20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2010  (Lest 422731 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #240 på: 28. Feb. 2010, 21:06 »
Hadde vi fått Zayatte så hadde jeg blitt kjempe glad :) Synd vi mista Bassong, for kunne vi hatt de to sentralt baki der så hadde det vært helt konge.

I all den tid Steven Taylor er bedre enn Zayatte finner jeg det siste utsagnet merkelig.

Steven Taylor på høyreback i stedet for Simpson da vettu :) Uansett greit å ha flere bra midtstoppere, spesielt for en klubb som Newcastle som ofte er hardt skaderamma.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #241 på: 01. Mars 2010, 00:59 »
Synes egentlig Taylor aldri har vore nokon god stoppar for Newcastle i PL. Som høgreback derimot gjorde han det bra forige sesong. Lurer på korleis Williamson evt vil klare seg i PL, blei jo henta til et PL-lag før sesongen så ikkje utenkelig at han kan takle nivået.

Det eg ville prioritert i første rekke var backup på venstreback, en hurtig ving, minst en solid sentral midtbanespelar og en skikkelig spiss. I stedet for å hente så mange ville eg heller satsa på kvalitet. Så spørs det kva Ashley eller en ny eigar vil satse.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #242 på: 01. Mars 2010, 09:15 »
Jeg har fortsatt veldig stor tro på Taylor. De siste sesongene vi hadde i PL har vært katastrofe. Han er fortsatt ung. Jeg har ikke sett nok av Wiliamson at jeg kan felle en dom over ferdighetene hans.

Jeg tror Taylor kommer til å bli enda bedre med skikkelig konkuranse om plassene. Han kommer til å slå tilbake. Og jeg tror han blir kapteinen vår innen 2-3 år.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #243 på: 02. Mars 2010, 23:49 »
Kunne Alan Hutton vært noe på høyrebacken?
Sliter vel litt med tillit i Spurs, og er jo på lån til Mackems ut sesongen.
Mener han kunne ha forsterket backrekka vår :)
Fyller 26 i slutten av november, så er jo ikke gammel heller.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #244 på: 03. Mars 2010, 08:34 »
Alltid hatt sansen for han, men er vel typen som driter på draget med jevne mellomrom. Litt Enrique-light vil eg si  :)

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #245 på: 03. Mars 2010, 12:40 »
Jeg vil ikke hatt Hutton, er for gammel.  Vi har god nok rutine i Williamson Colo og Enrique bakerst, og jeg synes vi bør satse på en yngre høyreback på  rundt 20 år.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #246 på: 03. Mars 2010, 13:58 »
Finner vi en 20 år gammel høyre back som er god nok, så selvsagt kjøper vi. Men det er bare tull å hevde at en som fyllte 25 år for tre måneder siden er for gammel. Hutton kan være et bra alternativ på høyrebacken neste sesong, og jeg tipper han vil koste omlag 4-5 mill pund, så ikke noe dumt kjøp det.

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #247 på: 03. Mars 2010, 14:15 »
Jeg hadde blitt veldig glad for Hutton. Tror ikke vi kommer til å ta for mange sjangser med å kjøpe inn dyre talenter i sommer. Vi trenger stabile gode spillere med jernmentalitet.

Så får heller talentjakten komme etterpå.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #248 på: 03. Mars 2010, 15:27 »
Vi trenger stabile gode spillere med jernmentalitet.

Uenig. Vi har de spillerene. Vi trenger fart og kreativitet. Det trenger ikke dermed å bety at vi må betale i dyre dommer.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #249 på: 03. Mars 2010, 17:25 »
Finner vi en 20 år gammel høyre back som er god nok, så selvsagt kjøper vi. Men det er bare tull å hevde at en som fyllte 25 år for tre måneder siden er for gammel. Hutton kan være et bra alternativ på høyrebacken neste sesong, og jeg tipper han vil koste omlag 4-5 mill pund, så ikke noe dumt kjøp det.

Enig i dette. Han er jo ikke gammel.
Håper vi kan prøve oss på han i sommer.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #251 på: 04. Mars 2010, 12:31 »
Nei, tror ikke det for min del.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #252 på: 04. Mars 2010, 15:28 »
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1255258/Former-Newcastle-defender-Habib-Beye-set-throw-towel-Aston-Villa.html?ITO=1490
Noen som kunne tenkt seg denne mannen gratis til sommeren?

Aldri i verden. Har brent alle broer for min del. Er det noe vi ikke trenger, så er det en dust som kan fokke opp den gode lagånden vi nå  har fått.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #253 på: 04. Mars 2010, 15:34 »
Tar han gjerne tilbake jeg, for vi trenger en høyreback. Var skikkelig fan av Beye når han var her. At han dro fra oss forstår jeg egentlig veldig godt, med tanke på all dritten som var rundt klubben. Så hvis vi kan få han gratis så sier jeg JA.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

nufc4life

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #254 på: 04. Mars 2010, 15:44 »
Få han inn gratis, selg han videre, og kjøp inn folk som er interessert i å spille for Newcastle!