20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Wayne Routledge  (Lest 19732 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Wayne Routledge
« Svar #90 på: 14. April 2011, 11:18 »
http://www.journallive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2011/04/14/wayne-routledge-hoping-to-rejuvenate-newcastle-united-career-61634-28518521/2/

Wayne Routledge vil enda bli i Newcastle etter endt lån på tross av at QPR antakeligvis rykker opp og at han har hatt såpass med suksess der. Pardew skal ikke ha lukket døren helt heller.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #91 på: 14. April 2011, 11:29 »
En ving som verken har pasningsfot eller spilleforståelse vil aldri bli god nok for et lag som ønsker å kjempe om europacup-plasser. Om vi får £2-3 mill for ham så er det bare til å selge.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #92 på: 14. April 2011, 11:40 »
Jada, jeg mener nok også det er det rette - tror ikke vi får så mye for han heller. Men, skulle gjerne hatt han i stallen ut sesong så tynn som den har vist seg å være i vår.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #93 på: 14. April 2011, 14:51 »
Ingen tvil om at vi kunne hatt god bruk for Routledge denne våren, og vi var vel, nesten alle, overrasket da han fikk gå uten at en erstatter kom inn.

Dog har han sine begrensninger, som Nordin påpeker. Jeg kunne faktisk tenkt meg å prøvd Routledge som spiss. Han har fart og teknikk til å komme forbi spillere, og ville neppe vært noe dårligere enn vår danske løve!

Hvis vi skal selge Routledge så tror jeg vi skal være storfornøyd hvis vi får £1 mil. for han. Men han må gjerne retunere og melde seg til preseason for Newcastle, så får vi heller selge ham når vi har forsterket stallen tilstrekkelig.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #94 på: 14. April 2011, 17:10 »
Han er ikke god nok for vårt ambisjonsnivå, men som squad player er han grei nok når de uunngåelige skadeproblemene rammer oss som vanlig.

For min del er det selg om vi får litt penger for han, £2-3m ville vært utrolig spør du meg, og da bør han gå. Men forsåvidt greit å beholde han som et 2./3. valg på vingene om vi ikke får noe særlig for han.

Eventuelt kan vi bruke han som "leverage" i en Taarabt-overgang kanskje? :D

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #95 på: 25. April 2011, 18:49 »
Har vel scoret flere mål og startet de fleste kampene så regner med at Warnock og QPR vil beholde han. Siden Pardew også var såpass klar på at han ikke var god nok så blir jeg overasket om han ikke spiller for QPR neste sesong.

nikman@SJP

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #96 på: 25. April 2011, 23:55 »
Synd. Likte fyren
Gan canny doon Toon!

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #97 på: 07. Juni 2011, 02:05 »
  http://www.guardian.co.uk/football/blog/poll/2011/jun/06/european-goal-of-the-season-poll

Wayne med i kåringen av sesongens mål. Nydelig pasning og kaldt gjort av Wayne.

Sjekk også ut Lewis McGugan sin kanon, fantastisk. Vår egen Pah-Modou Kah er også med i kåringen.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #98 på: 15. Juni 2011, 22:13 »
Routledge var tydligvis ikke i planene til Pardew i januar og det ville vært litt rart om han skulle være det no.

Bør jo være attraktiv for klubber i CCC og til en pris for rundt £ 2 mill pund bør ikke det være umulig å bli kvitt han!

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #99 på: 15. Juni 2011, 22:16 »
Men han har sagt at han ikke vil bort, han vil kjempe om plassen. Sånne folk er greie å ha som backup i troppen, for han kommer da sannsynligvis ikke til å klage over lite spilletid ;)

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #100 på: 15. Juni 2011, 23:01 »
NUFC er vel fortsatt interessert i å bli kvitt Routledge, men ble ikke enig med QPR (var det der han var utleid?) om pris, har jeg forstått.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #101 på: 16. Juni 2011, 00:03 »
Men han har sagt at han ikke vil bort, han vil kjempe om plassen. Sånne folk er greie å ha som backup i troppen, for han kommer da sannsynligvis ikke til å klage over lite spilletid ;)
Du kan godt kjøpe meg til NUFC - jeg kommer ikke til å klage om jeg så blir satt på tribunen hver kamp. MEN er det en god nok grunn til å beholde en spiller?

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #102 på: 16. Juni 2011, 00:22 »
I Routledge sitt tilfelle? Ja. Han tjener vel ikke så sykt mye penger, jeg mener han har mer å vise frem enn det han har fått til. Jeg ønsker at vi beholder han som backup. En grei ving, som innehar en stor hurtighet. Vi trenger en tropp, ikke bare en 11'er. Synes vi godt kan beholde :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #103 på: 16. Juni 2011, 12:18 »
I Routledge sitt tilfelle? Ja. Han tjener vel ikke så sykt mye penger, jeg mener han har mer å vise frem enn det han har fått til. Jeg ønsker at vi beholder han som backup. En grei ving, som innehar en stor hurtighet. Vi trenger en tropp, ikke bare en 11'er. Synes vi godt kan beholde :)

Igrunn enig. Viste et par kamper her, særlig mot Wigan mener eg å huske, at han er en fin fyr å sette innpå sent i kamper mot slitne backer. Skal vi spille 4-2-3-1 neste sesong kommer han også til å passe bedre inn. Da får han i større grad spille på det han er best på, utfordre backen en mot en høgt i banen. Rout er ving, ikke høyre-midtbanespiller for dei som spiller FM :)

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #104 på: 05. Juli 2011, 18:51 »
Det er vel alltid nummer på treningstøyet? Sjelden at alle har riktig nummer, da.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa