20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Mike Williamson  (Lest 43406 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Inuz

• Supersub
  • Demba Ba <3
    • Vis profil
Sv: Mike Williamson
« Svar #135 på: 28. Des. 2011, 04:31 »
1-5 (tror jeg det var) hjemme mot Fulham og Pompey har også vært hardt å svelge. Husker også vi tapte 5-0 på Brua i en kamp der Elliott ble utvist for å ha blitt påløpt. Da satt jeg i godstolen hos en kamerat og grein noen tårer.

Vi kan vel nesten skrive en 300 sider lang bok om alle skuffelsene vi har opplevd som Newcastle-supportere.

Begge disse ble 1-4 om jeg ikke husker feil. 0-3 til Pompey etter 10-12 minutter av matchen  :-[

1-5 hjemme mot Liverpool er absolutt en av de værste. 2-6 mot Manu hjemme i 2003 da vi kjempet om tittelen på vårparten var utrolig surt å svelge. Noe Sir Bobby også beskrev som sin værste dag i sin managerkarriere. Ellers skriver jeg under på det Bad Religion sier. Den kvelden i Lisboa var et helvette.

Åhh herrigud hvis jeg ikke husker feil var det den kampen der jeg lurte på om Cacapa noen gang hadde vært fotballspiller. Han så jo ut som en stakkars bestefar som hadde rotet seg inn på banen og fikk lov til å bli værende der ute (i en liten periode til han ble byttet ut)
Ba Ba Ba!!!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #136 på: 28. Des. 2011, 13:15 »
Vi kan vel nesten skrive en 300 sider lang bok om alle skuffelsene vi har opplevd som Newcastle-supportere.

Den er skrevet, og jeg har lest den! ;)

Den Pompey-kampen var vel Cacapa's store bunnpunkt som fotballspiller. Direkte skyldig i 3 mål før kvarteret var spilt, og byttet ut rundt 15 min må være forferdelig!!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #137 på: 28. Des. 2011, 16:18 »
Den berømte Pompey-kampen som har gjort at jeg ikke vet om jeg tør å sette mine ben på St. James' Park igjen er et beksvart kapittel, men min min største skuffelse som Newcastle-supporter er likevel 0-2 i Marseille en aprildag i 2004. Vi spilte en brukbar kamp, men hadde altfor mange av våre beste spillere på skadelisten, og Didier Drogba var alene den store forskjellen på lagene.

Som en soleklar nummer to finner vi tapet mot Partizan i CL-kvaliken på sensommeren året før.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #138 på: 28. Des. 2011, 20:23 »
Ahh - alle de jævlige minnene. Partizan-kampen og Marseille-kampen var begge avgjørende kamper for fremtiden til klubben vår.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #139 på: 29. Des. 2011, 20:00 »
Jepp, begge har vært særdeles avgjørende for dagens situasjon, og derfor har skuffelsen også i ettertid blitt så ekstremt stor. Det er så lett å tenke hvisomatsåfremtifall at vi hadde slått Partizan. Hvisomatsåfremtifall at vi ikke hadde hatt så store skadeproblemer mot Marseille. Hvisomatsåfremtifall at vi hadde greid fjerdeplass og ikke femteplass i 2004.

Alle disse tre hendelsene felte Sir Bobby Robson som manager, og de spilte som du sier en avgjørende rolle for at klubben nå er der den er.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #140 på: 05. Mars 2012, 13:22 »
Ikke verdens mest hyppig besøkte tråd, men her er noen ord fra Pardew etter gårsdagens straffe - laget av ingen ringere enn Mike Williamson.

Et godt poeng er at Willy var svært nærme å sette ballen i mål, men mangler kanskje noe i dribling på små flater :D

http://www.shieldsgazette.com/sport/football/newcastle-united/newcastle-manager-alan-pardew-hails-mike-williamson-1-4313265
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #141 på: 05. Mars 2012, 13:25 »
Perch > Willy  :iik:
Same old Shearer, always scoring!

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #142 på: 05. Mars 2012, 13:26 »
Hvor er fakkel-smileyen når du trenger den? ;)
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #143 på: 05. Mars 2012, 13:41 »
Williamson er god i lufta! Det han derimot bedriver på bakkenivå..

:bang:

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #144 på: 05. Mars 2012, 13:57 »
Jeg håper han ikke er mer enn 4. valg når neste sesong er i gang. Blitt ganske så åpenbart hvor begrenset han er som PL-stopper.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #145 på: 05. Mars 2012, 16:18 »
Det er godt å se at Willy er tilbake der han var før han ble skadet.......  :thumbd:

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #146 på: 15. Mars 2012, 09:12 »
Kunne lagt denne inn på hele bak-rekka vår, men det Williamson ble den heldige vinneren.

Flott analyse av forsvaret vårt - suksessen og problemene.

http://www.nufcblog.co.uk/2012/03/14/lets-get-all-defensive/

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #147 på: 15. Mars 2012, 09:30 »
Kunne lagt denne inn på hele bak-rekka vår, men det Williamson ble den heldige vinneren.

Flott analyse av forsvaret vårt - suksessen og problemene.

http://www.nufcblog.co.uk/2012/03/14/lets-get-all-defensive/

Dette slår meg mest:
A simply amazing statistic beams out from the above ? the fact that Steven Taylor, despite missing half of the campaign thus far, has made more total and successful headed clearances than anyone at Newcastle United in the Premier League this season

Og dette er også stats fra en klubb som bruker 60-80% av uken til å terpe på hvordan de skal forsvare seg mot kommende motstander :O
Skremmende...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #148 på: 15. Mars 2012, 09:34 »
Mye interessant, men konklusjonen er likevel skuffende enkel. Mike Williamson holder ikke mål, Steven Taylor er sårt, sårt, sårt savnet, og sidebackene våre har ikke akkurat overbevist.

Jeg har forsåvidt stor tro på Santon, men han har ikke overbevist hittil. Og statistikken tilsier at Simpson totalt sett har vært mye bedre enn han denne sesongen - til tross for at heller ikke Simmo har vært veldig god. Og det er urovekkende hvor mye vi har sluppet inn med Mike Williamson på banen. Hvilket gjør meg redd for at denne sesongen ikke vil få den lykkelige slutten vi alle håper på.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #149 på: 15. Mars 2012, 09:37 »
Hvilket gjør meg redd for at denne sesongen ikke vil få den lykkelige slutten vi alle håper på.

Det er kanskje noen som håper, men tror det er en annen ting ;)