20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - Crystal Palace (27.januar 20:45)  (Lest 37318 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Christian

• Gjest
Newcastle United - Crystal Palace (27.januar 20:45)
« på: 24. Jan. 2010, 12:29 »

Arena: St.James Park
Dato: 27.januar 20:45

TV-Kanal: Ingen
Norsk supporterside: http://crystalpalace.no/news.php
Wikipedia om klubben: http://no.wikipedia.org/wiki/Crystal_Palace_FC

Trykk her for oppdatert tabell.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Crystal Palace (27.januar 20:45)
« Svar #1 på: 24. Jan. 2010, 12:33 »
Simpson og S.Taylor er skadet, mens R.Taylor er suspendert. Blir spennende å se hvordan Hughton setter sammen forsvaret til denne kampen. Crystal Palace er uten tap på 6 kamper, og spilte senest i går 2-2 borte mot Wolves i FA-cupen.

Mariusen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2 på: 24. Jan. 2010, 16:12 »
Dette er faktisk en meget viktig kamp, vi må strengt tatt ta 3 poeng på Onsdag. Og jeg har troen på at vi snart finner tilbake til godformen vi hadde en periode før jul.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 24. Jan. 2010, 16:29 »
Kem faen skal vi bruke på høyreback når Saylor, Raylor, Simpson og Geremi er utilgjengelig?! Får vel håpe på at småguttelaget ikke spiller kamp på onsdag  ::)

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 24. Jan. 2010, 16:35 »
Butt har såpass mye rutine at han skulle ikke ha noe problemer med å kunne "stå" høyreback en kamp eller to. Ellers er Tavernier sikkert et alternativ, spilte i den posisjonen mot Peterborough i Carling cup..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 24. Jan. 2010, 16:42 »
For å si det sånn: Jeg er ikke særlig interessert i å se Butt "stå" back i en kamp hvor Victor Moses er kant på motstanderlaget! :P

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 24. Jan. 2010, 17:04 »
For å si det sånn: Jeg er ikke særlig interessert i å se Butt "stå" back i en kamp hvor Victor Moses er kant på motstanderlaget! :P

Uff  :P Tavernier håper eg på om ingen av seniorbackene blir klar.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 24. Jan. 2010, 17:51 »
Kan jo eventuelt flytte ned Guthrie, og sette inn Pancrate fra start. Vi blir ikke fullt så farlig fremover, men vi får en disiplinert og hardtarbeidende mann inn på høyrebacken. Kadar og Colo i midtforsvaret. Eventuelt kan jo venstreback Ben Tozer gå inn på høyrebacken. Men han er til gjengjeld særdeles urutinert. Butt er i mine øyne et dårlig alternativ. Han er svært lite bevegelig, tregere enn Geremi (og det er en stor prestasjon), way over the hill og har generelt dårlige pasninger og crossballer. Da må man eventuelt flytte Kadar ut på backen og sette Butt inn sammen Colo.

Vi har mange muligheter, men ingen av dem er i nærheten av å være gode nok til en så viktig kamp. Det er bare å sette seg ned på knær og be til høyere makter om at Simpson kan spille.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 25. Jan. 2010, 06:48 »
Når er Barton tilbake? Hadde faktisk vore bra for oss å hatt han no, utruleg men sant.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 25. Jan. 2010, 09:23 »
Viktig at vi finne tilbake vinnerformen nå...
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 25. Jan. 2010, 11:30 »

Er bare å spille smart det, det har Butt forutsetninger for å klare. Være tett oppi han og ikke la han få for mye rom å løpe i. Butt er en god førsteforsvarer, så jeg er egentlig ikke så veldig bekymra. Hadde vært værre om vi hadde satt ned f.eks Danny Guthrie der, selv om han er både raskere og bedre offensivt. Alan Smith tror jeg også hadde takla den rollen greit.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 25. Jan. 2010, 12:34 »

Er bare å spille smart det, det har Butt forutsetninger for å klare. Være tett oppi han og ikke la han få for mye rom å løpe i. Butt er en god førsteforsvarer, så jeg er egentlig ikke så veldig bekymra. Hadde vært værre om vi hadde satt ned f.eks Danny Guthrie der, selv om han er både raskere og bedre offensivt. Alan Smith tror jeg også hadde takla den rollen greit.

Jada, eller så kan vi jo satse på at vi signerer Messi i løpet av dagen og på den måten satse på å vinne med hockeyresultat...... ::)

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 25. Jan. 2010, 13:17 »

Jada, eller så kan vi jo satse på at vi signerer Messi i løpet av dagen og på den måten satse på å vinne med hockeyresultat...... ::)

Hohohohohohohohoho

Vent å se! Å spille back er det "enkleste" i fotball, jeg har full tro på at Nicky Butt kan klare en kamp der. Det er tross alt ikke så vanskelig hvis man hele tiden er nøye på hvor man plasserer seg, og samtidig som man har de rette avstandene i laget. Da vil ikke motstanderen få mye rom, og vi vil ha menn i sikring. Jeg ser problemet når det gjelder overganger hvor det blir mye rom og det kan oppstå løpsdueller, men da gjelder det bare å ta ut dybde tidlig hvis man har farta til Butt. Så skal det også være en stopper i sikring, og da er det ikke så lett å bryte gjennom å score.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #13 på: 25. Jan. 2010, 17:28 »
Enig med deg Kyrre.
Selv om jeg absolutt ikke ønsker at Butt, eller en annen spiller som ikke er hback, skal spille hback, er det ikke den vanskeligste posisjonen å bekle.
Hvis han bruker hodet sitt, posisjonerer seg riktig i forhold til leddet sitt og tar ut vingen sin ved å senke farten hans, kan nok Butt klare seg gjennom en kamp på backen.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #14 på: 25. Jan. 2010, 18:29 »
Coloccini kan vel bekle høyrebackrollen, men da må vi vel til gjengjeld bruke Kadar og Tozer (eller noe) i midtforsvaret. Spennende.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa