20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Danny Simpson  (Lest 93228 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Danny Simpson
« Svar #495 på: 04. Feb. 2013, 14:17 »
Viktig å sette ting på spissen, men ingen fortjener sammenlignes med Ranger nei -_-

Milburn

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #496 på: 04. Feb. 2013, 17:42 »
Jeg bor i England, og kan fint bekrefte at terskelen for vold er litt lavere enn i lille Norge. Dette er vel tilfellet av en cocky engelskmann som sikkert har fått høre noen gloser i Manchester, og i alkoholrus kommet i bråk. Ikke akkurat noe jeg reagerer så veldig på som et engangstilfelle.

Dessuten mener jeg at Simpson har sett sine siste dager i klubben når vi får Ryan Taylor tilbake, så får satse på at han blir solgt til Wigan eller lignende.
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #497 på: 04. Feb. 2013, 18:31 »
Folk er svin som filmer og selger dette til media. #Englishtrailerthrash. Fy Faen...
Who else...... Alan Shearer

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #499 på: 04. Feb. 2013, 23:12 »
Egentlig helt fair hvis Simpson gjorde det. Newcastle henta to backer i januar, og han har 6mnd igjen på kontrakta. Helt ute av laget og vil vel knapt kapre en plass på benken til Pardew fremover. Odemwingie derimot hadde 18mnd igjen på kontrakta, han har spilt mye denne sesongen og Clarke hadde han nok med i planene videre.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #500 på: 05. Feb. 2013, 00:12 »
Danny Simpson fight ( knocked out bleeding ) street brawl

Wow, shit. Ser rimelig ferdig ut der han ligger og blør...

At (britiske) fotballspillere er idioter på byen er jo ikke akkurat noe nytt da. Og jeg aner ikke hva som har skjedd i dette tilfellet, men mine mange byturer i forskjellige land har i hvert fall lært meg èn ting: om du er en fyr som prøver å ha en småhyggelig tone selv til retards som er fremme med slåsshansken, så ender man som regel ikke opp med blåveis.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #501 på: 05. Feb. 2013, 06:41 »
Ser ingen problem med det eg heller altså ;) Berre kallet han Odemwinge, ref overskriften i artikkelen ;)

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #502 på: 05. Feb. 2013, 09:17 »
Danny Simpson fight ( knocked out bleeding ) street brawl

Wow, shit. Ser rimelig ferdig ut der han ligger og blør...

At (britiske) fotballspillere er idioter på byen er jo ikke akkurat noe nytt da. Og jeg aner ikke hva som har skjedd i dette tilfellet, men mine mange byturer i forskjellige land har i hvert fall lært meg èn ting: om du er en fyr som prøver å ha en småhyggelig tone selv til retards som er fremme med slåsshansken, så ender man som regel ikke opp med blåveis.

This! Vil man ha bråk, så får man det. Vil man ikke ha, så er det overraskende lett å unngå.
Slike "kjendiser" løper nok en større risiko da.

En kamerat av meg var i London på Arsenal kamp, og møtte Theo Walcott på byen etterpå, på dassen. Kompisen min sa "great game" eller noe slikt, og Theo responderer "fuck off" mens han snur seg og pisser på golvet og på skoen til kompisen min. Det endte med at Theo ble kastet ut...
Tror nok mange er rimelig høye på seg selv, og det er vel det ryktene sier om Dannyboy også.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #503 på: 05. Feb. 2013, 17:58 »

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #504 på: 05. Feb. 2013, 18:03 »
Kompisen min sa "great game" eller noe slikt, og Theo responderer "fuck off"

LOL
Same old Shearer, always scoring!

wiigen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #505 på: 20. Mai 2013, 16:30 »
Danny Simpson ‏@dannysimpson

U will always have a place in my heart. Iv loved every minute of it from day 1.. So once again Thank You #nufc #toonarmy
he shagged your lass, taylor shagged your lass

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #506 på: 20. Mai 2013, 20:18 »
Takk for alt Danny. Spesielt alle redningene på streken!
Winning isn't everything, it's the only thing!

Milburn

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #507 på: 20. Mai 2013, 22:38 »
Spilt relativt greit i år, men føler ikke  :grine: over at han drar. Men takk for bidraget.

Off topic så møtte jeg Taarabt på byn i London i fjor, slo av en prat og han var veldig hyggelig. Så alle er ikke som de fremstår, selv om jeg tror engelske spillere er mer cocky enn andre nasjonaliteter.
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #508 på: 20. Mai 2013, 23:09 »
Ga alltid 100% og du visste hva du fikk. Takk for hjelpen og lykke til videre Simmo!

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #509 på: 21. Mai 2013, 00:10 »
Å si at Danny alltid ga 100% er vel å ta litt kjempehardt i. Men for all del. Adjø, Simmo!