20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Danny Simpson  (Lest 93669 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Danny Simpson
« Svar #90 på: 17. April 2011, 18:49 »

Vi får håpe vår kjære høyreback er en bedre DJ enn DJ Medioker - Jan Gunnar Solli ;)

Haha, noe sier meg at du ikke har vært på Felize når Solli styrte spakene. Klasse!

Solli er jo RÅ :D

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #91 på: 01. Juni 2011, 12:47 »
Newcastle right-back Danny Simpson is set to sign an improved five-year contract.

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1392833/Danny-Simpson-sign-new-year-deal-Newcastle.html
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #92 på: 01. Juni 2011, 13:09 »
5 år er drøyt for en så svak spiller. Yikes.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #93 på: 01. Juni 2011, 13:18 »
Hadde han hatt motsatt utvikling, altså begynt svakt men spilt seg opp, ville lyden tatt en helt lyd hos folk. Simpson har for meg vert kanon denne sesongen, men har desverre falt litt i prestasjonene mot slutten av sesongen. Som mange andre og for øvrig. Håper absolutt vi beholder han og bruker pengene andre plasser. Med han og Raylor/Saylor i bakhånd synes eg vi er godt nok skodd for neste sesong.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #94 på: 01. Juni 2011, 17:29 »
Enig med deg Seb. Simpson var jo nærmest en åpenbaring etter å ha slitt med Perch i sesongstarten, og jeg har fortsatt troa på gutten.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #95 på: 01. Juni 2011, 17:46 »
Enig med deg Seb. Simpson var jo nærmest en åpenbaring etter å ha slitt med Perch i sesongstarten, og jeg har fortsatt troa på gutten.

Einig. Og tykkjer dessutan han får veldig mykje ufortent kjeft, når nesten heile laget har vore veldig svake.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #96 på: 01. Juni 2011, 17:54 »
Største problemet mitt med Simpson er at han er altfor passiv og rygger omtrent helt hjem i mål. Han er såpass rask at han bør våge litt mer, og her er det stort forbedringspotensiale. Men jeg er enig i at Simpson er/kan bli god nok for laget vårt, og synes ikke det er like prekært å erstatte han som det kan virke som om enkelte vil.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #97 på: 01. Juni 2011, 18:32 »
Jeg har fortsatt tro på ham.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #98 på: 02. Juni 2011, 00:53 »
Simpson er en late bloomer. Men han kommer. Han var veldig mye bedre denne sesongen enn i Wankership. Selv om han fremdeles har mye å jobbe med. Jeg er sikker på at han kommer til å bli enda bedre kommende sesong.

Han er ikke god nok for en særlig større klubb, men det betyr ikke at han ikke er en talentfull og god spiller, som bør satses på. Fem år er mye, men det viser at vi har stor tro på han, og gir han veldig mye selvtillit.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #99 på: 02. Juni 2011, 04:19 »
Hva faen!?? Femårskontrakt til Simpson???? En altfor begrenset spiller for Premier League spør du meg. Kan kanskje gjøre en OK jobb for et lag som kjemper i bunnen av tabellen, men ikke for et lag som har ambisjoner om øvre halvdel!
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #100 på: 02. Juni 2011, 09:59 »
Jeg syns faktisk dette er helt greitt. Denne sommeren syns jeg det virker som om klubben har tenkt å beholde så mye som mulig av stammen fra årets lag og tilføre nye spillere. I tidl. sesonger har vi solt viktige spillere som deretter måtte erstattes, før vi kunne direkte forsterke troppen og førstelaget. Nå satser man tydligvis på å beholde så mye som mulig og bygge på det, og det tror jeg er rett vei å gå. Og da er Simpson god nok til å få være med videre, eller?

Da kan klubben heller fokusere på å forsterke de posisjonene som trenger det mest, først og fremst spisser. Deretter vil andre bli "the weak link" og modne for å byttes ut. Med andre ord, Simpsons tid kommer. Kanskje ikke i sommer, men den kommer. Inntil da, så syns jeg det er fornuftig å ha han med videre.

Simpson bærer ikke laget, men han presterer bra når laget preseterer bra. Han er slett ikke perfekt, men han er brukbar, og kan fortsatt bli enda bedre.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #101 på: 02. Juni 2011, 13:30 »
Største problemet mitt med Simpson er at han er altfor passiv og rygger omtrent helt hjem i mål. Han er såpass rask at han bør våge litt mer, og her er det stort forbedringspotensiale. Men jeg er enig i at Simpson er/kan bli god nok for laget vårt, og synes ikke det er like prekært å erstatte han som det kan virke som om enkelte vil.
Egentlig veldig enig. Kunne sikkert vært greit med en erstatter (ihvertfall en utfordrer), men å bytte ut Simpson er "way down the list" for min del.
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

NUFC

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #102 på: 07. Juni 2011, 19:05 »
Simpson er visst tilbudt langtidskontrakt:

http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_6969648,00.html
Arne Scheie:
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #104 på: 07. Juni 2011, 19:11 »
Jeg er fortsatt like sjokkert. Men så er det sikkert noe Pardew og flere av dere andre her inne som har fått med dere av Simpsons styrker, så jeg bør vel ikke si så altfor mye
NewUtd.no: av supportere - for supportere!