20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Danny Simpson  (Lest 93251 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Danny Simpson
« Svar #240 på: 13. Des. 2011, 12:52 »
Tja, han er jo engelsk og engelske spillere er dyre for andre PL klubber.

Om Aston Villa eller QPR kommer på banen så skal de få betale. Kontrakten går ikke ut før om 2 år enda.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #242 på: 13. Des. 2011, 14:18 »
Virker som en meget bra fyr. Er derimot ikke bedre enn at vi skal klare å erstatte ham ganske greit. MEN, han MÅ erstattes.

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #243 på: 13. Des. 2011, 14:20 »
Det er det at han må erstattes som bekymrer meg litt. Vi har ikke akkurat noe "solid record" på å bringe inn erstattere umiddelbart der vi trenger det. Ser at han ikke kommer til å gå i januar da, noe som er positivt. Som du sier Parker, MÅ ha en erstatter før han går ut døra.

Det er dog ikke bra å ha en spiller på førstelaget som ganske sikkert vet at han ikke har noen fremtid her da..

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #244 på: 13. Des. 2011, 14:25 »
http://www.shieldsgazette.com/sport/sport-columnists/black-white/magpies_end_contract_talks_with_star_simpson_1_4055248

:happy:     :fisk:
Jeg skjønner han godt. Hvis han er en av de dårligere betalte spillerne i klubben, skjønner jeg godt at han vil ha en kontrakt som reflekterer hans bidrag til klubben. Han har jo spilt omtrent alle kampene siden han kom til klubben, og har derfor (faktisk) blitt en meget viktig spiller for klubben.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #245 på: 13. Des. 2011, 14:35 »
Høh høh! Det vi ikke vet er hvor mye han har krevd i lønn, og han er ikke en nøkkelspiller. Simpson er en medioker spiller, som spiller i en klubb som egentlig er alt for stor for ham. Simpson hører hjemme i Wigan og Wolves, og ikke NUFC. Det bør han også skjønne. Gresset er nemlig ikke grønnere på den andre siden. Synes Ed Harrison utrykker seg godt i denne saken.

Sitat
Lee Ryder in the Evening Chronicle is reporting that it seems a similar situation that Joey Barton was in earlier this year.

So if that?s the way Danny feels then fine, he can go, and Newcastle will bring in somebody new.

But have you ever noticed that when a player leaves Newcastle? it?s extremely rare that they do better when they are away from Tyneside?

And it seems to us, even more reason why Newcastle should bring in left-back Taye Taiwo on loan from Milan next month.

Det er kun en spiller som har brilliert for sin nye klubb, og det er Enrique.  Så sånn sett har ikke klubben gjort noen bomsalg. Ellers var det en fryd å se Santons pasningsvalg og teknikk mot Norwich. Hvis vi får tak i Pieters samt flytter Santon over på høyre, tror jeg Simpson fort vil være glemt.

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #246 på: 13. Des. 2011, 14:51 »
Helt enig. Han er på ingen måte en så viktig brikke i laget. Helt ok på sitt beste, og hvis vi har et snev av ambisjon er ikke Simpson spesielt aktuell som permanent høyreback, det er sikkert. Så lenge vi har en erstatter har jeg ikke noe problem med å bytte han ut. De siste par åra har vi gjort noen fantastiske kjøp, og jeg føler meg rimelig sikker på at vi fortsetter i samme retningen. Carr og Co har peiling på det de driver med.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #247 på: 13. Des. 2011, 16:25 »
Håper erstatteren til Simpson kommer i Januar slik at han får tid i spillergruppen til å tilpasse seg. Spessielt viktig blir dette hvis det er en utlenning som kommer inn. Utlendingene vi har er vell kroneksempler på at de tar lang tid å bli vant til den engelske måten.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Bladerunner

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #248 på: 13. Des. 2011, 20:10 »
Få inn Erik Pieters på venstreback og flytte Santon på høyre.

