20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Mike Williamson  (Lest 43505 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Mike Williamson
« Svar #105 på: 06. Mai 2011, 03:32 »
Han hadde noen gode langpasninger ja, men var nok aldri veldig solid med ballen i beina. Det kan muligens forklares med at fotballhodet hans ikke akkurat er det skarpeste, for å si det sånn. Det verste var at jeg hadde troa på fyren lenge etter at han åpnet tabbekvoten...
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #106 på: 06. Mai 2011, 08:28 »
Han har jo vist stabilt veldig god, tidvis briljant, form både i Wigan og Sunderland. Unntaket er dei ein eller to kanonbrølerane i løpet av ein sesong. For Titus handler det om konsentrasjon og sjølvtillit. På det fysiske og fotballtekniske ser eg få svakheiter - det er det mentale det av og til skortar på. Så hjelper det sjølvsagt også på å ha ein god makker, som kan vere med på å skape ein trygg bakre firer. Det var ikkje Titus bortskjemt med i Newcastle, akkurat.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #107 på: 06. Mai 2011, 08:34 »
Hadde vært grei å ha mot fyrtårnet i helgens kamp mot Birmingham?
God bedring.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Edelsten

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #108 på: 19. Juli 2011, 01:07 »
Hører rykter om at Mike blir vår 4 mann som ikke blir med til USA. Dette vil visst ingen ende ta. Noen som vet om dette stemmer? Årsaken er visst hans høygravid kone.

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #109 på: 19. Juli 2011, 01:54 »
Dette nevnte Barton på sin twitter-profil for ei uke siden, men har ikke lest det noe andre steder enn det.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #110 på: 19. Juli 2011, 02:05 »
Såvidt jeg vet så er ikke troppen til USA-turneen presentert. Merkelig nok..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #111 på: 10. Nov. 2011, 20:58 »
http://www.chroniclelive.co.uk/newcastle-united/nufc-news/2011/11/10/mike-williamson-suffers-fresh-injury-problems-72703-29751570/

Mike Williamson ute i ytterligere fem uker. Nok en herlig nyhet nå i landslagspausen. ::)

bbrandseth

• Supersub
    • Vis profil
    • Yngve & his Boogie Legs
« Svar #112 på: 26. Des. 2011, 22:26 »
Synest Williamson såg frisk og fin ut i kampen idag. Eller kanskje det berre er i forhold til Perch?

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #113 på: 26. Des. 2011, 22:29 »
Han virket solid i dag ja, men Bolton var ikke akkurat farlige heller. Skal bli artig å se han mot Suarez og Liverpool i neste kamp.

Et par gode kamper fra Willy nå så blir det ikke kjøpt inn noe kvalitets midtstopper i januar (om det hadde blitt det uansett da)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #114 på: 26. Des. 2011, 22:32 »
Er nesten det jeg frykter nå ja. Uansett - god retur ja, absolutt. Men patetisk angrep han spilte mot da, det må nesten nevnes. Blir nok straks verre mot Suarez og Bellamy...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

bbrandseth

• Supersub
    • Vis profil
    • Yngve & his Boogie Legs
« Svar #115 på: 26. Des. 2011, 22:36 »
Det skal bli VELDIG spennande. Men Liverpool har ikkje akkurat vore supereffektive i det siste...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #116 på: 26. Des. 2011, 22:41 »
Nei - men som den pessimistiske realisten jeg er skjønner jeg at det snart må løsne skikkelig der. Ville vel ikke vært sjokkerende om det var mot oss :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #117 på: 27. Des. 2011, 01:22 »
Uansett kor dårlege Bolton var idag so tykte eg det var ganske imponerande med tanke på kor lenge han har vore ute. Heilt rå i håveduellane.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #118 på: 27. Des. 2011, 01:38 »
håveduellane.

??? Dialekter altså.. :P

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #119 på: 27. Des. 2011, 04:50 »
Det var han ja, og det er jo hans fremste spesialitet også. Samtidig er det jævla lett for forsvaret vårt mot et lag som baserer store deler av spillet sitt på lange baller opp mot N'Gog.