sesonglån. Men ikke uten at vi får fastspikra en kjøpsopsjon. Jeg ser helst ikke at vi bidrar til å spille Cleverly god for Scum.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #296 på: 08. Mars 2010, 21:15 »
Mulig han har fornyet kontrakten, men hvis ikke mener jeg at Tom Cleverly's kontrakt går ut etter inneværende sesong.
Tar jeg feil ? :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #297 på: 10. Mars 2010, 10:02 »
JAMIE O'HARA FITS THE BILL AT NEWCASTLE

NEWCASTLE want to make Spurs midfielder Jamie O?Hara their first summer signing as they prepare for life back in the Premier League.

With Newcastle holding an eight-point Championship lead over second-placed Nottingham Forest with a game in hand, it is looking increasingly likely that their top-flight exile will be brief.

Toon boss Chris Hughton has been told by owner Mike Ashley and managing director derek Llambias there will be no spending spree in the close-season and no big-money signings.

But he will be able to strengthen the squad with players under 26 with a resale value who aren?t on mega-wages at their current club.

O?Hara, 23, fits the bill, with Hughton knowing the midfielder from his time at White Hart Lane. The England Under-21 midfielder has enjoyed an excellent season on loan at Portsmouth despite the  turmoil at Fratton Park.

Though O?Hara signed a new four-year contract at Spurs last august, a bid of around £3m will land him.

Llambias said: ?Hopefully, we are going up, but we are not going to put the club into financial meltdown by buying one or two big names. Huge transfer fees are a thing of the past for us.?

http://www.dailystar.co.uk/football/view/125730/Jamie-O-Hara-fits-the-bill-at-Newcastle/

Nye rykter om O'Hara og som sagt så virker det ikke usannsylig at vi kan prøve oss på han. Hvis vi kan få han for £3m er det veldig god valuta for pengne.  Llambias sine uttalelser kommer ikke som noen overaskelse dessverre.
« Siste redigering: 10. Mars 2010, 10:04 av fredd »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #298 på: 10. Mars 2010, 11:50 »
Jeg forventer ikke noen bignames heller, og det er ikke så farlig. Men dersom vi får inn proven PL-class som spillere lik O'Hara, så skal vi jo si oss fornøyd! Så krydrer vi slike typer spillere med unge talenter, så blir dette bra.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #299 på: 10. Mars 2010, 15:49 »
Tror nok heller Llambias mener overganger som Luque, Owen og Boumsong når han sier ''huge transfer fees'' og big names. Tror faktisk O'Hara er akkurat slik vi ser etter.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.