20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Leon Best  (Lest 52744 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Simmi

• Gjest
Sv: Leon Best
« Svar #90 på: 06. Feb. 2011, 16:56 »
Siden dette skjer, regner jeg med vi har ny spiss på lån innen den kampen.

Lån? Mener du kriselån da eller? Tror det bare er for keepere...

Vi har lov å singere kontraktsløse spillere. Er snakk om Ewerthon

http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_6732975,00.html

Har veldig god statistikk fra sin tid i tyskland. Han er hurtig. Håper vi får han klar til kampen mot Blackburn. Skal vi ta det laget må vi ha mye bevegelse og holde ballen langs bakken. For å klare det må vi ha en bevegelig og brukbar teknisk spiss..

Vet at vi har lov til å signere kontraktaløse spillere, men jeg skjønte ikke hva han mente med lån.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #91 på: 07. Feb. 2011, 14:04 »

Se 0:28 i videoen... Liten tvil om at det faktisk er Harper som skader Best ! Det eg kaller tragikomisk !  :o

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #92 på: 07. Feb. 2011, 14:12 »
Klarer ikke å se at det er noen andre enn Best selv som skader seg der? I det han tar bakpå låret er ikke Harper borti Best engang!?
Eller er det bare jeg som ikke fatter at dette er humor? :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

xJPx

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #93 på: 07. Feb. 2011, 14:19 »
People's elbow! Virker mer som at Best bare fikk seg no strekk der? Kan ikke se at albuen eller noe annet toucher Best før han selv tar seg på låret. Om annet så ville vel jeg heller si at Tiote eller Ranger er nærmere å bli "tatt" når Harper setter seg. Konge klipp forresten. Feelgood.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #94 på: 07. Feb. 2011, 16:43 »
Klarer ikke å se at det er noen andre enn Best selv som skader seg der? I det han tar bakpå låret er ikke Harper borti Best engang!?

Synes faktisk det er ganske tydelig at albuen til Harps treffer låret til Best, og at han rett etter tar seg til det... :)

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #95 på: 07. Feb. 2011, 17:07 »
vel vel, En Peoples elbow er verdt langt mer enn en liten hamstring-strekk på neandertalern vår!
Den var legendary hahaha!!
If it has tits or wheels, count on problems!

xJPx

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #96 på: 07. Feb. 2011, 17:34 »

Synes faktisk det er ganske tydelig at albuen til Harps treffer låret til Best, og at han rett etter tar seg til det... :)

Jo, det ser sånn ut kanskje, men tror vinkelen kan spille et puss også. Albuen kan se nærmere ut enn den er, en "illusjon" om du vil. :P Og der var videoen fjerna også gitt. Blæh så teit.

James

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #97 på: 07. Feb. 2011, 17:55 »
Om jeg ikke husker heeelt feil, så var ikke Best engang på banen da siste målet kom, og var vel da Harper løp bort å feiret med gutta.. ?? Correct me if im wrong..

xJPx

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #98 på: 07. Feb. 2011, 18:00 »
Han var nok på banen ja James. :) Han lå på toppen.  :P

James

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #99 på: 07. Feb. 2011, 19:40 »
huff... flaut, dårlig husket av meg ::)  Var løven som ble bytta med danny guthrie ja :P

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #100 på: 07. Feb. 2011, 19:49 »
Nei, Løven ble bytta ut for Ranger. Byttet med Best og Guthrie kom etter 4-4 målet.

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #101 på: 07. Feb. 2011, 21:33 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_6736993,00.html

Tror Best må jekke seg bitte litt ned!  :P

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #102 på: 07. Feb. 2011, 21:39 »
Han erstatter aldri spilleren Carroll, men fortsetter han å dytte inn mål i ny og ne så kan han fort sikre seg et tosifra antal mål denne sesongen :) Nokke som må sies å være over mine og dei flestes andre forventninger også før sesongen.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #103 på: 07. Feb. 2011, 21:48 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_6736993,00.html

Tror Best må jekke seg bitte litt ned!  :P

Hva da?? Hadde han ikke hatt tro på egne ferdigheter, så hadde vi ikke hatt bruk for han i Newcastle. Dessuten sier han ikke noe som antyder at han skal være nye Carroll. Leon Best er en "poacher" som er flink inne i boksen. Utenfor boksen er han på grensen til håpløs, men han er en målfarlig spiller inne i boksen og jeg tror han kan score flere mål denne sesongen. Ypperlig spiller å ha i stallen!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #104 på: 07. Feb. 2011, 21:51 »
Nei, det gjør han ikke!

Joda, for all del.. Fortsetter han å putte mål, så er det ikke noe som er bedre enn det! Og hvis han øker arbeidsinnsatsen sin, og i tillegg lærer seg offsideregelen, så blir det enda bedre!  :P