20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Danny Simpson  (Lest 93259 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Danny Simpson
« Svar #210 på: 23. Nov. 2011, 20:43 »
Det tror ikke jeg. Forøvrig synes jeg det er latterlig hvordan du hele tiden legger vekt på ubetydelige situasjoner, og kommer deretter trekkende med helt ville konklusjoner. Å argumentere på måten; hvis X hadde skjedd så kunne kanskje Y også skjedd, så derfor er Z sant osv. faller på sin egen urimelighet.
Mor Nille er en sten?!?

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #211 på: 23. Nov. 2011, 21:11 »
Skal absolutt ikke kimse av parallellene dette trekker opp mot komediesjangeren...

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #212 på: 23. Nov. 2011, 21:56 »
Har egentlig ikkje involvert meg i dinna debatten, men kan vi ikkje konkludere med at dei DUGER, men absoblutt kan forbedres ?

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #213 på: 23. Nov. 2011, 23:00 »
Neineinei - alt for enkelt  :D

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #214 på: 23. Nov. 2011, 23:05 »
Det tror ikke jeg. Forøvrig synes jeg det er latterlig hvordan du hele tiden legger vekt på ubetydelige situasjoner, og kommer deretter trekkende med helt ville konklusjoner. Å argumentere på måten; hvis X hadde skjedd så kunne kanskje Y også skjedd, så derfor er Z sant osv. faller på sin egen urimelighet.
Mor Nille er en sten?!?
:lol:

"En sten kan ikke flyve. Mor Nille kan ikke flyve. Altså er mor Nille en sten."  :lol:
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #215 på: 25. Nov. 2011, 08:56 »
Eg vil og dra fram spørsmålet eg stiller lenger oppe; Kvifor har ikkje Pardew sett inn Santon og flytta Raylor øve på høgreback? Med tanke på det du skriv om Simpson so er det ei skremmande avgjersle av Pardew  :boxer:

Helt enkelt, you never change a winning team. Verken Raylor eller Simpson har gjort noe som skulle tilsi at de fortjener å sitte på benken. Det jeg egentlig har diskutert i de siste innleggene er om Simpson er god nok for FREMTIDEN. Simpson er god nok for livet rundt midten av tabellen, men ikke hvis vi skal ha håp om Europa. Dette samme gjelder forøvrig for Raylor.

Og Bjørni/hughie : Da får vi være uenige i hva som er definisjonen på GROVE feil. Verken Simpson eller Raylor har vært 100% i alle kampene (og jeg har vel aldri sagt at de har spilt strålende). Måten Simpson fulgte Rodwell på var f.eks ikke patent: Samtidig var innlegget veldig godt, og Rodwell bevegde seg parallelt med dødlinja, hvilket gjorde det vanskelig å ta ham ut. Likevel vil jeg ikke karakterisere dette som en GROV feil. En grov feil for meg er som sagt å glemme markeringen av den eneste spilleren innenfor 16m, som Tayls gjorde mot Wigan, eller Tiotes dribling inne 16m. Dette er ENKLE feil å unngå, forutsatt at man konsentrerer seg.

Forøvrig:

http://www.dailystar.co.uk/football/view/222397/Sign-or-be-sold-Danny-Simpson-is-warned/
« Siste redigering: 25. Nov. 2011, 12:01 av Thomas »

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #216 på: 25. Nov. 2011, 11:42 »
Godt vi gjør oss kostbare, og ikkje slenger kontrakter villt rundt oss!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #217 på: 25. Nov. 2011, 12:52 »
Vist han ikke vil skrive under kontrakt, ja da er det bare og selge han mens vi kan få noen kr.
For de pengene vi får, regner jeg med vår scouting team kan finne en bedre løsning.

