20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2010  (Lest 423277 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #150 på: 21. Feb. 2010, 23:56 »
Eagles er absolutt en spennende spiller. Kreativ og up and coming pluss at han allerede har litt PL-erfaring.  Når vi snakker om spisser så er jeg enig i at vi skal se til frankrike. Niang kan være mulig å hente billig da jeg tror kontrakten hans snart er ute?

Loic Remy,Gyan,Gignac og Gervinho er allerede nevnt, men hva med denne mannen :

http://www.youtube.com/watch?v=qA2RYhEFaa0  Han er rask, sterk og har avslutteregenskaper. Perfekt for oss!?

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #151 på: 22. Feb. 2010, 00:31 »
Må si eg har sansen for slike spisser; stor, sterk neger som kan score mål  ;) Ellers er Gervinho veldig spennende...

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #152 på: 22. Feb. 2010, 00:35 »

Loic Remy,Gyan,Gignac og Gervinho er allerede nevnt, men hva med denne mannen :

http://www.youtube.com/watch?v=qA2RYhEFaa0  Han er rask, sterk og har avslutteregenskaper. Perfekt for oss!?

For all del, så meget spennende ut på det klippet du refererer til, men med 27 mål på 117 kamper lar jeg meg langt fra imponere.  Ser derimot at laget hans ligger på en overraskende 2. plass i Ligue 1, og at han står med 9 mål sålangt i sesongen. Absolutt ikke ueffent.

Når vi først er inne på spillere fra den franske ligaen...
En liten ønsketekning fra meg er Marama Vahirua. Spennende spiller. Rask og kreativ, og spiller vel både spiss og offensiv midtbane.  Hadde vært en morsom signering. Det negative er vel dog alderen. Han er 1980-modell og blir jo da derfor 30 i år.

Ellers er jeg veldig fan av nevnte Remy og Gervinho, men spørs vel om ikke både prisen og spillernes ønske (spesielt når det gjelder Remy) setter en stopper for en slik overgang.

« Siste redigering: 22. Feb. 2010, 00:39 av 17Parker »

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #153 på: 22. Feb. 2010, 00:36 »
Om vi rykker opp og skal hente en spiss vil jeg ha sett litt nærmere på Helder Postiga. En målgarantist om han får muligheten. Midtbanen kunne Alanzinho vært noe. I forsvar ville jeg prøvd meg på Ferdinand fra Shiteland

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #154 på: 22. Feb. 2010, 00:40 »
steppe, skal laget ditt hete Sheitcastle?  ;D

Når det gjelder Montano så har han virkelig våknet i år og innehar mange av de egenskapene jeg tror vi trenger i en ny spiss. Han er ung og er sikkert meget klar for en ny utfordring. Sulten og oppnåelig! Allerede luktet på av mange storklubber i år ifølge ryktene. Remy er også mitt førstevalg...

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #155 på: 22. Feb. 2010, 00:44 »
Moussa Sissoko hadde i alle fall vert nokke  :) Enda en spiller vi har snusa på, droppa, og utvikla seg til ei stjerne...

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #156 på: 22. Feb. 2010, 00:48 »
Om vi rykker opp og skal hente en spiss vil jeg ha sett litt nærmere på Helder Postiga. En målgarantist om han får muligheten. Midtbanen kunne Alanzinho vært noe. I forsvar ville jeg prøvd meg på Ferdinand fra Shiteland

Noen målgarantist kan vel ikke Helder Postiga kalles akkurat..
Han har vel også erfaring med PL - uten videre hell. 19 kamper og 1 mål for Tottenham, og ble stemplet som en kjempeflopp. Nei takk.

Anton Ferdinand har spillt dårlig for Sunderland, og jeg har på følelsen av at han heller ikke blir billig.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #157 på: 22. Feb. 2010, 01:18 »
Da henter eg heller Fitz Hall som fjerde valg. Kan sikkert komme billig og sier jo at lever drømmen i newcastle. Tayls, Colo, Willy, Hall og Kadar er MEIR enn bra nok sett at vi er nyopprykka.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #158 på: 22. Feb. 2010, 10:00 »
Så i går at Dorrans fra WBA var linket til Newcastle og sunderland?
Hadde han vært en spiller for oss?
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #159 på: 22. Feb. 2010, 13:35 »
Dorrans virka veldig lovandes av det eg har sett av han i WBA.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Peter

• Gjest
« Svar #160 på: 22. Feb. 2010, 16:49 »
Skal vi se til Frankrike ville jeg gjerne sett Stèphane Sessègnon i Newcastle. Playmaker på midtbanen og er akuratt den midtbanetypen vi sårt trenger. Han har tidligere vært linket til oss også.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #161 på: 22. Feb. 2010, 19:45 »
Skal vi se til Frankrike ville jeg gjerne sett Stèphane Sessègnon i Newcastle. Playmaker på midtbanen og er akuratt den midtbanetypen vi sårt trenger. Han har tidligere vært linket til oss også.

Definitivt en spiller vi hadde trengt i Newcastle.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #162 på: 22. Feb. 2010, 22:40 »
But then again må vi vere litt realistiske her!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #163 på: 22. Feb. 2010, 22:58 »
But then again må vi vere litt realistiske her!

Nei faen, det er kjedelig  :D

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #164 på: 22. Feb. 2010, 23:15 »
Jeg har og lyst på noen av disse spillerene ifra Frankrike. Og det finnes jo flust av de for tiden. Eneste minuset er at nesten alle spillerene vi har hentet fra det landet har vært sutrete.
Tyskland finnes det og mange spillere, samme med Holland.

Liker måten vi handler spillere på, det kan være et godt vindu for mange unge talenter som vil vise seg frem for de store klubbene. Så kan vi selge dem med en god fortjeneste. Dette kan vi gjøre til vi har etablert oss i topp 10 i premier league. Så kan vi beholde og gå for gull og glitter igjen.
Gleder meg faktisk til de kommende årene.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.