20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - Cardiff City (05.februar 20:45)  (Lest 33726 ganger)

0 medlemmer og 7 gjester leser dette emnet.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Cardiff City (05.februar 20:45)
« Svar #195 på: 06. Feb. 2010, 00:18 »
Jeg skjønner ikke hvorfor alle skal frede S.Taylor hele tida, av det jeg har sett i år har faktisk Colo vært best av de to, og etter min mening burde de to beste stopperne spille!

Jeg liker også S.Taylor, men er han ikke bla. de to beste stopperne våre burde han bli plassert på høyre back eller benken.
Husker han spilte en del høyreback i fjor var det vel, og klarte seg bra. Hadde faktisk noen raid, men ettersom Simpson spiller bra så syntes jeg han bør fortsette. Simpson - Saylor - Williamson - Enrique.
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #196 på: 06. Feb. 2010, 00:27 »
Har ikke vært hjemme ikveld, men å komme hjem til dette resultatet er herlig! :D
Hvordan var Wayne?

Gratulerer alle sammen, og god helg! :)

SveinInge

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #197 på: 06. Feb. 2010, 00:31 »
deilig daaaaaaa!!!

flere som sliter med å logge inn på nufc tv ?? Får error hele veien

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #198 på: 06. Feb. 2010, 03:34 »
Jeg skjønner ikke hvorfor alle skal frede S.Taylor hele tida, av det jeg har sett i år har faktisk Colo vært best av de to, og etter min mening burde de to beste stopperne spille!

Jeg liker også S.Taylor, men er han ikke bla. de to beste stopperne våre burde han bli plassert på høyre back eller benken.

Helt enig. Colo har vært vår beste forsvarsspiller denne sesongen og skal SELVSAGT ikke benkes til fordel for noen.

Fantastisk seier i dag, synd den ikke gikk på tv :(

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #199 på: 06. Feb. 2010, 08:03 »
Ingen tvil om at v anholt har spilt enriqe ut allerede ::) Mye bedre definsivt og kan måles offensivt. Og målene puttes in uten Ameobi på banen. Det midtforsvaret er jo bedre en det vi har hatt i hele år.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #200 på: 06. Feb. 2010, 09:13 »
Ingen tvil om at v anholt har spilt enriqe ut allerede ::) Mye bedre definsivt og kan måles offensivt. Og målene puttes in uten Ameobi på banen. Det midtforsvaret er jo bedre en det vi har hatt i hele år.

Herlig med Anholt ja. Enrique har vært god i år. Likevel tror jeg noe av formen kan tilskrives at han nå spiller på et lavere nivå. Hvis holt fortsetter i samme trenden hadde det vært kanon om vi hadde kjøpt ham. Ung og viser allerede ekstremt gode takter. Et salg av Enrique vil sannsynligvis dekke hva vi må ut med for Anholt. Men det aller viktigste salgsargumentet er at Enrique hever godt over 50 i uka pluss at han kommer til å bli hardere straffet for slurvpasningene ved et opprykk

UTROLIG viktig seier og fantastisk at vi fleska til med godfotball med Smith og Butt ute. Kommentatorne påpekte av Chopra fikk tråkke seg litt for lett gjennom et par ganger fordi det var ingen som takla ham: Hadde Smith spilt ville Chopra selvsagt blitt planta hardt i bakken. MEN, vi har ikke behov for Smith så lenge vi spiller på hjemmebane hvor nesten alle lag er fornøyde med ett poeng.  Der vil angrep være det beste forsvar. Bevegeligheten på topp og på midten i går kan jo ikke sammenlignes med tidligere lagoppstillinger.

Konlusjon: Smith på benken i flere kamper,  dog bør han kanskje spille mot vanskeligere motstandere siden Guthrie har mistet ballen unødvendig enkelte ganger + at han er fysisk svakere.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #201 på: 06. Feb. 2010, 10:15 »

Jeg fikk ikke hørt kampen igår, spillte han utrolig bra igår? I den første kampen spillte jo Anholt en søppel første omgang, og slet med posisjoneringen i andre. men viste at det bodde mye i han. Hva ble sagt om han igår? For Enrique er jo fortsatt en stjerne..
Han kom, ble mett og dett var dett....

nufc4life

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #202 på: 06. Feb. 2010, 10:21 »
Link til målene??

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #203 på: 06. Feb. 2010, 10:23 »
CH intervjuet av Castleverden vedr gårdagens kamp. Målene vises underveis i intervjuet. Målene av Løven var typisk ham: Timer løpet perfekt og viser gode avslutningsskills. Kan ikke huske sist Sholadinhio klarte å lure offsidefella. Timing av løp er vel ikke-eksiterende i hans vokabular. :D'

Avifil så alle skal få sett den. Passord : harper

http://hotfile.com/dl/27381267/88dbfa6/nuvsc.rar.html
« Siste redigering: 06. Feb. 2010, 10:25 av InspectorC »

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #204 på: 06. Feb. 2010, 10:32 »
Takker

Den er god  :) Har også lagt ut høydepunktene fra Leicester og Palacekampen. Vet ikke om du vil legge de ut i rounduptråden din?

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #205 på: 06. Feb. 2010, 12:02 »
Den tråden er desverre ikkje opptatert lengre, pga youtube fjernar innholdet ganske så raskt pga rettighetar.

Vet, men jeg har ikke lagt de ut på youtube  :)

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #206 på: 06. Feb. 2010, 12:40 »
Hadde vært genialt om høydepunktene fra de ulike kampene kunne vært lagt ut i en egen høydepunkttråd :)    En tråd hvor det kun legges ut høydepunktene, så kan de heller kommenteres/diskuteres i de respektive kamptrådene.   Da ville det vært enkelt å finne fram til høydepunktene ;)
sunt pueri pueri puerilia tractant

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #207 på: 06. Feb. 2010, 12:45 »
Hadde vært genialt om høydepunktene fra de ulike kampene kunne vært lagt ut i en egen høydepunkttråd :)    En tråd hvor det kun legges ut høydepunktene, så kan de heller kommenteres/diskuteres i de respektive kamptrådene.   Da ville det vært enkelt å finne fram til høydepunktene ;)
Enig! :)
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Ipt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #208 på: 06. Feb. 2010, 12:45 »
Takk for høydepunkter:)

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #209 på: 06. Feb. 2010, 13:12 »
Stabil seier må jeg si. Utrolig deilig at vi scorte 5 mål. Håper Hughton innser at Guthrie må spille sentralt nå, sammen med Nolan og muligens Barton hvis han blir helt skadefri igjen. Men typisk at vi ikke tør å spille med samme lag på bortebane.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.