20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Danny Simpson  (Lest 93256 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Danny Simpson
« Svar #375 på: 27. Feb. 2012, 00:43 »
Meget bra artikkel som ser på statsa til Simpson og sammenligner dem med Santon. I tillegg blir de sammenlignet med Richards, Walker, Johnson. Har troen på at Santon kan bli en klasseback med tiden :)
Simpson bør bli 2.valg neste sesong eller solgt.

http://www.eplindex.com/10411/simpson-santon-compared-to-rivals-opta-stats.html

In fact, Davide Santon (84%) has the best pass completion rate from the Newcastle squad (Coloccini 83%).

:frenetisk:

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #376 på: 27. Feb. 2012, 07:14 »
Om det er på 5. eller 10.ende plass, er likegyldig

:lol:

Det viktigaste for meg er at me vinne ein tittel og kvalifisera oss for Europa. Det latterlegaste eg høyrer er når folk seier at dei heller vil sjå oss spela som Swansea(!!!) og liggja rundt 10-15 resten av historien enn at me skal utvikla oss som klubb og byggja stein på stein. Det var ikkje mange som klaga i første halvdel av sesongen, men med ein gong me har hatt ca 8 svake kampar på rad so er det snakk om at Pardew ikkje er rett mann. Og at ein heller vil liggja på 10.plass enn å kjempa om Europa. Eg tvilar på at fleirtalet er einig. For all del, eg og er veeeeldig skeptisk til formen vår no og spelet vårt. Det gjeld like mykje om ikkje meir spelarane som det gjelder Pardew. Bortsett frå den uendelege Hatem-sagaen kva er det Pardew har gjort feil i det siste. For meg ser det heller ut som alle spelarane nettopp har kome att frå ANC. Det er tafatt.

Totalt sett so har klubben teke mange steg framøve og kan me greie ein 7.plass so er det langt øve alle forventningar før sesongen.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #377 på: 27. Feb. 2012, 08:30 »

Det viktigaste for meg er at me vinne ein tittel og kvalifisera oss for Europa. Det latterlegaste eg høyrer er når folk seier at dei heller vil sjå oss spela som Swansea(!!!) og liggja rundt 10-15 resten av historien enn at me skal utvikla oss som klubb og byggja stein på stein. Det var ikkje mange som klaga i første halvdel av sesongen, men med ein gong me har hatt ca 8 svake kampar på rad so er det snakk om at Pardew ikkje er rett mann. Og at ein heller vil liggja på 10.plass enn å kjempa om Europa. Eg tvilar på at fleirtalet er einig. For all del, eg og er veeeeldig skeptisk til formen vår no og spelet vårt. Det gjeld like mykje om ikkje meir spelarane som det gjelder Pardew. Bortsett frå den uendelege Hatem-sagaen kva er det Pardew har gjort feil i det siste. For meg ser det heller ut som alle spelarane nettopp har kome att frå ANC. Det er tafatt.

Totalt sett so har klubben teke mange steg framøve og kan me greie ein 7.plass so er det langt øve alle forventningar før sesongen.

Jeg ser ikke mye stein på stein her. Vi har gått bakover. Og jeg tror på sikt vi tjener mer på å spille som swansea og Norwich. Jeg har vært kritisk til spillet hele sesongen og har klaget på det, og har sagt at dette kommer til å bite oss i ræva.

Nå har vi 17 poeng på de siste 15 kampene,. og du maler videre på hvordan vi utvikler oss bygger stein på stein.

17 poeng på 15 kamper Igrinde. Det er solid nedrykksform, og en bedre refleksjon rundt fotballen vi spiller.
Du, som mange andre  - ser dere blinde på en monsterflaksete innledning på sesongen de første 10-12 kampene.

