20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Danny Simpson  (Lest 93248 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Danny Simpson
« Svar #480 på: 23. Jan. 2013, 15:14 »
Wigan ønsker seg Danny Simpson. (Scott Wilson - Twitter)

Greit å beholde han ut sesongen, men hvis vi får penger for han så kjør på. Men da må Tavernier kunne steppe inn hvis det trengs.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #481 på: 23. Jan. 2013, 15:51 »
Raylor nærmer seg vel full trening snart da?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Skogis

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #482 på: 23. Jan. 2013, 18:41 »
Wigan ønsker seg Danny Simpson. (Scott Wilson - Twitter)

Greit å beholde han ut sesongen, men hvis vi får penger for han så kjør på. Men da må Tavernier kunne steppe inn hvis det trengs.

Synst faktisk det e heilt greit å la han gå nå som Haidara nærme seg, då har me grei dekning på backplass. Håper me har sett det siste til Simpson i Newcastle-drakt, tar han imot med åpne armer viss han komme te St James iført bortelaget sin drakt. :)
« Siste redigering: 23. Jan. 2013, 18:43 av Skogis »

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #483 på: 23. Jan. 2013, 21:26 »
Raylor nærmer seg vel full trening snart da?
Han sa så på Twitter, så han kan kanskje være tilbake i slutten av februar eller tidlig mars.

Hvis Wigan kommer med et okey bud, så vil det være idioti å ikke selge Simpson. Mannen er tross alt bosman etter sesongen.

Dessuten, om Haidara kommer inn nå, så kan Santon steppe inn på høyre, om noe skulle skje med Debuchy. Og i tillegg har vi Tavernier. Så hvis vi får penger for Simpson er det direkte tåpelig å si nei.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #484 på: 23. Jan. 2013, 21:38 »
Enig. Nå er det bare å kvitte seg me'n.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #485 på: 04. Feb. 2013, 08:30 »
Danny Simpson fight ( knocked out bleeding ) street brawl

Nei.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #486 på: 04. Feb. 2013, 08:48 »
Hovedoppslag på "The Sun" selvfølgelig!   :lol:
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #487 på: 04. Feb. 2013, 08:49 »
Herregud. Eg må sei at eg reagerar på at slikt havnar på youtube og er sjokkert øve kva folk skrive om slikt.  Tilbakeståande folk som desverre er eit godt eksempel på kor samfunnet tek vegen... *oppgitt*.
Det der var ikkje noko moro å sjå.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #488 på: 04. Feb. 2013, 08:57 »
Wtf, hvorfor har vi så mange inkompetente spillere?

Hvorfor kunne ikke alle vært like prektige og flotte som vår franske brigade?

Dette er det Karl Rudolf får fra sine "engelskmenn"...

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #489 på: 04. Feb. 2013, 09:00 »
 :ler:
Nei.

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #490 på: 04. Feb. 2013, 09:23 »
men, faen da. Noen som vet om han hadde gjort seg "fortjent" til å få en på kjeften, eller om han bare var drita og trynte i asfalten?

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #491 på: 04. Feb. 2013, 09:24 »
Herregud. Eg må sei at eg reagerar på at slikt havnar på youtube og er sjokkert øve kva folk skrive om slikt.  Tilbakeståande folk som desverre er eit godt eksempel på kor samfunnet tek vegen... *oppgitt*.
Det der var ikkje noko moro å sjå.

Helt enig.

Selv om han ikke er mest likt blandt fansen så er dette lite hyggelig å se på.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #492 på: 04. Feb. 2013, 09:41 »
men, faen da. Noen som vet om han hadde gjort seg "fortjent" til å få en på kjeften, eller om han bare var drita og trynte i asfalten?

Om man skal tro på TheSun hadde Simpson slått ned en 40-50 år gammel fyr etter litt knuffing i matkøen, før han valgte og forlate stedet. Etter at han hadde satt seg i taxien kom en dørvakt og dro han ut, før han slo han ned.

Om det stemmer at Simpson faktisk slo ned noen først får han særs lite sympati fra meg, gitt. Da er han en enda større idiot enn jeg trodde han var, men satser på at det er tull og at han ikke hadde gjort noe som helst.
Nei.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #493 på: 04. Feb. 2013, 10:21 »

Om man skal tro på TheSun hadde Simpson slått ned en 40-50 år gammel fyr etter litt knuffing i matkøen, før han valgte og forlate stedet. Etter at han hadde satt seg i taxien kom en dørvakt og dro han ut, før han slo han ned.

Om det stemmer at Simpson faktisk slo ned noen først får han særs lite sympati fra meg, gitt. Da er han en enda større idiot enn jeg trodde han var, men satser på at det er tull og at han ikke hadde gjort noe som helst.

Satser på det er tull.

Men han og Ranger virker kapable til det meste.

Flotte unge engelskmenn vi bør bygge laget opp rundt :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #494 på: 04. Feb. 2013, 13:45 »
Ganske drøyt for meg å sammenligne han med Ranger - alt han har gjort tidligere av kriminelle ting er råkjøring - hvilket er noe han dessverre bare er en av mange fotballspillere som har blitt tatt for.

I en liten bisetning kan jeg si at jeg misunner ikke fotballspillere all dritten de nok får høre ute på byen. Enkel tilgang til kos, ja - men han får nok høre nok dritt ute på byen. Ikke at det eventuelt forsvarer det dersom Simpson slo ned han fyren i forkant, men han er da et menneske, han også.