20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Danny Simpson  (Lest 93252 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Danny Simpson
« Svar #450 på: 19. Aug. 2012, 02:39 »
Uansett, dårlig kamp av Simpson i dag synes jeg, selv i hans målestokk...

+1

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #451 på: 19. Aug. 2012, 16:34 »
 :besty:

Peter

• Gjest

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #453 på: 25. Sep. 2012, 14:29 »
Det er jo heller ukult. Oh, well.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #454 på: 25. Sep. 2012, 20:57 »
Haha. Når ble Danny Simpson så dårlig at vi ikke vil ha han tilbake? Jeg synes faktisk det er å foretrekke foran både Anita og Perch.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #455 på: 25. Sep. 2012, 22:32 »
Nja. Syns vel faktisk begge de to har prestert ganske greit de siste par kampene på høyrebacken. Så føler vel ikke at han skal spasere tilbake. Når det er sagt er det jo selvfølgelig veldig fint å ha ham tilbake - og vil vel tro han før eller senere er å se på laget uansett.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #456 på: 25. Sep. 2012, 22:49 »
Føler vi får et nytt register å spille på når Anita har vært høyreback. Blir jo skremt hver gang jeg ser et bra innlegg fra den kanten.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #457 på: 26. Sep. 2012, 08:06 »
Eg tykkjer Anita har vore heilt middels på midten og bra på backplass. Med Perch tykkjer eg det er omvendt. Det er no ein gong slik at med Simpson so veit me kva me får. Han har vore ganske stabil på høgreback øve lang tid. Kjempebra at han er tilbake frå skade og kan konkurrera mot Anita/Perch om hbackplassen.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #458 på: 26. Sep. 2012, 10:16 »
Nja. Syns vel faktisk begge de to har prestert ganske greit de siste par kampene på høyrebacken. Så føler vel ikke at han skal spasere tilbake. Når det er sagt er det jo selvfølgelig veldig fint å ha ham tilbake - og vil vel tro han før eller senere er å se på laget uansett.
Han skal selvsagt ikke spasere rett inn på laget. Det er ikke det jeg sier. Men jeg synes Simpson er en bedre høyreback enn begge de to andre, og derfor er det veldig godt å ha han tilbake.

Skjæren

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #459 på: 26. Sep. 2012, 12:31 »
Han skal selvsagt ikke spasere rett inn på laget. Det er ikke det jeg sier. Men jeg synes Simpson er en bedre høyreback enn begge de to andre, og derfor er det veldig godt å ha han tilbake.
Mine tanker er at det blir godt å ha han tilbake, men mest på grunn av bredde han tilfører, og han er ett solid alternativ til å starte på høyrebacken. Men for meg er det ingen automatikk i at han hverken skal spasere inn på laget(som du også påpeker) eller at han på sikt skal ha plassen på fast basis. Men jatakk til alle skadefrie spillere som vi vet kan gjøre en god nok jobb!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #460 på: 15. Nov. 2012, 20:12 »
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/4645139/tulisa-secret-romance-with-danny-simpson.html

Danny-boy scorer bra andre plasser enn på fotballbana, det skal han ha!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #461 på: 16. Nov. 2012, 08:35 »
Trudde han var ilag med ei eg og nettopp hadde fått unge?

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #462 på: 16. Nov. 2012, 09:06 »
Trudde han var ilag med ei eg og nettopp hadde fått unge?

Han er en tøs

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #463 på: 16. Nov. 2012, 12:50 »
http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2233744/Tulisa-Contostavlos-branded-homewrecker-pregnant-girlfriend-football-star-Danny-Simpson.html

Ser visst ut til at Simmo har en unge nummer to på gang, med en dame som han ifølge henne selv har hatt "et stabilt forhold" til de siste to årene, og at Tulisa nå ødelegger dette. Har sett ham noen ganger på byen de seneste månedene, og han har ikke sett veldig ut til å være i et seriøst forhold  :fisk:

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #464 på: 16. Nov. 2012, 13:14 »
?Danny is an absolute player ? girls love him. All footballers do well but he does stupidly well.
 :lol: :thumbu:

Og med Jon87s link rett over her, så ser dette sitatet ut til å stemme meget godt på vår godeste Simmo.
« Siste redigering: 16. Nov. 2012, 13:19 av Joakim »