Våkn opp og hell deg en sterk kopp kaffe.
If it has tits or wheels, count on problems!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #378 på: 27. Feb. 2012, 09:04 »
Sjekk kamptråden Newcastle-Wolves. Eg gidd ikkje føre same diskusjon to stadar :)

(3 koppar til no)

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #379 på: 27. Feb. 2012, 09:20 »
Da henter jeg meg en kopp til og skyter deg ned Igrinde  :fekte:

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #380 på: 27. Feb. 2012, 11:17 »

Jeg ser ikke mye stein på stein her. Vi har gått bakover. Og jeg tror på sikt vi tjener mer på å spille som swansea og Norwich. Jeg har vært kritisk til spillet hele sesongen og har klaget på det, og har sagt at dette kommer til å bite oss i ræva.

Nå har vi 17 poeng på de siste 15 kampene,. og du maler videre på hvordan vi utvikler oss bygger stein på stein.

17 poeng på 15 kamper Igrinde. Det er solid nedrykksform, og en bedre refleksjon rundt fotballen vi spiller.
Du, som mange andre  - ser dere blinde på en monsterflaksete innledning på sesongen de første 10-12 kampene.

Våkn opp og hell deg en sterk kopp kaffe.

???

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #381 på: 27. Feb. 2012, 11:21 »
De spiller bedre fotball enn oss, Norwich synes jeg er et herlig lag. Og alt dette med Championshipspillere?  ;)

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #382 på: 27. Feb. 2012, 11:42 »
 :spytt:

Christian

• Gjest
« Svar #383 på: 27. Feb. 2012, 11:49 »
Norwich er eit fint lag, og eg er ekstra svak for dei pga eg har ein onkel som er supporter av laget. (Og han er ein av grunnene til eg vart interessert i fotball)

Men å sei at Norwich spiller finere fotball enn oss, det er skivebom. Til og med eg, som håper at me kan spille litt finere fotball ser det.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #384 på: 27. Feb. 2012, 11:57 »
Litt finere fotball?  Vi spiller jo helt grusomt, og har gjort det de siste månedene.

Nesten så jeg lurer på om Cabaye og Tiote er skadet grunnet pådragelse av strekk i nakken etter å ha sett alle ballene som flyr over hodet på dem  ::p

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #385 på: 27. Feb. 2012, 12:03 »
Skal faktisk være bittelitt enig med flatline. I innledningen til sesonge spilte de meget offensiv fin fotball. Tror de kjørte på med 3 stoppere og to veldig offensive vingbacker i enkelte kamper. ( spilte slik hele CCC sesongen)?

Men de spiller ikke fisefin fotball konstant. Paul Lambert er vell muligens den som tilpasser taktikken etter motstanderen på best mulig vis. De har også et sammensveisa kollektiv som jobber hardt for hverandre.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #386 på: 27. Feb. 2012, 12:06 »
Konstant fisefin fotball er det ingen som spiller, utenom Arsenal i form. De er en nytelse å se på.
Og det er det ingen som etterspør heller, minst av alt meg.

En og annen kamp iblandt hadde vært ålreit da. Følelsene tar unektelig litt overhånd med toppet lag,  hjemme mot Wolves - og så få servert den shit sandwichen.

Kanskje jeg føler meg bedre til uka.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #387 på: 27. Feb. 2012, 12:24 »
Nesten så jeg lurer på om Cabaye og Tiote er skadet grunnet pådragelse av strekk i nakken etter å ha sett alle ballene som flyr over hodet på dem  ::p

Slutt å stjel frå andre. Du prøver og prøve men får det ikkje til. Det er fleire enn deg som leser engelske forum og kommentarfelt. :poke:

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #388 på: 27. Feb. 2012, 12:25 »
Kanskje jeg føler meg bedre til uka.

God betring!

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #389 på: 27. Feb. 2012, 12:27 »

Slutt å stjel frå andre. Du prøver og prøve men får det ikkje til. Det er fleire enn deg som leser engelske forum og kommentarfelt. :poke:

Det siste jeg prøver på er å imponere deg, så du kan ta det helt med ro Igrine.

Edit:
Fjernet unødvendig galle. Skjerpings! EK.
« Siste redigering: 27. Feb. 2012, 15:34 av ElvenKind »