20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Mike Williamson  (Lest 43413 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
Sv: Mike Williamson
« Svar #150 på: 15. Mars 2012, 11:56 »
Mye interessant, men konklusjonen er likevel skuffende enkel. Mike Williamson holder ikke mål, Steven Taylor er sårt, sårt, sårt savnet, og sidebackene våre har ikke akkurat overbevist.

Mener du det er veldig mye mer komplisert enn som så (rent defansivt altså)? Konklusjonen er jo noe man har diskutert her til det kjedsommelig her inne og det er "stort sett enighet" om dette (Mike er uverdig - Taylor savnes). Ser ikke helt at poenget her er konklusjonen, men heller hvordan man kommer frem til den (med denne analysen).

Uansett interessant lesning om feks Perchs taklinger og at Simmo er god på hodet...
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #151 på: 15. Mars 2012, 12:50 »
Dette er jo eit valg Ashley og Co har teke, at dei ikkje henta inn ein stoppar når Taylor vart skada. Dei fleste her inne spådde at det kunne kosta oss mange plasseringar og poeng. No er eg veldig ueinig i dei som gir Williamson all skuld her, men han er ikkje god nok øve tid. Dette har me alle sett fleire gonger. Uansett trur eg han er det nestbeste me har på stopparplass per dags dato. Folk må jo verkeleg stikka ein finger i jorda og sjå på stallen og kva plassering som eigentleg er realistisk. Legg ein på ein skikkeleg formsvikt so er vel 8-10 plass veldig realistisk.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #152 på: 15. Mars 2012, 14:21 »
No er eg veldig ueinig i dei som gir Williamson all skuld her, men han er ikkje god nok øve tid. Dette har me alle sett fleire gonger. Uansett trur eg han er det nestbeste me har på stopparplass per dags dato.

Jepp. Enig. Vi har ikke noe bedre alternativ. Er det en spillere som har klippekort på plass i førsteelveren er det Williamson - rett og slett fordi vi ikke har noen andre brukbare alternativer (vi prøvde jo det forrige gang mot Norwich).
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #153 på: 15. Mars 2012, 14:26 »
Nei, Williamson har ikke klippekort. Jeg tror du har misforstått betydningen av ordet klippekort.

Om Williamson hadde fått spille dag inn og dag ut uansett hvor ræva han var og laget hadde bedre alternativer, da hadde han hatt klippekort. Nå derimot er han det eneste alternativet vi har, og da betyr selvfølgelig ikke det at han har klippekort. Hadde vi fått inne n like god/dårlig (fnis) eller bedre spiller hadde nok Williamson havnet på benken rimelig fort, siden han ikke har klippekort på laget.
Nei.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #154 på: 15. Mars 2012, 15:36 »
Nå derimot er han det eneste alternativet vi har

Ikke les hva jeg skriver.

rett og slett fordi vi ikke har noen andre brukbare alternativer.

Ikke forstå "overført betydning".

Krangle hvis du kan.

Oh, yes.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #155 på: 15. Mars 2012, 15:42 »
 ::)
Nei.

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #156 på: 15. Mars 2012, 15:48 »
Det er jo helt riktig, det Boris skriver. Man kan ikke bruke ordet klippekort i Williamsons tilfelle. På den annen side, forstår jeg hva du mener. Men det skulle kanskje stått klippekort (i anførselstegn) for å tydeliggjøre den overførte betydningen som du selv refererer til.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #157 på: 16. Mars 2012, 00:16 »
Selvfølgelig kunne jeg gjort noe anderledes så dere forstod meg bedre. Internet er til for å misforstås/tolkes og ironi overføres dårlig digitalt :)

Poenget med min siste post var mer for å påpeke at av og til vil enkelte individer, sjeldent deg boris forøvrig, krangle/diskutere fremfor og ta det lille spranget og faktisk innse at de skjønner det som står med litt godvilje.

Blir, litt satt på kanten selvfølgelig, som om noen skulle skrevet et veldig langt og godt innlegg og svaret rett under posten inneholder kun kommentaren "det skrives det ikke dte".

... and I was just not in the mood...

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #158 på: 16. Mars 2012, 01:37 »
Blir, litt satt på kanten selvfølgelig, som om noen skulle skrevet et veldig langt og godt innlegg og svaret rett under posten inneholder kun kommentaren "det skrives det ikke dte".

haha  :feiring:
Same old Shearer, always scoring!

Skjæren

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #159 på: 16. Mars 2012, 12:25 »
Selvfølgelig kunne jeg gjort noe anderledes så dere forstod meg bedre. Internet er til for å misforstås/tolkes og ironi overføres dårlig digitalt :)

Poenget med min siste post var mer for å påpeke at av og til vil enkelte individer, sjeldent deg boris forøvrig, krangle/diskutere fremfor og ta det lille spranget og faktisk innse at de skjønner det som står med litt godvilje.

... and I was just not in the mood...

Så enig så enig!

Men som noen har gjort tidligere, greit å forsvare Williamson litt også. Han er ikke den eneste som underpresterer i Newcastle for tiden, vi har jo alle sett han bedre enn dette. Selv om han på sikt ikke holder mål selvsagt.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #160 på: 26. Mars 2012, 14:43 »
Bortsett ifrå tabben som førte til WBA sitt mål so tykkjer eg Willie gjorde sine saker bra i går. Dette er ingen start på ein diskusjon om han er god nok for oss eller ikkje. Der er me alle einige trur eg. Han kan vera ok som backup, men no er ståa slik at dette er ein av få stoppara som me har og med Colo ute so er det sjølvsagt at det verte Willie og mest sannsynleg Perch mot Liverpool. Med full støtte ifrå supporterane so kan det vera nok til å gi den sjølvtilliten desse to manglar litt av. Og med det føre til at dei prestarar på sitt beste og kanskje endå litt til.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #161 på: 26. Mars 2012, 16:25 »
Han kan vera ok som backup

Jeg vil ikke ha han som backup ei gang om jeg kunne velge.

Mannen er en vandrende mine.

Peter

• Gjest
« Svar #162 på: 14. April 2012, 21:24 »
http://www.chroniclelive.co.uk/newcastle-united/nufc-news/2012/04/14/williamson-feels-sorry-for-defenders-facing-ben-arfa-72703-30756053/2/

Mike Williamson feels sorry for defenders facing Ben Arfa

Hahahahahah!
Kan tenke meg hvilken som helst spiller i PL hadde sagt det samme om å møte Williamson!

Jermaine Pennant: I just feel sorry for him - to play against Ricardo Fuller is a fuckin' difficult job. I just feels sorry for Mike Williamson, and I'm pleased to have Ricardo in our team, so I can't play against him. He can make chances and goals out of nothing, and I don't think Mike will cope with that. It's a joy to have Ricardo on our team.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #163 på: 21. April 2012, 02:04 »
?There?s now the possibility that we could be playing against the likes of Barcelona, but the fact is that we?ve got a tough run-in and have to remain focused on the next game,? said Toon centre-half Mike Williamson.

Willy vs Messi hadde vært rimelig rått parti! ::p

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #164 på: 03. Mai 2012, 11:41 »
Lee Ryder ‏ @lee_ryder

A French journalist just said "ohh la la" after a bit of skill from Mike Williamson - first time I've ever heard that!

;D Fra gårsdagens kamp  :toon: