20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Danny Simpson  (Lest 93344 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Danny Simpson
« Svar #360 på: 26. Feb. 2012, 22:04 »
Takk Geir!

Jeg er enig i at Simpson burde ut/skyves ned som andrevalg etter sesongen. Allikevel setter jeg faktisk stor pris på jobben han har gjort. Vi er der vi er takket være bl.a Simpson, ikke til tross for. Han har hatt noen gode kamper, mediokre kamper, og dårlige kamper. Akkurat som alle andre, bortsett fra Krul  :D

Gabby-diskusjon tar jeg ikke, da jeg antageligvis er helt alene om å ha de meningene :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #361 på: 26. Feb. 2012, 22:09 »
Det som er så fint med meninger er at man kan ha forskjellige av dem!
I mine øyne er Simpson knapt PL-standard. Han har måttet få hjelp av en ving hele sesongen, og leverer FREMDELES svake prestasjoner. Hvordan ville han ha sett ut i et lag der han ble bedt om å dekke posisjonen sin alene, slik mange vingbacker må?

Beklager, jeg står for utsagnet mitt: Fette elendig.

Alle bud over 3 millioner i sommer bør det rives hånden av.
If it has tits or wheels, count on problems!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #362 på: 26. Feb. 2012, 22:21 »
Greit nok, men alle som påstår at Ben Arfa SKAL starte kamper på høyrekant, sier jo at Obertan ikke hjelper nevneverdig bakover. Hvilken ving hjelper han da, når Jonas er på den andre siden?

Tror de fleste er enige om at Simpson må erstattes, men synes du er i overkant krass. Dog vant med det :)

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #363 på: 26. Feb. 2012, 22:25 »
Jeg driter i om han ikke hjelper til bakover, han er ving og bør starte i kraft av sine offensive kvaliteter.
Pardew er åpenbart uenig, og det er jo greit nok.

Jobbet Robert mye bakover? Jobber Nani mye bakover? Dritt lei av denne "frykten for motstanderlaget" som gjør at alt må forplante seg bakover i banen. Hva med å prøve å angripe litt.

Fotball is an easy game made complicated by those who dont have a clue.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #364 på: 26. Feb. 2012, 22:29 »
Men for faen Flatline, vi snakker om DANNY SIMPSON!
Jeg driter i om du driter i om Ben Arfa hjelper til bakover!

I mine øyne er Simpson knapt PL-standard. Han har måttet få hjelp av en ving hele sesongen,

Dette var det jeg siktet til!

Og ja, Ben Arfa er i teorien vår beste høyreving. Men som mange andre har påpekt før meg, spillerforståelsen skorter det litt på. Men jeg er absolutt for at han får spille seg inn, men han må ta vare på mulighetene sine. Det gjode han ikke i går.

Og nå; tilbake til Danny Simpson!

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #365 på: 26. Feb. 2012, 22:31 »
Han må ta vare på mulighetene sine mens andre spillere rusler rundt en hel sesong og suger pung. Double standards anyone.  Men back to Simpson:

Hva var det du lurte på igjen? Jo, selv med barnevakt hele sesongen har han vært elendig. Det er litt deprimerende.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #366 på: 26. Feb. 2012, 22:33 »
Satt og rev meg i håret over de dårlige innleggene hans i går. Helt fryktelige.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #367 på: 26. Feb. 2012, 22:40 »
Han må ta vare på mulighetene sine mens andre spillere rusler rundt en hel sesong og suger pung. Double standards anyone. 

På et generelt grunnlag er jeg selvfølgelig HELT enig med deg! Ulike faktorer spiller jo selvfølgelig inn, men hva man gjør på banen telle mest. Jeg også synes det er merkelig at HBA ikke får spille så mye, men det kan ha mye med at han ikke passer så godt inn i den formasjonen Pardew helst vil ha. Og vennligst ikke bare kom med det "hoofball"-utrykket ditt nå...

