20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Danny Simpson  (Lest 93667 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Danny Simpson
« Svar #315 på: 03. Jan. 2012, 20:29 »
Åh, åh, åh - så sitater gjør at man har rett? FETT!

Sitat fra: ADOLF HITLER
?If you tell a big enough lie and tell it frequently enough, it will be believed.?

Livsmotto, Thomas?

Sitater = meninger. Det betyr ikke at verken du eller jeg har rett. Om du begynner å sitere fra flere inn på her vedrørende Simpsons kvaliteter, vil ikke det bety at du eller dem har rett fordi.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #316 på: 03. Jan. 2012, 20:31 »
Så du er så fornøyd med å finne én som er enig med deg på NO at du bare må poste det her? :P

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #317 på: 03. Jan. 2012, 20:37 »
Så du er så fornøyd med å finne én som er enig med deg på NO at du bare må poste det her? :P

Hvis du sjekker inne på NO så vil du faktisk finne at det er en del, kanskje flertallet som mener Simpson ikke er god nok. Er bare inkompetente tullinger som har navn som starter på t og slutter på n som mener annerledes ;)

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #318 på: 03. Jan. 2012, 20:39 »
Neida. Synes ikke at han er god nok jeg heller. Han er ikke Kyle Walker eller Micah Richards. Men han er så mye bedre enn Ryan Taylor at jeg vrir meg i graven av tanken på at noen mener det motsatte.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #319 på: 03. Jan. 2012, 20:42 »
Neida. Synes ikke at han er god nok jeg heller. Han er ikke Kyle Walker eller Micah Richards. Men han er så mye bedre enn Ryan Taylor at jeg vrir meg i graven av tanken på at noen mener det motsatte.

Neeeh. Flytt Raylor over på høyre back, og forskjellen defensivt vil bli redusert. Der vil  Raylors offensive bidrag  komme enda mer til sin rett.  Mot Norwich var han på rett side, og var involvert i de få sjansene vi skapte.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #320 på: 03. Jan. 2012, 20:48 »
Han vil være akkurat like dårlig, om ikke verre da han blir uten sine argentinske støttekontakter. Og mot Norwich var han ikke i nærheten av det vi skapte, men han var sterkt involvert i det Norwich skapte. For å si det sånn.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #321 på: 03. Jan. 2012, 20:53 »
Han vil være akkurat like dårlig, om ikke verre da han blir uten sine argentinske støttekontakter. Og mot Norwich var han ikke i nærheten av det vi skapte, men han var sterkt involvert i det Norwich skapte. For å si det sånn.

Nei nei...Han sto bak de to innleggene som faktisk medførte sjanser. Blant annet den flotte 45-pasningen rett ut til 16m. .Få av deg simponbrillene :tiote:

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #322 på: 03. Jan. 2012, 21:18 »
Ja, det er ingen tvil om at Taylor er bedre offensivt. Men defensivt er han så latterlig dårlig at sluttpakken Danny Simpson, som back, er mye bedre.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #323 på: 03. Jan. 2012, 21:19 »

Det ber jo også flere her inne som er skeptiske til Simpson og ser på han som et svakt punkt. Jeg er blandt dem.
Jeg synes begge backene er så svake at det til tider er forferdelig å se på. Simpson rygger og inviterer motstanderne inn i egen 16 meter gang på gang, er meget svak offensivt og gjør enkle tekniske feil ganske ofte.
Simpson burde ikke vært et førstevalg på backplass i NUFC. Det er ihvertfall min mening.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #324 på: 03. Jan. 2012, 21:25 »
Det er vel noe av det jeg sier. Men velger Simpson foran Raylor elleve av ti ganger.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #325 på: 03. Jan. 2012, 21:33 »
Igjen så høres det ut som om du ønsker en ving Thomas...

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #326 på: 04. Jan. 2012, 10:40 »
Jeg fikk akkurat maks utslag på sarkasme indikatoren :p

Jeg som ønsket meg en sånn til jul... Jaja, den får bli på lista til neste jul. ;)
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #327 på: 04. Jan. 2012, 12:51 »
Haha. Ryan Taylor var helt bedriten defensivt mot Norwich. Nuff said. Åpenbart at Simpson er en hel del mindre svak enn Raylor bakover. Da kunne jeg nesten heller tenkt meg å vrake Obertan for å flytte Raylor som høyreving fremfor Simmo. Da er vi bedre bakover samtidig som Raylor kan slå legg fra dypet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #328 på: 04. Jan. 2012, 13:35 »
Gratulerer med dagen Danny Simpson

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #329 på: 04. Jan. 2012, 16:20 »