Problem solved :)

Dionysos

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #249 på: 13. Des. 2011, 20:30 »
Stjerne-backer er generelt sjelden vare, og i mengden av de som er helt greie så er Simpson faktisk blant de beste. Glem ikke at han også er engelsk i forhold til eventuelle europa-sjanser. Kan dere nevne noen engelske backer som er så veldig mye bedre enn Simpson? Jeg vet bare om to, og det er Glen Johnson og Micah Richards. Han har jo et kaliber som er verdt mye mer enn de lusne 10k han får, så det er helt utrolig viss det er dette han får fyken for. Hvor mye tjener Ryan Taylor? Tror det er nærmere det trippelte, og han er jo døfødt som forsvarsspiller.

Bladerunner

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #250 på: 13. Des. 2011, 20:44 »
Både Richards,Johnson, Kyle Walker, Phil Jones, Jagielka og Smalling hadde gått foran Simpson på landslaget hvertfall, kanskje tilogmed Carragher.. Han kan godt bli værende for min del, men ikke med stjernelønn..

Dionysos

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #251 på: 13. Des. 2011, 20:53 »
Både Richards,Johnson, Kyle Walker, Phil Jones, Jagielka og Smalling hadde gått foran Simpson på landslaget hvertfall, kanskje tilogmed Carragher.. Han kan godt bli værende for min del, men ikke med stjernelønn..

Nå er jo Phil Jones, Jagielka, Carra og Smalling helst midtstoppere er de ikke? Spiller disse back så blir de mer tungvektere og mer defensive i spillestilen. Kyle Walker er jeg forsåvidt enig i.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #252 på: 13. Des. 2011, 21:12 »
Carragher er pokker ikke bedre enn Simmo nå lengre. Gud bedre så mye bedre LFC har blitt etter at Carragher mistet plassen på grunn av skaden. Jagielka bedre som back? Det er i mine øyne diskutabelt ihvertfall. Uansett har Dionsys et godt poeng - og jeg syns jo også Simpson er blant de som har utviklet seg mest etter at vi rykka opp, sammens med Krul i mål. Jeg ser veldig gjerne at vi beholder Simpson - per nå er han faktisk en viktig del av førsteelleveren. Og ja - det er fordi jeg mener han er endel hakk bedre enn Raylor og fordi Santon enda har endel å bevise.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #253 på: 13. Des. 2011, 21:14 »
Få inn Erik Pieters på venstreback og flytte Santon på høyre.

Problem solved :)

Tenker det samme! Få inn Pieters og/elr Taiwo, og flytt Santon over på h.back!

Men det gjør meg ingen verdens ting, om Simpson blir!  :)
Har, som Kristoffer sier utviklet seg mye og har blitt mye bedre det siste året!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #254 på: 13. Des. 2011, 21:33 »
Carragher er pokker ikke bedre enn Simmo nå lengre. Gud bedre så mye bedre LFC har blitt etter at Carragher mistet plassen på grunn av skaden. Jagielka bedre som back? Det er i mine øyne diskutabelt ihvertfall. Uansett har Dionsys et godt poeng - og jeg syns jo også Simpson er blant de som har utviklet seg mest etter at vi rykka opp, sammens med Krul i mål. Jeg ser veldig gjerne at vi beholder Simpson - per nå er han faktisk en viktig del av førsteelleveren. Og ja - det er fordi jeg mener han er endel hakk bedre enn Raylor og fordi Santon enda har endel å bevise.

:gp:

Per dags dato meir enn god nok for oss. Det har han til dei grader bevist til no i år. Hadde vore moro sett han ilag med Colo og STaylor øve lange tid. Dei 3 har jo bevist at i lag er dei eit av PL`s beste forsvar. Kvifor ein absolutt skal sjå etter andre verte då litt rart. Skjønnar at han vil ha ei løn som reflekterar dette med at han spelar fast på eit lag som utan skadar fint kunne teke topp 7 i år.