Ellers har vi jo godeste Tavernier? Noen som vet hvordan han gjør det for tiden?
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #218 på: 25. Nov. 2011, 15:19 »
Tavernier ble nettopp lånt ut til Sheff Wed.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #219 på: 25. Nov. 2011, 15:24 »
Eg vil og dra fram spørsmålet eg stiller lenger oppe; Kvifor har ikkje Pardew sett inn Santon og flytta Raylor øve på høgreback? Med tanke på det du skriv om Simpson so er det ei skremmande avgjersle av Pardew  :boxer:

Og Bjørni/hughie : Da får vi være uenige i hva som er definisjonen på GROVE feil. Verken Simpson eller Raylor har vært 100% i alle kampene (og jeg har vel aldri sagt at de har spilt strålende). Måten Simpson fulgte Rodwell på var f.eks ikke patent: Samtidig var innlegget veldig godt, og Rodwell bevegde seg parallelt med dødlinja, hvilket gjorde det vanskelig å ta ham ut. Likevel vil jeg ikke karakterisere dette som en GROV feil. En grov feil for meg er som sagt å glemme markeringen av den eneste spilleren innenfor 16m, som Tayls gjorde mot Wigan, eller Tiotes dribling inne 16m. Dette er ENKLE feil å unngå, forutsatt at man konsentrerer seg.

Hva med Raylors to feil mot City? Er det GROVE feil?

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #220 på: 25. Nov. 2011, 15:33 »
Det er ikke vits å diskutere disse kjepphestene med Thomas. Vi ender bare opp med å bli tillagt meninger om at forsvarsspillere er unødvendige eller andre latterlige stråmenn som at vi heller vil betale £10m for Wayne Bridge enn å spille med Raylor på venstrebacken. Synes syllogismene til Thomas(mus Montanus) kan bli svært fjerne etterhvert slik som du allerede har vært inne på bjørni.  :P
« Siste redigering: 25. Nov. 2011, 15:35 av Hughie »

Bladerunner

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #221 på: 25. Nov. 2011, 17:24 »

Helt enkelt, you never change a winning team. Verken Raylor eller Simpson har gjort noe som skulle tilsi at de fortjener å sitte på benken. Det jeg egentlig har diskutert i de siste innleggene er om Simpson er god nok for FREMTIDEN. Simpson er god nok for livet rundt midten av tabellen, men ikke hvis vi skal ha håp om Europa. Dette samme gjelder forøvrig for Raylor.

Forøvrig:

http://www.dailystar.co.uk/football/view/222397/Sign-or-be-sold-Danny-Simpson-is-warned/

Hvis du ikke enda har fått det med deg så hadde Taylor nettopp pådratt seg en knekt nese, noe som lett kan gjøre at man glipper en markering. Godeste Simpson kunne også gått inn å plukket opp det løpet for å hjelpe en kollega i nød.
Og jeg vil også gå veldig langt i å si at begegelsen til Rodwell er lett å plukke opp og i tillegg fikk han jo 5 meters forsprang før Simpson skjønte at det var hans mann å ta ut.
Han krever visstnok Steven Taylor lønn, så da sier jeg som Pardew :
Sign or get sold...

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #222 på: 25. Nov. 2011, 18:56 »
Synes ikke Simpson fortjener samme lønn som Taylor. Det går på både prestasjoner, alder og fartstid i klubben.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #223 på: 25. Nov. 2011, 20:18 »
Simpson fortjener en lønn som tilsier at han er førstelagsspiller i PL. Men Steven Taylor har en veldig høy lønn i forhold til sitt ferdighetsnivå, men det handler om hans status som lokal og en mye lengre fartstid i klubben. Helt opp dit skal naturligvis ikke Simpson. Så jeg er enig i Pardews ord jeg også: Sign or piss off! Davide Santon bare venter på sin sjanse, så hvis Simmo ikke signerer har vi forhåpentligvis en helt grei erstatter.

Men jeg ser helst at Simmo signerer. Han er absolutt god nok i mine øyne, både nå og om fem år.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #224 på: 25. Nov. 2011, 20:22 »
Det er jo på en måte en vinn-vinn situasjon for klubben. Om Simpson signerer så er det topp, signerer han ikke har vi likevel en ung og meget lovende back i Santon, og kan heller da gå for en ny venstreback.