20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - Crystal Palace (27.januar 20:45)  (Lest 37716 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Crystal Palace (27.januar 20:45)
« Svar #225 på: 28. Jan. 2010, 08:33 »
Noen som har link til målene?
Uansett en fin ting og våkne opp til seier og på toppen av det hele, en ny spiller som topper det med og bli dagens mann.

For en strålende morgen.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #226 på: 28. Jan. 2010, 09:50 »
Herlig med seier, selv om den ikke var fortjent. Ironisk dette. I de siste hjemmekampene har vi spilt flott fotball men bare fått med oss 1 poeng. Nå var det 3 poeng og rævafotball.
Palace er gode på bortebane, kun 4. tapet i år. Likevel håpte jeg at vi skulle vinne mer overbevisende enn hva vi gjorde. 

Den midtbanen vi starter med for tiden holder uansett ikke mål. Guthrie liker seg ikke på kant, og Smith/Nolan er jo ikke akkurat de raskeste eller de mest bevegelige.  Hvis vi stiller med Guhtrie sentralt neste kamp, med Routledge på høyresiden tror jeg at behovet for Smith reduseres. Da får vi trykk og fart både i midten, på begge kantene og på topp. Da vil strekke både midtbanen og forsvaret til motstanderen.

En seier vil da komme av at vi gang på gang er i angrep og hindrer rett og slett motstanderen i å komme høyre på banen (litt som i gode gamle dager med Ginola, Asprillia etc) i stedet for nå, der vi spiller dårlig og ender automatisk med å ri på en 1-0 ledelse.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #227 på: 28. Jan. 2010, 11:21 »
Bob Moncur mente også at Harper var best denne kampen, selv om han også var imponert over Williamson og Enrique før han ble skadd.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #228 på: 28. Jan. 2010, 16:33 »
Har nettopp sett noen av høydepunktene fra kampen, og jeg vet ikke om det er blitt nevnt eller ikke her. Uansett....dagens matchvinner for Newcastle er uten et snev av tvil Steve Harper. Den ene redningen han gjør på en flikk fra en fri Palace spiller(ambrose muligens) på 8-9 meter helt nede i hjørnet som han slår i stolpen og ut er helt fantastisk. Applaus!

Hvor så du høydepunktene?
Andreas Martins

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #229 på: 28. Jan. 2010, 17:34 »
Har nettopp sett noen av høydepunktene fra kampen, og jeg vet ikke om det er blitt nevnt eller ikke her. Uansett....dagens matchvinner for Newcastle er uten et snev av tvil Steve Harper. Den ene redningen han gjør på en flikk fra en fri Palace spiller(ambrose muligens) på 8-9 meter helt nede i hjørnet som han slår i stolpen og ut er helt fantastisk. Applaus!

Den situasjonen du nevner er jeg helt enig i. Nesten utrolig. Ellers er det lovende at Williamson spilte bra, Routledge hadde assist og Ranger scoret. :)

Så får vi håpe at ting ikke er for alvorlig med Jonas, Løven og spesielt Enrique.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #230 på: 29. Jan. 2010, 19:31 »
Jeg satt ringside på kampen, og ble sykt imponert over Routledge. For en fart og teknikk. Hærlig innstilling virker det som:)

PS. Hadde meg en liten fest med Palace supporterne på hotellet etterpå. Fin gjeng. Synes litt synd på de med poengtrekket.
Who else...... Alan Shearer

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #231 på: 30. Jan. 2010, 18:42 »
Link til høydepunktene, noen?

Det burde vært en egen highlight-tråd her!

Her, forresten:

http://www.skysports.com/video/inline/0,26691,16497_5891458,00.html

Får aldri opp videoene på skysports,drittside
« Siste redigering: 30. Jan. 2010, 18:52 av Tommy Sten »
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #232 på: 30. Jan. 2010, 20:12 »
Du får ikke opp høydepunktene på Skysports fordi de ikke har rettigheter til å vise det i Norge.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #233 på: 31. Jan. 2010, 16:29 »
Et lite spørsmål utenfor kampen. Hvordan laster du ned filmen fra nufc.co.uk?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #234 på: 31. Jan. 2010, 16:39 »
Et lite spørsmål utenfor kampen. Hvordan laster du ned filmen fra nufc.co.uk?

Jeg får en knapp opp ved siden av vinduet der de spør om jeg vil laste ned..Får ikke du den opp?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #235 på: 31. Jan. 2010, 19:56 »
Ahh, okei! Bare ikke lagt merke til da sikkert. Forøvrig må du uansett ha NUFC TV for å se den nedlasta filmen fant jeg ut :)

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #236 på: 31. Jan. 2010, 20:00 »
Ahh, okei! Bare ikke lagt merke til da sikkert. Forøvrig må du uansett ha NUFC TV for å se den nedlasta filmen fant jeg ut :)

Jeg fryktet for det jeg også. Men du åpnet den i Winamp eller Windows Media Player? Fungerer ikke på VLC som jeg nevnte..   Jeg fikk spilt den av i Winamp, ennå jeg ikke hadde logget meg inn med noe castlekonto der.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #237 på: 31. Jan. 2010, 20:01 »
Åpna i WMP ja!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #238 på: 01. Feb. 2010, 09:54 »
Nufc-worlds høydepunkter fra kampen :

http://hotfile.com/dl/26659152/d1d0249/ncvscp.rar.html

Denne fila er i avi-format. Så alle skal klare å spille den av, uansett om dere har abonnement eller ikke.

Intet passord

Legger ut høydepunktene fra Leicesterkampen i løpet av dagen.

Gir dere meg en lyd om fila fungerer?
« Siste redigering: 01. Feb. 2010, 11:08 av InspectorC »

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #239 på: 01. Feb. 2010, 10:59 »
Takk InspectorC :)