20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Danny Simpson  (Lest 93660 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Danny Simpson
« Svar #390 på: 27. Feb. 2012, 12:29 »
Om det er på 5. eller 10.ende plass, er likegyldig

Jeg ser ikke mye stein på stein her. Vi har gått bakover. Og jeg tror på sikt vi tjener mer på å spille som swansea og Norwich. Jeg har vært kritisk til spillet hele sesongen og har klaget på det, og har sagt at dette kommer til å bite oss i ræva.

Nå har vi 17 poeng på de siste 15 kampene,. og du maler videre på hvordan vi utvikler oss bygger stein på stein.

17 poeng på 15 kamper Igrinde. Det er solid nedrykksform, og en bedre refleksjon rundt fotballen vi spiller.
Du, som mange andre  - ser dere blinde på en monsterflaksete innledning på sesongen de første 10-12 kampene.

Våkn opp og hell deg en sterk kopp kaffe.

:gp:

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #391 på: 13. Mars 2012, 14:32 »
Virker som Danny Simpson har deaktivert kontoen på Twitter som følge av massiv kritikk og mishagsytringer fra Newcastle-fans. Det synes jeg i så fall er forkastelig. Det er greit å kritisere, men det bør foregå i verdige former og ikke ved verbale angrep. Finnes alltid idioter på Twitter. De er ikke til å komme utenom.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #392 på: 13. Mars 2012, 16:24 »
Har sett flere latterlige tweets til Simmo - så kan jo fint skjønne at han ikke gidda mer.
« Siste redigering: 13. Mars 2012, 16:53 av Kristoffer »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #393 på: 13. Mars 2012, 20:16 »
Jeg har ved flere anledninger sett - i særdeleshet Simmo - bli hudflettet på twitter etter å ha gjort én eneste feil i én enkelt kamp, eller hvis han har hatt en litt svak kamp. Jeg har dessverre også sett noen av "våre" gjøre det samme ved en og annen sjelden anledning. Det synes jeg er en forbanna uting! Man skal ha respekt for andre mennesker - også fotballspillere. Og forståelse for at de kan gjøre feil en gang iblant. Det er selvfølgelig en grunn til at det er de - og ikke vi - som får betalt for å gjøre det de liker aller aller best, å spille fotball med gode venner. Men det gir oss ikke automatisk rett til å hudflette dem for hver eneste feil de gjør.

Det vil alltid være idioter på åpne fora som Twitter. Ja, det er idioter på dette forumet også. En god del av dem (sannsynligvis meg selv inkludert :P), for å si som sant. Men i Danny Simpsons tilfelle har det vært VELDIG mange av de idiotene, og de kan være nokså dominerende hvis han gjør en matchavgjørende feil. Så jeg forstår Simmo veldig godt. Og håper han kommer raskt tilbake.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Simmi

• Gjest
« Svar #394 på: 13. Mars 2012, 21:04 »
Vi har jo en høyst respektert bruker her som har vært ivrig med å slenge dritt... Forkastelig!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #395 på: 13. Mars 2012, 21:08 »
Slenge drit til Simmo på twitter?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Christian

• Gjest
« Svar #396 på: 13. Mars 2012, 21:21 »
Ranger får også køyrt seg ofte. Ny runde idag mot Ranger.

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #397 på: 13. Mars 2012, 21:27 »
Vi har jo en høyst respektert bruker her som har vært ivrig med å slenge dritt... Forkastelig!

Det er forskjell på å be Simpson konsentrere seg om fotball når han skriver at han prøver å nå 100.000 følgere på Twitter etter en elendig forestilling, enn for eksempel å skrive you fucking useless cunt eller get the fuck out of our club. Det er vel ingen her inne som har skrevet noe sånt..?

Simmi

• Gjest
« Svar #398 på: 13. Mars 2012, 21:58 »
helt sikker på at det har vært mye verre enn konsentrer deg om fotball... uten at jeg kan kan legge fram bevis på noen måte.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #399 på: 19. Mars 2012, 15:10 »
Ser Pardew på denne mannen som en nøkkelspiller, eller blir han bare brukt i mangel på alternativer?

Han har startet alle kamper til nå og har et kontraktforslag liggenede klart på bordet forran seg.

Vi vet jo alle at kanskje forsvaret er vårt svakeste ledd og Simpson er etter min mening en av grunnene til dette.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #400 på: 19. Mars 2012, 15:50 »
Skal me sikta høgare enn ein 7. eller 8. plass so treng me forsterkning her. Evt om ein kjøper inn på venstreback og flyttar Santon på høgre. Må då nemna at eg er lite imponert øve Santon sine defansive eigenskapar, då dei totalt sett til no har vist seg dårlegare enn Simpson og Raylor. Bortsett ifrå eit par kampar der han viste tendensar. Har fortsatt trua.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #401 på: 19. Mars 2012, 15:59 »
Det første leddet i å forsterke forsvaret vårt vil jo ikke være å kvitte oss med spillere. Derfor håper jeg Danny Simpson skriver under på ny kontrakt. Det er klart at Simpson ikke er god nok til å forsvare en plass i start 11 på et topp 6-lag, men han er en veldig fin spiller å ha i stallen. Det er soleklart at vi trenger forsterkninger på backplass, men ettersom at simpson har vært brukbar er det andre ting som har blitt prioritert. Vi har ingen gode alternativer på høyrebacken og da blir det Danny Simpson som får spille. For simpson har jo dette vært perfekt, men han skjønner nok selv at han kommer til å slite med å sikre seg fast plass i laget dersom vi forsterker, og det er nok derfor han er nølende med å skrive under på ny kontrakt. Pardew skulle nok helst ønsket å spille med noen andre, men i mangel på alternativer er Simpson enn så lenge beste løsning.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #402 på: 19. Mars 2012, 16:34 »
Han og Williamson er rota til mangelen på det spillet vi såg tidligere i sesongen. Dei to ilag på samme side er rett og slett for dårlig offensivt. Med Tayls der hadde vi en stopper som kunne ta ballen med seg opp i midtbaneleddet.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #403 på: 19. Mars 2012, 17:54 »
Ja, jeg merker jeg nesten håper han ikke godtar kontraktforslagene å vi MÅ til innkjøp av nye backer fort :)

AndersHenr

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #404 på: 04. April 2012, 00:19 »
Ja, jeg merker jeg nesten håper han ikke godtar kontraktforslagene å vi MÅ til innkjøp av nye backer fort :)

hvorfor må vi det? simpson er jo storslagen, og santon er et supert talent! også har vi taylor som kan såille begge sidene+travernier i backup. det du sier er uhørt!  :thumbd: