20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Leicester City - Newcastle United (30.januar 18:20)  (Lest 31177 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Leicester City - Newcastle United (30.januar 18:20)
« Svar #195 på: 30. Jan. 2010, 20:48 »
Dette var ingen bra kamp av oss, men det er en del unnskyldninger man kan bruke for akkurat det. Mange nye spillere (5) som ikke helt har funnet verandre enda er jo et faktum. Mange skader og småsmeller er et annet. Både Jonas og Løvenkrands fikk smeller forrige kamp som kun er 3 dager siden. Er greit å ikke risikere for mye da.

I tillegg så er jo Leicester blant de aller beste hjemmelagene i CCC. Av de 40 poengene de nå har tatt er kun 14 av dem kommet på bortebane, resten er hentet hjemme.

Skulle gjerne sett bedre prestasjoner og 3 nye poeng hentet, men idag fortjente vi ikke det med den prestasjonen spillerne viste. Mye må forbedres til neste kamp hjemme mot Cardiff til fredag.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #196 på: 30. Jan. 2010, 20:49 »
ser at vi kritiserer byttene idag. det er jo egentlig det eneste positive med denne kampen. Pancrate og Ranger inn, Smith og Nolan ut var det som fikk laget til å begynne å spille.

Det jeg rett og slett savnet idag var vinger og fart i laget. vi hadde ekstremt masse plass på kantene idag, og alle sprang inn i midten. Han nye venstrebacken trakk alt for langt inn i banen i første omganen. Guthrie spillte venstrekant idag men var aldri å se der.

Det er klart at mange nye spillere vil gjøre laget dårligere, ingen relasjoner osv... men jeg hadde større forhåpninger. Routledge ble dagens mann! prøvde å prøvde...

Dagens dårligste går til resten av de 4 på midtbanen som aldri gadd å springe... hadde byttene kommen tidligere hadde vi hatt en sjangs.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #197 på: 30. Jan. 2010, 21:14 »
Dette var en veldig skuffende kamp synes jeg, spesielt med tanke på at vi hadde en mann mer enn Leicester store deler av kampen. Det er tydelig at vi savner kreativitet på midtbanen og en notorisk målscorer på topp. Veldig bittert at Moses mest sannsynlig drar til Wigan, for han kunne vi faen meg trengt.
Carroll er altfor treig til å spille alene på topp, og Nolan som ligger bak han er jo enda treigere. Nicky Butt gidder jeg ikke å nevne han engang, for han er en vandrende katastrofe. Han kan ingenting bortstt fra og kommunisere.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #198 på: 30. Jan. 2010, 21:36 »
Taktisk svakt av Hughton idag, utrolig skuffet over resultatet.

Eneste lyspunktet idag var Van Aanholt (etter nervene forsvant) og Routledge, som iallefall ville fremover på banen.

Håper vi går inn i neste kamp mer offensivt og positive.

Skulle gjerne sett et mer balansert 442 lag, som dette.

Harper

Simpson(Raylor) Williamson Colo Van Aanholt

Routledge Smith Guthrie(Nolan) Jonas

Løvenkrands Carroll(Ameobi)

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #199 på: 30. Jan. 2010, 23:02 »
Himmel og hav, stort sett elendig over hele linka. Trekker frem 4 spillere som skal ha litt ros idag. Harper, Williamson, Colo, Van Aanholt. Disse spilte ok.
Resten av laget spilte totalt ræva. Butt var en vandrende katastrofe sammen med Ryan Taylor. De suger værre enn en råtten karamell jo.

Hele kampen spilte vi dårlig, ikke allverdens dette. Men et poeng borte er faktisk et lyspunkt når vi spiller så elendig.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #200 på: 30. Jan. 2010, 23:05 »
Min børs:
Harper 6.

Taylor 4
Williamson 6
Colo 6
Van Aanholt 6

Routledge 5
Smith 4
Butt 3
Guthrie 3

Nolan 3
Carroll 3

Ranger 4

Raylor på 3 og so er eg einig i den. Eg prøve ikkje forsvara Butt på noke som helst måte, men det verte heilt feil av visse å utpeika han som dagens store syndar og at han var klart dårlegast av oss. Nolan og Guthrie var foreksempel lika dårlege. Guthrie rota vekk ballen konstant.

SveinInge

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #201 på: 30. Jan. 2010, 23:58 »
sikkert sagt allerede men eg gidder ikkje lese alle postene. normalt å bytte smudge før ræv. videre har me en løvenkrands og jonas på benken som fan ikkje får komme inn når ingenting fungerer offensivt. helt utrolig!! idag slo CH sine taktiske evner virkelig til. fy fan for en lol kamp. nekter faktisk å bruke siste byttet. jonas og peter må vel nesten ha vært unfit eller ka FAEN d går i?

Arne Treholt er dagens mann for meg
« Siste redigering: 31. Jan. 2010, 00:02 av SveinInge »

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #202 på: 31. Jan. 2010, 00:01 »
Både Jonas og Løvenkrands fikk noen smeller mot Crystal Palace, og dette kan vel ha vært grunnen til at de ikke spilte i dag...

Kjartan

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #203 på: 31. Jan. 2010, 00:07 »
Velkommen til Kjartans karakterbørs:
Harper: 7 poeng
R.Taylor 2 poeng
Colocinni: 7 poeng
Wiliamson: 6 poeng
Arne Treholt: 10 poeng (BB)
Guthrie: 6 poeng
Smith : 6 poeng
Butt: (Ræv): 2 poeng
Wayne Nig Routledge: 5 poeng
Kevin Nolan: 4 poeng
Andy Carrott: 1 poeng

Chris Suggieboy Hughton: minus 10 poeng

Jonas: (hadde utfordra heile england)
Løvenkrands:(hadde scort)

Sorry for tryggleifen

Kjartan

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #204 på: 31. Jan. 2010, 00:10 »
Både Jonas og Løvenkrands fikk noen smeller mot Crystal Palace, og dette kan vel ha vært grunnen til at de ikke spilte i dag...

Men hvorfor var de på benken da? Når dei likevel ikkje kunne bli brukt??

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #205 på: 31. Jan. 2010, 00:14 »
Kanskje han ikkje tok sjansen. Hadde vi låge under hadde det sikkert vore annleis.

Kjartan

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #206 på: 31. Jan. 2010, 00:20 »
Kanskje han ikkje tok sjansen. Hadde vi låge under hadde det sikkert vore annleis.

Vi var 11 mot 10.. Hvorfor ikke ta sjansen? Eg sitter med ENORME spørsmålstegn med Hughton taktiske evner

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #207 på: 31. Jan. 2010, 01:11 »
Sjansen på at dei skulle verta langtidsskada. Ja, det er grunna flaks at vi ligg på 1 plass... ::)

Kjartan

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #208 på: 31. Jan. 2010, 03:26 »
Sjansen på at dei skulle verta langtidsskada. Ja, det er grunna flaks at vi ligg på 1 plass... ::)

Om trenerteamet ikke tar sjansen på at de skal verte langstidsskada så hvorfor sitter de på benken da??

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #209 på: 31. Jan. 2010, 11:01 »
Hehe viss vi foreksempel låg under med 1 mål eller 2. Men kven veit, eg synst ikkje bytta var so katastrofale som folk her inne skal ha det til. Det er ikkje der grunnen til at vi spelte så dårleg ligg, den ligg i kvar enkelt spelar sin innsats.