20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - Cardiff City (05.februar 20:45)  (Lest 34021 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

cybro

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Cardiff City (05.februar 20:45)
« Svar #180 på: 05. Feb. 2010, 22:44 »
Storsiger!! Superb!

God helg folkens!
* Newcastle 4 Ever :) *

magnus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #181 på: 05. Feb. 2010, 22:44 »
Dårligste kampen vi har spilt de siste 2 årene, ingenting fungerer.

;)

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #182 på: 05. Feb. 2010, 22:44 »
Ja for all del, la oss være skuffa over Best etter sine første 60 min for klubben i sin første kamp når vi spiller festfotball og kjører over Cardiff hele kampen...

Hadde jo vært gøy om Best hadde putta et par! Så jeg er litt skuffa over at han ikke gjorde det. Om jeg er skuffa over Newcastle og seieren. nei! Er bare jævla skuffa over at kampen ikke gikk på tv.
Andreas Martins

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #183 på: 05. Feb. 2010, 22:45 »
Fantastisk kamp ;D Meir er det ikkje å si ;D
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

kjetinho

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #184 på: 05. Feb. 2010, 22:51 »
Dette var utruleg kjekt etter ein sesong med mange poeng, men lite fest. Dette fortente heimepublikum!

Erlend

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #185 på: 05. Feb. 2010, 22:54 »
Veldig mange fine mål av oss i dag, klasse avslutninger av Lovenkrands, og klasse headinger av Carroll ;)

Gratulerer med seier folkens!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #186 på: 05. Feb. 2010, 22:58 »
målene kommer på sky sport news kl 23 nå snart:)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #187 på: 05. Feb. 2010, 23:10 »
Herlig seier - :D
Skål, skål, skål, skål og SKÅL!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #188 på: 05. Feb. 2010, 23:12 »
Utrolig digg med en stor seier. 5-1 er meget bra, og jeg håper for all del at vi stiller med samme lag neste kamp. Jeg er rett og slett imponert!

Synd at den ikke var TV-sendt, da.
Nei.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #189 på: 05. Feb. 2010, 23:13 »
Beste kampen denne sesongen, herlig med dei nye spelarane. Å syte over at Best ikkje scorer i sine første 60min for newcastle er jo bare ynkelig! Han kriga jo bra, slik at Carroll kom til!!
Newcastlesupporter siden 1992

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #190 på: 05. Feb. 2010, 23:24 »
Det er vell ikke mulig å vinne 5-1 om ikke hele laget bidrar?:)

Jeg fikk ikke hørt kampen idag, men jeg er kjempeglad for at det gikk som det gikk!:D

gleder meg til å se igjennom kampen når den kommer ut på NUFC.co.uk. Kjempe artig å se at vi faktisk torte å sette i sammen den midtbanen som vi hadde idag. 2 bra vinger, en passningsikker midtbanespiller og en målfarlig kriger:)

Jeg heier på Hughton idag!:D de nye gutta bake imponerte også. bra å vinne 5-1 når 3 av 4 spillere bake er nye:) og alle faktisk ble signert i januar vinduet?:p hehe festlig
Han kom, ble mett og dett var dett....

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #191 på: 05. Feb. 2010, 23:47 »
best var ikke helt borte idag.

15min - NEWCASTLE GOAL (3-0): This is getting better and better! Leon Best holds possession on the right before slipping a pass to the overlapping Danny Simpson. The full-back hoists a high cross to the far post and it's the head of Andy Carroll which climbs to meet before planting beyond a forlorn David Marshall and into the bottom corner.

34min - Best's persistence wins a corner on the right which is delivered by Danny Guthrie. Mike Williamson is travelling away from goal but still manages to flash a free header on target from eight yards. Cardiff have enough shirts back in attendance, though, and it is Gerrard who blocks before hacking clear

44min - Routledge spots the forward burst of Leon Best and splits open the City backline with an incisive stab. The United debutant is heading away from goal and, rather than try and turn an effort on target, shows an unselfishness in drawing back to suplier Routledge. He manages to unleash a first-time toe poke from just inside the area but the sliding Gyepes puts his body on the line to block its passage to goal.

61min - Debutant Leon Best receives warm recognition of his contribution when he makes way for Peter Lovenkrands.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #192 på: 05. Feb. 2010, 23:54 »
Kjempe artig å se at vi faktisk torte å sette i sammen den midtbanen som vi hadde idag. 2 bra vinger, en passningsikker midtbanespiller og en målfarlig kriger:)
Turte og turte... :P Når både Smith og Butt er skada så har jo ikke Hughton så mye valg. Hadde en av de vært friske så hadde de garantert starta. Men håper Hughton etter dagens kamp ser at man ikke på liv og død må starte med en defensiv midtbanespiller.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #193 på: 05. Feb. 2010, 23:57 »
Forsvaret virker ryddig selv uten Saylor. Williamson bør definitivt ta plassen til Colo om han fortsetter å spille som han gjør nå.  ;)
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #194 på: 06. Feb. 2010, 00:08 »
Jeg skjønner ikke hvorfor alle skal frede S.Taylor hele tida, av det jeg har sett i år har faktisk Colo vært best av de to, og etter min mening burde de to beste stopperne spille!

Jeg liker også S.Taylor, men er han ikke blant de to beste stopperne våre burde han bli plassert på høyre back eller benken.
« Siste redigering: 06. Feb. 2010, 04:12 av Offe87 »