20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Leon Best  (Lest 52936 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Leon Best
« Svar #30 på: 01. Feb. 2010, 22:22 »
Vet ikke helt hvorfor, men ser for meg at han er litt som Darren Bent. Stor sterk spiss, men hans store styrker ligger i beina i tillegg til at han er rask.

Han ble visstnok buet ut forrige Coventry kamp pga dårlig spill

Var ikke buinga et resultat av at han ikke ville signere ny kontrakt med klubben?

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 01. Feb. 2010, 22:27 »
Heier på han:)

spennende med en spiller vi ikke kjenner!:) Han kan jo fort bli et kupp, håper også på en skikkelig Bellamy, men Ferdinand hadde jo ikke vært dumt!:D Det var jo han som gjorde meg til Newcastle mann, så da kan vell Best hente tilbake de gode minnene:D
Han kom, ble mett og dett var dett....

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 01. Feb. 2010, 22:31 »
Han har jo landskampar for Irland til tross for at han berre er 23, så helt fullstendig rævva kan han vel ikkje være?

Blir ihvertfall spennande å følge han.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 01. Feb. 2010, 22:33 »
Jeg synes det er mye artigere å hente en spillere ala Best som har fremtiden foran seg og har et utviklingspotensiale, i forhold til å hente avdanka spisser som Harewood på lån.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #34 på: 01. Feb. 2010, 22:38 »
Håper jeg tar feil, men jeg har ikke spesielt tro på at Leon Best er noe bedre enn de spissene vi har. Siden jeg har sett han ganske lite, så er det farlig å trekke konklusjoner, men jeg har ingen god følelse for denne signeringa. Hadde helst sett en PL spiss blitt lånt inn, som vi gjorde med Harewood.

Jeg håper og tror at du tar feil. Marlon Harewood er en spiller jeg egentlig alltid har hatt sansen for, men han gjorde det vel ikke noe bedre for oss enn hva Leon Best gjorde for Coventry denne sesongen. Harewood scorte 5 mål på 15 kamper for oss, hvis jeg husker rett. Mens Best har putta 10 mål(på hvor mange kamper vet jeg ikke) denne sesongen, og det for Coventry.
Og utifra hva jeg har lest og hørt om Best, så har han veldig god ballkontroll, bra avslutninger, samt at han i følge nufc.co er veldig rask. Og på de videone jeg har sett av han så ser det ut som han har syk spenst. I tillegg er han bare 23 år.

Jeg har på følelsen at Best kan bli en bra spiller for oss, og stoler på at Hughton har gjort et bra kjøp.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #35 på: 01. Feb. 2010, 22:48 »
Tror nok ikke han har for vane å bli buet ut grunnet dårlig spill, han er relativt ung, og har 9(?) mål på 15 kamper. Det er bra utelling for en spiss, så jeg har full tro på denne signeringen!

Helt enig med Daniel. Tror han kommer til å utvikle seg bra i klubben, og forhåpentligvis etablerer seg til PL nivå.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 01. Feb. 2010, 23:14 »

Ser gjerne fleir av det femte målet i denne videoen  ;)

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #37 på: 02. Feb. 2010, 09:19 »
Jeg synes det er en spennende spiller. Ikke sett allverdens av han, men det lille jeg har sett er posetivt.
Håper han slår virkelig igjennom i Newcastle.
Lykke til.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #38 på: 02. Feb. 2010, 14:05 »
ingen tvil hvilke sang har burde få vertfall :

your the best araound!
nothing's gonna ever keep you down!
- carry on!

Peter

• Gjest
« Svar #39 på: 02. Feb. 2010, 16:21 »
Vi trenger mer konkuranse av gode spillere om spissplassen, så dette er perfekt.

Velkommen!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 02. Feb. 2010, 16:30 »
Den store fordelen er at disse spillerene ikke har kostet en formue og de tjener blåbær sammenlignet med klurene vi før har hentet inn. Så lenge de ikke går gratis,  eller spiller ekstremt dårlig/alvorlig skadet, vil vi få tilbake det beløpet vi betalte for dem også, regner jeg med.  For ca £5 har vi nå fått inn 4 spillere. Det er nok at kun en av dem gjør det godt, og vedkommende vil være verdt omtrent det 3dobbelte av det vi ga for alle 4.

Forøvrig sa han dette:
Best told the Chronicle: “I will be wearing the No 20 shirt.

“The No 9 shirt would have been great – but that is a shirt at this club that has to be earned.

“You can’t just show up, pick it up and throw it on your back.

“It’s a privilege that has to be earned. That’s absolutely right and correct.

“If you wear the No 9 shirt at Newcastle it must be earned on achievement and nothing else.”

Kunne ikke ha sagt det bedre selv  :)
« Siste redigering: 02. Feb. 2010, 16:41 av InspectorC »

vampish

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #41 på: 02. Feb. 2010, 17:10 »

Ser gjerne fleir av det femte målet i denne videoen  ;)

Hadde ett flott ett Alanzinho også!

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 02. Feb. 2010, 22:19 »
etter å ha sett han ilag med alle de andre gode navnene så er jeg kjempe lykkelig egentlig:p

ser at entusiasmen og spenningen her inne ligger på denne tråden. blir artig å se om han slår igjennom. gleder meg til fredagen:)
Han kom, ble mett og dett var dett....

Hansn

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #43 på: 09. Feb. 2010, 09:20 »

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 09. Feb. 2010, 09:50 »
http://msn.tv2sporten.no/fotball/england/newcastlestjerne-nekter-aa-spille-med-nummer-9-3131214.html

Klok avgjørelse og meget bra sitat fra Best! Impressive

Er helt feil det som står i den artikkelen. Best ble ikke tilbudt nr 9. Som CH sa: you got to earn it. Det best egentlig sa var at han forstod trøyens betydning i castle.