20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2010  (Lest 423421 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #135 på: 17. Feb. 2010, 09:40 »
La oss selge han, la oss kjøpe inn Hall permanent og la oss bare som gavepakke putte resten av pengene i lommen på Mike Ashley.
Vi skal ikke selge han, nesten uansett pris mener jeg. Vist vi skal opp i Premier League trenger vi spillere som har vært i klubben, som blør for klubben, ja som elsker klubben. Vi trenger spillere som Steven Taylor.
Det er viktig at vi beholder han og heller bygger laget rundt han og noen til. Vi snakker om en spiller som faktisk enda er ung, som har fremtiden foran seg.

Skal denne klubben ha noen fremtid, må det bygges rundt visse spillers som elsker og være i akkurat denne klubben, som har psyke til og være her. Vi kan ikke være en klubb, som er som diare? Inn og rett ut igjen bare for noen usle kr.
Viktigere med stabilitet, trygghet og entusiasme.
« Siste redigering: 17. Feb. 2010, 09:49 av Lars Arild Stordal »
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #136 på: 17. Feb. 2010, 09:43 »
ENIG!! Taylor er verdt mye mer enn penger for oss!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #137 på: 17. Feb. 2010, 10:41 »
Og hvis vi selger Taylor for £9 er det så sikkert at vi kommer til å forsterke laget med en bedre spiller? Sjansen for at det kommer et nytt bomkjøp i forsvar burde være stor med tanke på hvor mange stoppere vi har kjøpt de siste årene. Da står vi igjen med Colo som ikke akkurat storspilt når vi var oppe i PL sist og Williamson som ikke har noen erfaring fra nivået. I tillegg syntes jeg det er viktige å ha noen lokale spillere med ekstra følelser for klubben. Og det vil gjøre fryktelig vondt å se Taylor i en annen klubb enn Newcastle.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #138 på: 18. Feb. 2010, 10:22 »
Newcastle United have moved to trump West Brom for Wigan Athletic midfielder Jason Koumas.
The Sun says the Welsh midfielder has been told he can leave Wigan on loan and former club Albion want him back.
But Toon boss Chris Hughton is also keen on Koumas, 30, to boost their Championship title challenge.

Faktisk en spiller jeg kunne tenke meg på lån, iallefall mer kreativ enn de vi har sentralt.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #139 på: 18. Feb. 2010, 11:53 »
Enig, tenkt på han flere ganger som en potensiell signering, men begynner å trekke på åra  no. Et lån ville vert bra, og det ville også medføre at han ikkje går til The Baggies  ;)

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #140 på: 18. Feb. 2010, 13:16 »
Han har jo spilt i WBA før, så det kan nok hende han vil hjelpe dem til opprykk i stedet.

Dessuten er han for gammel, og vi har en Guthrie som har storspilt når han har fått muligheten til å spille sentralt på midten.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #141 på: 18. Feb. 2010, 13:23 »
Og Barton skal etter ryktene være på vei tilbake fra skade :P
Så er vel ikke et rykte jeg ser på som spesielt troverdig.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #142 på: 21. Feb. 2010, 17:52 »
Rykker vi opp har jeg funnet ut hvem som skal bære drakt nr 9, Mamadu Niang :) Sitte å ser litt fransk fotball, og denne karen hadde våre perfekt for oss og cirka alle andre lag i PL. Meget bra spiller, men er nok alt for dyr for oss.
En annen spiller som har imponert meg i 4-5 kamper som jeg har sett av laget er Chris Eagles på burnley. Teknisk god og skaper mye på egenhånd. Selv om pannebånnet kunne våre kuttet ut så er han absolutt en vi bør se nermere på om vi rykker opp.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #143 på: 21. Feb. 2010, 18:12 »
Nei takk til å gi nummer 9 til en gammel spiller som aldri har bevist noe i england. Å snakke om Eagles i denne sammenheng ser eg på som blasfemi...

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #144 på: 21. Feb. 2010, 18:43 »
Jeg synes det er helt rett av CH å hvile 9er drakta. Den bør gis til en spiss som har vist at han fortjener den, både på og utenfor banen. Derfor mener jeg også at toppspisser ikke skal lokkes hit med løfte om å få den. Da er det mye bedre at den fungerer som en gulrot slik at de spissene vi har/får virkelig gir alt for å få den.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #145 på: 21. Feb. 2010, 18:49 »
Tja, hadde vi punget ut på en proven klassespiss, så synest eg han kunne fått drakta, om han hadde hatt riktig alder. Støtta bla.a det å gi Oba drakta...

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #146 på: 21. Feb. 2010, 18:56 »
Tja, hadde vi punget ut på en proven klassespiss, så synest eg han kunne fått drakta, om han hadde hatt riktig alder. Støtta bla.a det å gi Oba drakta...

Sant nok. Jeg syntes det var greit at Oba fikk nr 9, selv om han ikke akkurat klarte å fylle skoa etter forgjengeren (noe som kanskje aldri vil skje). Men jeg mener det ikke holder bare å være klasse på banen, man må ha de rette holdningene utenfor også for å kunne bære det draktnummeret. Og hvordan vedkommende vil fungere i spillergruppa og ellers i klubben vil man i mindre grad vite: kulturkræsj etc.

Matuzalem

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #147 på: 21. Feb. 2010, 18:59 »

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #148 på: 21. Feb. 2010, 19:01 »
Her er en fin artikkel om eagles
http://msn.tv2sporten.no/fotball/fotballenglands-stoerste-jaalebukker-2773411.html

;D

Fy faen, endelig har vi funnet en arvtager til Shearer.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #149 på: 21. Feb. 2010, 21:30 »
9 millioner ja, det lukter silly season.
Aldri i verden om de betaler så mye for Taylor.

Men hadde de gjort det, så hadde jeg faktisk sagt ja,takk, og begynt letingen etter en erstatter. Det kan bli veldig vanskelig å erstatte Steven Taylor, og vi kan trenge han som nyopprykket lag i PL, men han fortjener faktisk muligheten til større utfordringer, og utvikle seg til å bli den toppspilleren han har potensiale til å bli.

Hvorfor i all verden skulle ikke noen betale så mye for Taylor? Ung, engelsk, god, manager har ingen ønsker om å selge. Det sier seg selv at det blir penger av det.

Jeg finner det sykt at du vil selge en spiller som Taylor. Å heller velge å stole på en Williamson som ikke har ett minutt spilletid i PL og en Coloccini som man langtifra kan si hadde en bra sesong i PL, er vel noe spesielt? Steven Taylor er en av våre mest stabile og skikkelige spillere.

PL som er verdens beste liga er selvfølgelig mer enn god nok utfordring for Taylor.