20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Wayne Routledge  (Lest 19776 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Wayne Routledge
« Svar #75 på: 03. Mars 2011, 21:12 »
Slenge meg på den Joakim! Takk for jobben Wayne :)
Sett et par fine mål og slepne assist fra han i QPR-draten allerede. Blir spennende å se han i PL igjen neste sesong

nebur

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #76 på: 04. Mars 2011, 07:58 »
Hvorfor tror du det egentlig? Er ingenting ved vår transfer-policy som tilsier at vi skal kaste penger etter en såpass gammel og stagnert spiller som SWP.
Han er 29år gammel, står på talkSports at han vuderte en overgang til St.james park. Rask og god inleggsfot. Men greit nok, kommer til å forlange altfor mye i lønn

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #77 på: 04. Mars 2011, 09:12 »
Ryktene har vært der lenge. Men de er i ferd med å dabbe av. Hvilket tyder på at interessen nok ikke er den aller største.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #78 på: 04. April 2011, 22:32 »
Ser Rout fortsetter å gøre tingene sine bra i QPR! Puttet 2 i QPR`s 3-0 seier over Sheffield United..

Ser helst at vi holder på Rout, dersom vi ikke henter inn et par nye vinger til sommern!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #79 på: 04. April 2011, 22:34 »
Med en manager som har signalisert at han rett og slett ikke har trua på Rout, skal det vel ekstremt mye til for at han er Newcastlespiller come 1. september.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #80 på: 04. April 2011, 22:39 »
Det forundrar meg at ein så vanvittig god CCC-spelar kan bli så middelmådig i PL. Jovisst er mannen kjeksaktig fysisk, men har følelsen av at sjølvtillit over tid kan vere det som får han til å prestere også i den øverste ligaen.

Er i alle fall meir sikker på at han er for god for CCC, enn eg er sikker på at han er for dårlig for PL. Når det gjeld Routledge i United, er det vel som Kristoffer seier; løp kjørt. Håpar vi ikkje angrar på det når Routledge evt skal spele PL under Warnock til neste sesong.

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #81 på: 04. April 2011, 22:41 »
Haha, du har vel kanskje et poeng der!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #82 på: 04. April 2011, 22:42 »
Jeg tror også at Routledge kan bedre i PL enn han fikk vist hos oss. Hadde ei okei åpning under Hughton før han led under sviktende tillit både under Hughton og ikke minst under Pardew. Viste i CCC i vel så stor grad som Jonas at han er i stand til å assistere også. For all del ikke dra den konklusjonen at jeg syns han er bedre enn Jonas nå, forresten ;)
Tror uansett at QPR da kan være en fin klubb om han får den samme rollen i laget neste sesong. Jeg håper han i større grad klarer stabilisere seg på PL-nivå da, for jeg liker ham som spiller.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

nikman@SJP

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #83 på: 05. April 2011, 00:48 »
Han var den eneste spilleren i Newcastletrøya som viste nivå da vi spilte på old trafford i august. Er ikke et sekund i tvil på at vi brukte han feil. Om NUFC og QPR spiller i samme divisjon neste sesong er jeg overbevist om at han kommer til å ta en N'zogbia!
Gan canny doon Toon!

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #84 på: 05. April 2011, 00:53 »
Men det er jo ikke første gang Rout spiller i PL. Han har jo vært i mange klubber uten helt å lykkes dessverre.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #85 på: 05. April 2011, 01:07 »
Han var den eneste spilleren i Newcastletrøya som viste nivå da vi spilte på old trafford i august. Er ikke et sekund i tvil på at vi brukte han feil. Om NUFC og QPR spiller i samme divisjon neste sesong er jeg overbevist om at han kommer til å ta en N'zogbia!

Den er jeg ikke helt med på. Routledge gjorde en okei kamp der, men det var flere som sto fram mer enn han i den kampen.

Routledge mangler en del kvalitet på å prege Premier League. Både taktisk og teknisk så har han svakheter, og han har i tillegg en tendens til å bli borte i store perioder av kamper.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #86 på: 05. April 2011, 09:19 »
Routledge har vist hos flere klubber at han ikke behersker PL. Det er flere spillere som kan glitre i Championship men som dessverre faller gjennom i PL. Routledge er rask og bevegelig. Han gjør ting derimot for vanskelig og er ikke i stand til å utnytte sine sterke sider. Dribler når han ikke skal drible, venter for lenge med å sentre, og ikke minst er innleggene hans ubrukelige. Til hans forsvar har vi ikke hatt en midtbane som er flink nok til å hjelpe vingene: dvs møte og invitere til trekantspill. Våre kanter og backer har i stor grad måtte finne på ting sammen for å komme rundt på kant, uten støtte fra midtbanen.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #87 på: 06. April 2011, 13:53 »
Vist han forsvinner til QPR, hvor mye kan vi få for han? Kostet vel rundt £1,5 mill.
Jeg er for et salg og kansje £3-4 mill.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #88 på: 06. April 2011, 18:01 »
Aldri i verden om vi får £3-4mill for han. £2mill maks.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #89 på: 06. April 2011, 18:10 »
Sentanta skrev vel i dag om permanent overgang verdt 1,5 mill?