20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - Cardiff City (05.februar 20:45)  (Lest 33948 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

magnus

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Cardiff City (05.februar 20:45)
« Svar #105 på: 05. Feb. 2010, 21:26 »
Ja, men Simpson lagde målet. Angiveleg.

Med 2 raske vinger på plass, blir det mye vanskeligere for forsvaret å demme opp. Stor forskjell for Simpson å spille med Wayne som er rask og springer opp og ned linje i motsetning til Guthrie som ikke beveger seg så mye når han er på kant. Ergo vil både backen og vingen komme oftere til innlegg. Ergo blir Caroline bedre også.

Vel det at vi har en spiller som er konfertabel med å spille ving imotsettning til Guthrie som glir mer inn mot midten.
Med to rene høyre vinger, så trenger vi vel bare en ung god venstre ving som backup for Gutierez.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #106 på: 05. Feb. 2010, 21:29 »
Best ikke vært god visst. Og har allerede gult kort. Heit i toppen. Løven inn håper jeg.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #107 på: 05. Feb. 2010, 21:30 »
Er det ingen som har link til radiosending av kampen heller?
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

cybro

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #108 på: 05. Feb. 2010, 21:30 »
Dette er rett og slett laaangt over mine forventinger(det forteller vel litt om forventningene). SJØLVSAGT skal me slå Cardiff. Dette går vegen!

..og er veldig happy med CH i januar :)
* Newcastle 4 Ever :) *

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #109 på: 05. Feb. 2010, 21:32 »
Er det ingen som har link til radiosending av kampen heller?

Linken er jo lagt ut flere ganger på denne tråden. http://www.justin.tv/billybudstv#r=czK6YwQ
Andreas Martins

shearer

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #110 på: 05. Feb. 2010, 21:35 »
For en omgang. beste fotball i byen over alle byer i år, sier kommentatorene. Beste på flere år sier jeg. Herlig. Håpe på flere mål i 2. omgang. En pils nu. :)
åsmund - den eldste .

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #111 på: 05. Feb. 2010, 21:36 »
Jeg syns han Anholdt så mildt sagt shaky ut forrige kamp, er det bare meg.. Mener jeg plukka opp at kommentatorene mente han var bedre "fremover".

HAHAHAHA, "Cardiff, wanna fight???" Jøss som de koser seg:)
Ja heia gutta!

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #112 på: 05. Feb. 2010, 21:36 »
Best ikke vært god visst. Og har allerede gult kort. Heit i toppen. Løven inn håper jeg.

Bob seier jo at Best har vore frisk. Det gule var ufortent. Ang min førre kommentar "Det var Simpson som lagde målet", var det meint som en reply til det Lars Arild Stordal kommenterte ang min jubelrus etter 3-0. Litt uklare formuleringar av meg etter 3-0.

Heilt enig med det du sa ang. kantspelarane og tempo = betre arbeidsforhold for Danny.

Grabbie

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #113 på: 05. Feb. 2010, 21:36 »
Skulle hatt denne matchen på tv!
Howay!
-Howay the lads-

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #114 på: 05. Feb. 2010, 21:37 »

Bob seier jo at Best har vore frisk. Det gule var ufortent. Ang min førre kommentar "Det var Simpson som lagde målet", var det meint som en reply til det Lars Arild Stordal kommenterte ang min jubelrus etter 3-0. Litt uklare formuleringar av meg etter 3-0.

Heilt enig med det du sa ang. kantspelarane og tempo = betre arbeidsforhold for Danny.

Bud og BBC-folka er uenige da  :) Håper Best får seg et mål. Jeg har tro på ham.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #115 på: 05. Feb. 2010, 21:40 »
Artig at Bob dreg parallellar frå Carroll til vår gamle targetman Wyn Davies. Artig dersom dette kan bli ein årgang som kan minne om gode gamle dagar. Litt sjarmerande at ingen av oss her inne, om ein ser vekk frå intertoto-triumfen vår (:P), har opplevd nokon årgang som har vunne trofé. Det skapar kanskje ei større felles forståing enn foreksempel andre fans.

Årets årgang med mange unge spelarar er fantastisk artig. Gler meg stort framover.

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #116 på: 05. Feb. 2010, 21:49 »
Liker at vi stiller med den midtbanen vi gjør. Vi har to vinger som er raske og bevegelige, i tillegg til to sentrale spillere som kan slå passninger. Dette er noe jeg har savnet hele sesongen! Nicky Butt og Alan Smith har ikke kvaliteter til å slå gode nok passninger, som igjen fører til at vingene ikke får nok å jobbe med. Dette fører igjen til at spissene blir passive, noe vi har sett flere ganger denne sesongen.

Er fantastisk at vi leder 3-0 til pause :) Har ikke hørt hele kampen, så lurer på hvordan de nye spillerene har klart seg?
Så får vi bare håpe at jeg ikke får rett i medlemskonkurransen. Tippet nemlig 3-3!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #117 på: 05. Feb. 2010, 21:51 »
Enda en humørtopper:

Fanzone Newcastle Sunderland 2-0.  Imponert over Slandsupporteren som holder seg så rolig  :D

magnus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #118 på: 05. Feb. 2010, 21:51 »
Liker at vi stiller med den midtbanen vi gjør. Vi har to vinger som er raske og bevegelige, i tillegg til to sentrale spillere som kan slå passninger. Dette er noe jeg har savnet hele sesongen! Nicky Butt og Alan Smith har ikke kvaliteter til å slå gode nok passninger, som igjen fører til at vingene ikke får nok å jobbe med. Dette fører igjen til at spissene blir passive, noe vi har sett flere ganger denne sesongen.

Er fantastisk at vi leder 3-0 til pause :) Har ikke hørt hele kampen, så lurer på hvordan de nye spillerene har klart seg?
Så får vi bare håpe at jeg ikke får rett i medlemskonkurransen. Tippet nemlig 3-3!

der jinxa du kampen :S

magnus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #119 på: 05. Feb. 2010, 21:53 »

der jinxa du kampen :S

??

nå blir det 3-3  ;)