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #368 på: 26. Feb. 2012, 22:48 »
Hvorfor er det så støtende? Det er jo det vi gjør? Kan godt kalle det "Crossball" hvis det høres bedre ut, men jeg kommenterer bare det jeg ser. Dette er ikke noe bedre enn det Fat Sam kokte opp, og han hadde ihvertfall baller til å kalle det det det var.

Vi har slitt lenge spillemessig nå, bortsett fra Man U kampen.  Hvor lenge kan man leve på å jobbe hardt og redde baller på streken? Ikke igjennom en hel sesong, har det vist seg.

Vi trenger alle typene her på forumet: Realister, idealister, drømmere, pessimister og optimister.
Jeg ser på meg selv som en realist, men aksepterer at mange kaller meg pessimist.

Til syvende og sist ønsker jeg bare å se oss spille nogenlunde artig og underholdende fotball. Om det er på 5. eller 10.ende plass, er likegyldig, jeg er ikke kravstor der.

Men den fotballen vi serverer nå, med det mannskapet vi har - 
That leaves alot to be desired to be fair.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #369 på: 26. Feb. 2012, 22:53 »
Jeg vil også se fin fotball, men er likevel sterkt uenig at det er bedre å komme på 10. med flott fotball enn 5. med en mer kynisk og direkte stil. Foretrekker vinnertyper foran kunstnersjeler 11 av 10 ganger.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #370 på: 26. Feb. 2012, 22:59 »
Jeg vil også se fin fotball, men er likevel sterkt uenig at det er bedre å komme på 10. med flott fotball enn 5. med en mer kynisk og direkte stil. Foretrekker vinnertyper foran kunstnersjeler 11 av 10 ganger.

Så gjenstår det å se da, om vi kommer på 5ende med vår stil. Jeg tror ikke det holder i lengden, du er åpenbart uenig. Og det er jo greit det, sånn er det iblandt.

Håper Pardew i større grad lar gutta spille fotball, i stedenfor å drille dem inn i unaturlig defensive posisjoner... Da kan det hende vi kaprer 5e plassen  8)

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #371 på: 26. Feb. 2012, 23:01 »
Jeg tror ikke vi kommer på 5. Jeg tror på 7., samtidig som jeg er rimelig sikker på at det er det dårligste vi kan oppnå. Brukte bare 5. og 10. som eksempel fordi du gjorde det i innlegget før.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #372 på: 26. Feb. 2012, 23:04 »
Frode har skrevet flere gode innlegg om dette føler jeg! Vi har ikke god nok stall, ei heller brei nok, til å kunne underholde i 60+ % av kampene.

Pardew bygger, for mine øyne, stein for stein. Nå handler det om å heve klubbens anseelse, og potensielt nye spillere ser nok hvordan vi har gjort det de siste årene. Etter CCC-sesongen har vi vist relativt stor fremgang fra tidligere år i PL. Helt enig i at vi har spilt mange triste og kjedelige kamper, men det har ofte gitt resultater.
Vi får resultater, på en mindre attraktiv måte. Jeg for min del, aksepterer det!

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #373 på: 26. Feb. 2012, 23:06 »
Jada, men jeg mener scenarioet der man enten kommer på 5e med kynisk fotball,eller 10ende med vakker fotball - er så fornuftig.

Jeg tror man kan få ( vel så ) gode resultater med våre spillere om man går over til en mer possesjonsbasert stil langs bakken..

Det var jo det Pardew lovet oss?....

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #374 på: 26. Feb. 2012, 23:15 »
Og det tror jeg er gameplan hver eneste kamp også. Men vi har ikke så veldig mange langvarige relasjoner innad i laget, så at det skal gå knirkefritt på et så tidlig stadium i prosessen synes jeg er ganske naivt å tro. Hvis vi kan beholde den samme stammen i laget så burde vi kunne forvente mer stabile spillemessige prestasjoner på denne tiden neste sesong.