20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Danny Simpson  (Lest 93262 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Danny Simpson
« Svar #105 på: 07. Juni 2011, 19:30 »
Syns dette er posetivt jeg. Simpson er selvfølgelig ingen Dani Alves, men han er en høyst brukbar høyreback for ett lag som Newcastle, og det står neppe i kontrakten at Simpson skal ha klippekort og være fast førstevalg i samtlige fem år.

Troppen vår er uansett bedre med Simpson enn uten, i tillegg til at han også er det beste alternativet på høyreback akkurat nå. Så får vi heller se på bedre alternativer etterhvert. Det er andre posisjoner som trenger å forsterkes før høyrebacken akkurat nå.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #106 på: 07. Juni 2011, 19:44 »
Jeg mener at en ny høyreback bør være høyt oppe på prioriteringslista. Vi er godt besatt både på keeperplassen, i midtforsvaret og på hele midtbanen med Cabaye, Ben Arfa og Gosling som "nye" spillere. I mine øyne er det på spissplassen vi sliter mest med dekninga på, med høyreback-posisjonen hakk i hel.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #107 på: 07. Juni 2011, 19:48 »
Spissplassen skal være første pri ja, men er det nok med en ny spiss? Jeg er ikke helt overbevist om akkurat det...

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #108 på: 07. Juni 2011, 19:54 »
Tja, kommer an på hvilke andre spillere som kommer! Kjøper vi Gervinho og Zog holder det med 1 ren spiss.

Ser gjerne en 4-2-3-1 formasjon framover!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #109 på: 07. Juni 2011, 20:15 »
Tja, kommer an på hvilke andre spillere som kommer! Kjøper vi Gervinho og Zog holder det med 1 ren spiss.

Ser gjerne en 4-2-3-1 formasjon framover!

Ser gjerne Best som backup i det systemet, så vi trenger sånn sett bare en ny spiss. En god en. :)

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #110 på: 09. Juni 2011, 08:39 »
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #111 på: 09. Juni 2011, 08:55 »
Dette skjedde før han gikk til Newcastle. Ungutt som blir forført av eldre dame...hmmm.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #112 på: 19. Juni 2011, 16:02 »
Meanwhile, the much-improved Simpson has still not signed the five-year contract mentioned back in May.

Pardew gave a ringing endorsement of the right-back to owner Mike Ashley ? saying he believes the former Manchester United man can play for England.

That was understood to have swayed the issue in Simpson?s favour.

Fra lokalavisa Sunday Sun hvor det også kommer frem at James Perch har bytta til Paul Stretford som agent for å finne seg ny klubb. Ser ut som om Pardew har stor tru på Danny isåfall - hvilket må være særs dårlig nytt for Nordin :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #113 på: 19. Juni 2011, 23:48 »
Vi kan ikke selge Simpson før vi har en bedre erstatter hentet inn iallefall. RT er ikke bedre, så da er det bare ST igjen, som kan være backup. Vist ikke har vi talentfulle Tavernier, som jeg tror kansje kommer til å få et gjennombrudd i år.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #114 på: 08. Juli 2011, 10:54 »
5 år er lenge for en spiller jeg håper blir back-up innen 1 år.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #115 på: 08. Juli 2011, 11:07 »
Vist han holder samme nivå som han gjorde før jul? Ja, da trenger vi ingen ny høyreback, for da spilte han glimrende.
Det synes iallefall jeg da. Men vi må få en som kan presse han, en som kan presse han til å bli enda bedre og holde et enda høyere nivå.
Tavernier har jeg troa på, men kansje det er 1 eller 2 år for tidlig for han?

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #116 på: 08. Juli 2011, 11:59 »
Ryan Taylor kan presse ham. :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #117 på: 08. Juli 2011, 16:41 »
Det morsomme her er vel at McLeish ønsker Simpson som høyreback til et lag bestående av blant annet en viss Habib Beye :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #118 på: 08. Juli 2011, 17:12 »
Det morsomme her er vel at McLeish ønsker Simpson som høyreback til et lag bestående av blant annet en viss Habib Beye :)

Fantastisk spiller for oss, spesielt den sesongen han kom hit. Makan til taklingsterk og gjennvinningshissig spiller skal man leite lenge etter !

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #119 på: 08. Juli 2011, 17:43 »
Ja, jeg digga jo Beye den gang. Nå har vel ting gått mye tråere etter at han forlot oss, dog.